Angående: Träff i Helsingborg (Datumletande?)

Nougat
10 april 2010 · 89 Inlägg

Vevstaken.se - För oss med öppet motorintresse

Den gemensamma nämnaren i Vevstaken.se är just "vevstaken". Det kan vara allt från bilar och tåg till motorsågar och gräsklippare. Det kan gälla vad som helst som innehåller en vevstake, men det är ändå inget krav, utan diskussionerna kan inehålla vad som helst.

Vevstaken.se är öppen för alla, oavsett ålder, kön eller härkomst. Här är alla lika välkomna och vi särskiljer inte på någon. Det huvudsakliga är att vi skall ha skoj tillsammans!



Vi träffas för att umgås. Visa upp våra fordon och det vi gjort med dem, men även för att betrakta andras och kanske få lite ideer.

Även denna gång tänkte vi grilla lite om intresset finns.
Vi hoppas på fint väder och stora leenden.

INFO:

Arrangör: vevstaken.se

www.vevstaken.se

Datum:
Tid:
Plats: Parkeringen vid sundspärlan. (Grusparkeringen till vänster. Längst ner)

http://parkering.helsingborg.se/

Sundspärlan (Uppe till höger i SO)

Senast redigerat av Nougat (25 april 2010)

SafetyCar
12 april 2010 · 403 Inlägg

Hej å hå, full rulle till nästa träff:D hoppas det kommer flera och att de flesta stannar...

T_urbo Shiiiiibii
13 april 2010 · 78 Inlägg

Synda att de är fel datum. Dem flesta som var där nu sist är bjödna på födelsdagskalas så tror inte de är blir så många av dem vanliga... med andra ord REINE o company.

M.V.H
Robban
SafetyCar
13 april 2010 · 403 Inlägg

T_urbo skrev:
Synda att de är fel datum. Dem flesta som var där nu sist är bjödna på födelsdagskalas så tror inte de är blir så många av dem vanliga... med andra ord REINE o company.

Ajdå, va tråkigt... Men vadå, de är ju bara att fixa ett nytt datum för träffen:D Det är ju inte svårt.

Nougat
14 april 2010 · 89 Inlägg

Jag tycker ju man ska satsa på en lördag eftersom de flesta är lediga dagen efter och känner kanske att de inte har så stor stress och press till något.

Så jag förslår då den 8e maj?

hoteyes
14 april 2010 · 457 Inlägg

Nougat skrev:
Jag tycker ju man ska satsa på en lördag eftersom de flesta är lediga dagen efter och känner kanske att de inte har så stor stress och press till något.

Så jag förslår då den 8e maj?

ville bara informera det är redan 2 träffar den 8:e Maj är det en stor träff i Helsingborg Wangan Meet och en i Markaryd tror jag det var. Sen den 15;e Maj så är det Emma boda så satsta på helgen innan den 8;e smile

Tubbex
14 april 2010 · 1 517 Inlägg

8 maj händer mkt crousing ystad österlen rallyt och som hoteyes säger så är det Wangan Meet. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Nougat
14 april 2010 · 89 Inlägg

Ja. Och helgen innan det är det ju iofs 1 maj firande på sundspärlan men det borde inte störa eftersom vi inte är uppe på sundspärlan utan nere vid grillplatserna?

Är 1 maj något att tänka på?

T_urbo Shiiiiibii
14 april 2010 · 78 Inlägg

Tror 1 maj blir bra smile

M.V.H
Robban
Koffez
14 april 2010 · 48 Inlägg

Jag ska försöka dyka upp denna gången så länge ni inte väljer ett datum där jag jobbar big_smile

SafetyCar
14 april 2010 · 403 Inlägg

Koffez skrev:
Jag ska försöka dyka upp denna gången så länge ni inte väljer ett datum där jag jobbar big_smile

de va ju inget vidare ju, vi får snacka med din chef å fixa ledigt åt dig;)

Koffez
14 april 2010 · 48 Inlägg

SafetyCar skrev:

Koffez skrev:
Jag ska försöka dyka upp denna gången så länge ni inte väljer ett datum där jag jobbar big_smile

de va ju inget vidare ju, vi får snacka med din chef å fixa ledigt åt dig;)

Hade varit utmärkt smile
Men jag röstar på den 1:e maj med för då kan jag big_smile

Nougat
14 april 2010 · 89 Inlägg

Ja mycket mer alternativ finns ju inte om vi inte vill vänta till i slutet av maj och det är väl inte så kul? tongue
Ska vi spika 1 maj nu då?

Nougat
15 april 2010 · 89 Inlägg

Ja det vet vi väl att man gör.. tycker man att det är en jättespeciell dag så kommer vi ju ses en annan gång också.
Jag firar iaf inte..

Nougat
16 april 2010 · 89 Inlägg

Nå.. Är 1 maj mest intressant trots firande?

Nougat
17 april 2010 · 89 Inlägg

Vi säger den 1 maj så ser vi vem som dyker upp helt enkelt!

apoteket00 trucken
17 april 2010 · 563 Inlägg

sorry=) ljudbyggaren har event den 1:a vi kommer köra ljudtävling för 5:e året irad. detta året enbart för nybörjare.

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Nougat
17 april 2010 · 89 Inlägg

De ska marchera upp tidigare på dagen..
Det är lite tjolahoppsan inne på sundspåärlan kl 13.00 men det stör ju inte oss och inte vi dem tongue

Nougat
22 april 2010 · 89 Inlägg

Ja vad finns det mest intresse för?

Nougat
25 april 2010 · 89 Inlägg

Vi blir tvungna att skjuta upp träffen på framtiden.
Någon vecka.

Nytt datum kommer snart!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang