2370
Sök

Köpråd: Bmw 325 cab eller Saab 93 cab?

806 Inlägg
14 april 2010
sport skrev:
Var fick du luft i från? du ska inte snacka 170HK!  1990? 20år fyfan! vill du sälja den så är jag intresserad. du får en paket pytt i panna från Scan på 1kg!

lodiseN skrev:
sport skrev:
HAHAHAHAAHHAHA Dagens asså. du kommer aldrig kunna dra mig!

Vilket moster du har då 220 framhjulsdrivna gummibands hästar efter ett chip

Du kan du kan:P jag kan nog slänga av din plastbil om min var orginal med:D du får akta turbo raset och inte växla för fort för då jävlar börjar det skrapa

806 Inlägg
14 april 2010
haha att denna tråden existerar, man kan ju inte jämföra en bmw mot en container av plast, det går ju bara inte!

299 Inlägg
14 april 2010
lodiseN skrev:
Hedning skrev:
Aquilla

motorer som kräver en turbo för att komma över effekt på 100 hk.

Jo det är fan värdelöst asså. likaså Toyota Supra, 911 Turbo, UrQuattro, alla rallybilar osv, utan turbo hade dom inte haft någon effekt alls:/ riktigt vekt alltså!

Grushuvve

Finns det någon saab som inte har turbo? och bäst fan kan du söka på turboras så kmr 80% saabar upp, borde inte dom ha kunnat utveckla detta lite bättre?

tuffa ungdomar sätter turbo på en bmw cool och det håller riktigt bra dessutom med små förändringar på motorn. bottendelarna håller klart för 600 hk oförändrad. hört att en nyare saab garanterat högst 350-400 hk. sen blir det stenkras av kolvar m.m.

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.

653 Inlägg
14 april 2010
sport skrev:

sk8ville skrev:
sport skrev:
Om det är någon som kör en bil för kvinnor så är det du! 190hk!

Du e sur bara för du vet att jag drar dig även fast du har trimmat din smile

Naj visst du kör en stor tung container med 30 hk mer än mig som du va tvungen att chippa fö att få dit. Ja drar dig utan problem! Plus om de börjar svänga så kommer din container gunga av vägen smile

Smoke tires not drugs

806 Inlägg
14 april 2010
Aquilla skrev:
lodiseN skrev:
Hedning skrev:

Jo det är fan värdelöst asså. likaså Toyota Supra, 911 Turbo, UrQuattro, alla rallybilar osv, utan turbo hade dom inte haft någon effekt alls:/ riktigt vekt alltså!

Grushuvve

Finns det någon saab som inte har turbo? och bäst fan kan du söka på turboras så kmr 80% saabar upp, borde inte dom ha kunnat utveckla detta lite bättre?

tuffa ungdomar sätter turbo på en bmw cool och det håller riktigt bra dessutom med små förändringar på motorn. bottendelarna håller klart för 600 hk oförändrad. hört att en nyare saab garanterat högst 350-400 hk. sen blir det stenkras av kolvar m.m.

Ja och lådan i bmw håller för stryk med, ska du upp i 350 hk i en plastmobil så får du väl uppgradera detta med, ojojoj vilken skit bil

93 Inlägg
14 april 2010
Word!

sk8ville skrev:
sport skrev:

sk8ville skrev:

Naj visst du kör en stor tung container med 30 hk mer än mig som du va tvungen att chippa fö att få dit. Ja drar dig utan problem! Plus om de börjar svänga så kommer din container gunga av vägen smile

806 Inlägg
14 april 2010
sk8ville skrev:
sport skrev:

sk8ville skrev:

I dina vildaste drömmar;) nu orkar jag inte jämföra min 90 talare mot en plastbil för att jag VET vad resultatet är, så skriv på saabsportclub lr vafan smutset nu kan heta så du kanske får lite feedback från svensson räser grabbarna!

Ignorera detta sk8teville det blev fel
Senast redigerat av lodiseN (14 april 2010)

835 Inlägg
14 april 2010
Jag tycker seriöst ni ska tänka över budet ni fick tidigare om 1 KG pytt i panna. Är ju jättegott.

806 Inlägg
14 april 2010
Epitaph skrev:
Jag tycker seriöst ni ska tänka över budet ni fick tidigare om 1 KG pytt i panna. Är ju jättegott.

Jag tänkte det att ja kanske, ska sälja bilen nu så jag tänkte att 1KG pyttipanna och en locktång som jag kan ge till dig sedan som tröstpris för att du har gjort så många dåliga val i livet + att den passar bra med din franska räser bil:rolleyes:

835 Inlägg
14 april 2010
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:

Jag tänkte det att ja kanske, ska sälja bilen nu så jag tänkte att 1KG pyttipanna och en locktång som jag kan ge till dig sedan som tröstpris för att du har gjort så många dåliga val i livet + att den passar bra med din franska räser bil:rolleyes:

Ja ja, du gör som du vill. Tror inte det kommer så många bättre bud. Man får inte bli girig vettu. Tveksamt om skroten bjuder ett helt kilo?

806 Inlägg
14 april 2010
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:

Ja ja, du gör som du vill. Tror inte det kommer så många bättre bud. Man får inte bli girig vettu. Tveksamt om skroten bjuder ett helt kilo?

Försöker du får mig lipig nu igen? du lyckas inte fast att du försöker! det är som att du attackerar mig men ändå får stryk^^ har du laddat batteriet ordentligt nu?

835 Inlägg
14 april 2010
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:

Försöker du får mig lipig nu igen? du lyckas inte fast att du försöker! det är som att du attackerar mig men ändå får stryk^^ har du laddat batteriet ordentligt nu?

Jag försöker bara ge dig sunda råd om bilförsäljning. 1kg pytt är endå 1kg pytt.

806 Inlägg
14 april 2010
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:

Jag försöker bara ge dig sunda råd om bilförsäljning. 1kg pytt är endå 1kg pytt.

Ja okej, ja pytt är fina grejjer med lite extra lök och välstekt skall det vara, mums

835 Inlägg
14 april 2010
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:

Ja okej, ja pytt är fina grejjer med lite extra lök och välstekt skall det vara, mums

så du accepterar erbjudandet? Grattis till en bra deal! Trodde köparen skämtade först, visar att man bara behöver hitta rätt köpare så är ingenting omöjligt.

299 Inlägg
14 april 2010
Epitaph: sluta med att börja skämta bort den seriösa diskussionen. om du inte kan tillägga något konstruktivt utan måste snacka mat. kanske du ska börja skriva i andra forum

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.

835 Inlägg
14 april 2010
Aquilla skrev:
Epitaph: sluta med att börja skämta bort den seriösa diskussionen. om du inte kan tillägga något konstruktivt utan måste snacka mat. kanske du ska börja skriva i andra forum

läs hela tråden biffen, har enbart tillfört konstruktiva tips till TS tills Lodisen kom in i bilden. Nu ger jag tips på hur han ska få ut mest för sin bil.

806 Inlägg
14 april 2010
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:

så du accepterar erbjudandet? Grattis till en bra deal! Trodde köparen skämtade först, visar att man bara behöver hitta rätt köpare så är ingenting omöjligt.

Du är så förvirrad nu så du borde som sagt börja hänga på plastbilsforum eller något^^ du har ju som sagt inte så mycket att komma med! seså puss puss hej hej

835 Inlägg
14 april 2010
lodiseN skrev:
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:

Du är så förvirrad nu så du borde som sagt börja hänga på plastbilsforum eller något^^ du har ju som sagt inte så mycket att komma med! seså puss puss hej hej

haha jag som tillförde tråden ägarkunskaper om den ena bilen i fråga? Och du som inte ens har varit i närheten av att kunna få provköra ens den ena? Undra vem som är fel ute? Hahah. Skaffa ett jobb.

806 Inlägg
14 april 2010
Epitaph skrev:
Aquilla skrev:

läs hela tråden biffen, har enbart tillfört konstruktiva tips till TS tills Lodisen kom in i bilden. Nu ger jag tips på hur han ska få ut mest för sin bil.

Varför blev du så lessen då? för att jag talar sanning och plastnördar gråter för den

835 Inlägg
14 april 2010
Smoke skrev:
Jag har både haft en Bmw 325 e36 cab och en Saab 9-3 cab.
Står du och väljer mellan dom modellerna så skulle jag tveklöst välja saab 9-3, även fast jag tycker bmw är grymt sköna bilar. Men e36 känns så gamla, mer nybils känsla med 9-3an.

kan ju bumpa den här igen..... Enda riktiga konsumentipset!

Sök