Ja därför jag är lite sugen på en sådan + att dom är rätt så fina fast vore juh roligast om jag fick tag i en gt.
tyvär e ju quattro systemen på A3 inge vidare...då e ju A4 att föredra...men annars e ju A3 jävligt nice o köra o så...finns ju massa styling oxå ifall man vill ha sånt....lite trångt i motor utrymmet ifall man ska ner o grotta där....
Idag var det djur fritt var inte så jätte varmt, men hade iof inte spelat så stor roll iom att det bara är grundfärg. blev lite flammigt över spacklet, men som sagt, imorgon blir det slipgrund och sen riktig lack i bättre ljus. såg på korten att jag missade lite, inte hela världen dock när det bara är grundfärgen, allt som var plåtrent blev lackat iaf.
japp, den funkar hur bra som helst trotts priset jag har ju iof inte testat någon dyrare spruta, men den är lätt att hålla ren, matar ut färgen jämnt och är väldigt lätt att använda
det va ju bra, så jag inte lurade dej...ska börja leta fram alla grejjer jag köpt till mussen o plåta dom och göra lista på allt....har nog grejjer för 30-40 000 liggandes o samlar damm emn hoppas dom kommer till andvändning senare...den som spa han har
Ja därför jag är lite sugen på en sådan + att dom är rätt så fina fast vore juh roligast om jag fick tag i en gt.
tyvär e ju quattro systemen på A3 inge vidare...då e ju A4 att föredra...men annars e ju A3 jävligt nice o köra o så...finns ju massa styling oxå ifall man vill ha sånt....lite trångt i motor utrymmet ifall man ska ner o grotta där....
ja styling ska man juh ha på en del iallfall trångt i motor utrymmet e man juh van vid sedan v40n ^^
gjorde nästan det samma när jag skulle byta generator rem fast det är juh en bruksbil inget jag skulle vilja börja skruva med direkt. hehe okej å det gick bra ?
S2 e trånga jämfört me A200 o det e samma mortor o sånt...så jävla glad att jag den istället för S2...har ju några sånna i garatet var av en har dom pulat er en v8 i...där e det trångt