2282
Sök

Köpråd: Bmw 325 cab eller Saab 93 cab?

93 Inlägg
13 april 2010
En fråga till alla som säger att saab är en bil för kvinnor.

Vad är Saab 9-3 Turbo X för bil?

Saab 9-5 Hirsch?

Saab 9-3 XWD?

Turbo lover
555 Inlägg
13 april 2010
BMW:s cabbar av de årsmodellerna som är aktuella har ju fasen inte ens riktig glasruta längst bak, nåt som Saab haft sen den första cabben kom -86 smile Tycker det ser rätt fattigt ut med plastruta, annars är det väl mest en smaksak.
Senast redigerat av Turbovin (13 april 2010)

796 Inlägg
13 april 2010
BMWgrabben skrev:
Rquired: Du får ta o acceptera att inte ALLA tycker om BMW lika mkt som du gör (!!), jag va BMWentusiat tills jag köpte saaben, just därför heter jag BMWgrabben. Kolla bara när jag blev medlem på garaget, så är det, men blir äldre o klokare vettu winkwink

Hedning: SÅ klockrent!!

Till TS: Du är säkert jävligt förvirrad, just därför tycker jag att du ska känna på båda! Ring nån på blocket o visa intresse eller dra till nån firma o be om att få testa en Aero Cab/328 cab. Tänk på en sak: Det SKA(!!) vara Aeromotorn på 205hk och inget annat, ej lönt o köpa "sämre" då dom finns för samma pengar iprincip!

Alternativt T5 motorn wink. Alla gillar sitt eget bilmärke såklart... men lite töntigt att tjaffsa om sånt. Och allt snack om att att Saab Cabbar gungar? Säkert 75% har aldrig ens testkört en sådan så ni behöver inte uttala er. Är oerhört nöjd med min bil riktigt pärla. Och skönt med riktig glasruta i caben och ingen plast. Om jag skulle välja skulle jag välja Saaben. Enligt mig är e36 pizzaracer. Och som sagt om du får för dig att börja trimma så är Saaben absolut lättast/billigast att få upp effekten ur. Och turbokicken är gudomlig wink

Mvh

Hemma bra, garaget BÄST!

Trucker
2 710 Inlägg
13 april 2010
mrpalmer skrev:
BMWgrabben skrev:
Rquired: Du får ta o acceptera att inte ALLA tycker om BMW lika mkt som du gör (!!), jag va BMWentusiat tills jag köpte saaben, just därför heter jag BMWgrabben. Kolla bara när jag blev medlem på garaget, så är det, men blir äldre o klokare vettu winkwink

Till TS: Du är säkert jävligt förvirrad, just därför tycker jag att du ska känna på båda! Ring nån på blocket o visa intresse eller dra till nån firma o be om att få testa en Aero Cab/328 cab. Tänk på en sak: Det SKA(!!) vara Aeromotorn på 205hk och inget annat, ej lönt o köpa "sämre" då dom finns för samma pengar iprincip!

Alternativt T5 motorn wink. Alla gillar sitt eget bilmärke såklart... men lite töntigt att tjaffsa om sånt. Och allt snack om att att Saab Cabbar gungar? Säkert 75% har aldrig ens testkört en sådan så ni behöver inte uttala er. Är oerhört nöjd med min bil riktigt pärla. Och skönt med riktig glasruta i caben och ingen plast. Om jag skulle välja skulle jag välja Saaben. Enligt mig är e36 pizzaracer. Och som sagt om du får för dig att börja trimma så är Saaben absolut lättast/billigast att få upp effekten ur. Och turbokicken är gudomlig wink

Mvh

Har du T5 eller T7 i din cab?
Hört en del om T7 men ej "åkt dit" på ngt speciellt förutom att gasspjällen hakade upp sig för en tid sen. Inget annat..

Finns rikti fina E36or, E46 o E90. Sen finns det dom folk stylad sönder med alltifrån lexuslysen till "fast and furious-styling". M-paket och fina fälgar, alt. tonade rutor. fattar inte varför folk lägger ner så mkt pengar på onödig skit, men de e en smaksak smile

Fart missbrukare

653 Inlägg
13 april 2010
sport skrev:

Saab 9-5 Hirsch?

Saab 9-3 XWD?

Bilar för kvinnor smile

Smoke tires not drugs

835 Inlägg
13 april 2010
sk8ville skrev:
sport skrev:

Saab 9-5 Hirsch?

Saab 9-3 XWD?

Bilar för kvinnor smile

Är det inte jobbigt att du blir ifrånkörd av kvinnor då med dina 190hk? wink

Trucker
2 710 Inlägg
13 april 2010
Epitaph skrev:
sk8ville skrev:
sport skrev:

Saab 9-5 Hirsch?

Saab 9-3 XWD?

Bilar för kvinnor smile

Hahaha!!

Svara nu sk8ville big_smilewink

Fart missbrukare

653 Inlägg
13 april 2010
Epitaph skrev:
sk8ville skrev:
sport skrev:

Saab 9-5 Hirsch?

Saab 9-3 XWD?

Bilar för kvinnor smile

Man jämnför inte min bil me dom, men om vi ska börja snacka så så kan vi ju blanda in BMW M3, M5 och då skulle inte saab ha så mycket att säga till om smile

Smoke tires not drugs

796 Inlägg
13 april 2010
BMWgrabben skrev:
mrpalmer skrev:
BMWgrabben skrev:

Mvh

Har du T5 eller T7 i din cab?
Hört en del om T7 men ej "åkt dit" på ngt speciellt förutom att gasspjällen hakade upp sig för en tid sen. Inget annat..

Finns rikti fina E36or, E46 o E90. Sen finns det dom folk stylad sönder med alltifrån lexuslysen till "fast and furious-styling". M-paket och fina fälgar, alt. tonade rutor. fattar inte varför folk lägger ner så mkt pengar på onödig skit, men de e en smaksak smile

Har T5. 200hk org. Betydligt billigare att försäkra också en aero! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

806 Inlägg
13 april 2010
sk8ville skrev:
sport skrev:

Saab 9-5 Hirsch?

Saab 9-3 XWD?

Bilar för kvinnor smile

Bilar för dom hårda kvinnorna

RM-operatör
667 Inlägg
13 april 2010
bojan2 skrev:
Hur länge ska du ha bilen? Tänk på att saab  kanske inte finns kvar om fem år och vad e det för värde i den då. Du tjänar mest på att köpa en Bmw i längden. Jag tycker inte bmw drar så mycket 328-0,7-075

Det argumentet håller inte. Packard finns inte längre, men dom är värda en hel del wink

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
13 april 2010
Saab är för gamlingar, BMW för ungdomar.

Vad är du ? big_smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

796 Inlägg
13 april 2010
supersupra87 skrev:

Vad är du ? big_smile

Ungdomar åker runt i antingen en sketen e30 eller en "turk"stylad e36a. Ungdomar me stil kör saab wink

Hemma bra, garaget BÄST!

806 Inlägg
13 april 2010
supersupra87 skrev:

Vad är du ? big_smile

Säg detta till Bosse 50 som njuter med sin Bmw, det är inte bara för ungdomar , det är en bil för folk med smak och som förstår sig på körglädje och njutelse? njutande? njut?

806 Inlägg
13 april 2010
mrpalmer skrev:
supersupra87 skrev:

Vad är du ? big_smile

Ungdomar åker runt i antingen en sketen e30 eller en "turk"stylad e36a. Ungdomar me stil kör saab wink

Jag håller med dig om att det är synd att folk ska förstöra sin bmw med vinge hit å vinge dit m emblem och rymdfarkost liknande kjol, men jag menar köra en plastbit med stil? come on

796 Inlägg
13 april 2010
lodiseN skrev:
mrpalmer skrev:
supersupra87 skrev:

Vad är du ? big_smile

Jag håller med dig om att det är synd att folk ska förstöra sin bmw med vinge hit å vinge dit m emblem och rymdfarkost liknande kjol, men jag menar köra en plastbit med stil? come on

Vad syftar du plastbil på?hmm

Hemma bra, garaget BÄST!

147 Inlägg
13 april 2010
oj oj,du får testa bmw eller saaben och ta den du tycker bäst om,,,eller ta du en bil bara för att du ska se häftig ut för alla andra??????

Audi S4

Fd Bannad
657 Inlägg
13 april 2010
lodiseN skrev:
supersupra87 skrev:

Vad är du ? big_smile

Säg detta till Bosse 50 som njuter med sin Bmw, det är inte bara för ungdomar , det är en bil för folk med smak och som förstår sig på körglädje och njutelse? njutande? njut?

Bmw är en bil för obekräftade ungdomar utan vänner som har ett starkt behov att smälta in vid den lokala pizzerian och vid vattenhålet för pizzakvinnorna.

Märkesbög

796 Inlägg
13 april 2010
Hedning skrev:
lodiseN skrev:
supersupra87 skrev:

Vad är du ? big_smile

Bmw är en bil för obekräftade ungdomar utan vänner som har ett starkt behov att smälta in vid den lokala pizzerian och vid vattenhålet för pizzakvinnorna.

wooooord! Så jävla rätt! +111 smile

Hemma bra, garaget BÄST!

147 Inlägg
13 april 2010
beers skrev:
albino skrev:
Det beror på vad man har under huven tongue

Saabs växellåda rasa vid 100 hästar lol och Saab är framhjulsdriven hmm
varför köpa en bil med dålig kvalitet ?
93 ser ut som en båt  på hjul .

Jag kan göra denna lista lång

hahaha,rolig du är ;)fins de som tycker tvärt om.lollol