Newman's Saab 9-3 -01 Tillsalu pga behov av kombi

aigloow
18 april 2010 · 537 Inlägg

börjar se fet ut nu micke.... lite kvar då men wink

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
Saab 9-5 "Think Green" (2000)
BMW M5 E39 "GTR WIDEBODY" (2000)
jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
18 april 2010 · 324 Inlägg

börjar ta sig lite nu micke wink

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
Newman mickenyman.se
21 april 2010 · 687 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12963/910676_usajy3.jpg
blir ny sänkningssats nu big_smile det var ju ett måste om man inte vill åka en 9-3 suv... Även detta är köpt på Maptun. Ett grymt bra företag. smile blir monterat i början av maj.

_Fredrik
21 april 2010 · 2 788 Inlägg

Ser bra ut, fälgarna kan nog bli riktigt snygga med ny lack smile

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Newman mickenyman.se
23 april 2010 · 687 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12963/912251_nd21fp.jpg
Äntligen big_smile På onsdag ska saaben in till maptun och få steg 3 biopower smile så de blir att sätta på helsatsen på måndag smile

Newman mickenyman.se
27 april 2010 · 687 Inlägg

Äntligen sitter nya JT3" på plats smile hela vägen från turbon, Jäkligt bra passform.

Mangisen
27 april 2010 · 1 034 Inlägg

Newman skrev:
Äntligen sitter nya JT3" på plats smile hela vägen från turbon, Jäkligt bra passform.

Jt is the shit! big_smilebig_smile

Gidlund
27 april 2010 · 354 Inlägg

nice

Newman mickenyman.se
29 april 2010 · 687 Inlägg

Nu är bilen mappad och klar iaf. Fick bli en liten special programvara me tanke på att dom brukar inte köra e85 i 150hk motorn. så nu kör jag iaf på e85 och har ca 290 smile lite skillnad mot 150. är riktigt nöjd. blir dock en ny soppa pump o koppling om ett tag smile

Newman mickenyman.se
3 maj 2010 · 687 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12963/919952_tqoe6j.jpg
micke tog några snabba bilder så ja hade någe att lägga upp på garaget pga att garaget.org gillade inte mina mobil bilder


https://www1.garaget.org/gallery/archive/12963/919953_8tlrxp.jpg
Eibach Sänksatsen åker på så fort ja hinner smile och aero fronten innan omlack

Newman mickenyman.se
3 maj 2010 · 687 Inlägg

Tycker faktiskt att saaben passar med svarta fälgar med röd kant.. va tycker ni??

Funkiee Saab älskare!
3 maj 2010 · 4 597 Inlägg

Såg riktigt bra ut med svarta fälgar o röd stripe! Blir riktigt bra det här! smile

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Newman mickenyman.se
12 maj 2010 · 687 Inlägg

Idag är jag ledig. .så tänkte åka till Andreas och fixa skärmkanterna smile sen blir det att åka till stockholm och lämna in bilen på lackering smile ska bli riktigt kul

_Fredrik
12 maj 2010 · 2 788 Inlägg

Kan inte låta bli att tycka att de röda kanterna skär sig lite med den övriga bilen hmm Jag tycker det hade varit snyggare om du slipat bort lacken och polerat kanterna eller lackat dem silvriga/antracitgråa istället smile

Vad är det du ska göra med skärmkanterna? smile Ser fram emot att Aero-fronten ramlar på, lycka till!

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Newman mickenyman.se
12 maj 2010 · 687 Inlägg

_Fredrik skrev:
Kan inte låta bli att tycka att de röda kanterna skär sig lite med den övriga bilen hmm Jag tycker det hade varit snyggare om du slipat bort lacken och polerat kanterna eller lackat dem silvriga/antracitgråa istället smile

Vad är det du ska göra med skärmkanterna? smile Ser fram emot att Aero-fronten ramlar på, lycka till!

Tänkte bara trycka upp plåten för bakdäcken tar i när de sitter folk tongue men ajg måste änåd köpa nya däck så då köper jag 225 istället för 235 som jag har nu..

Joo jag vet inte riktigt är också sugen på en ljudgrå kant och mörka fälgar smile

Newman mickenyman.se
17 maj 2010 · 687 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12963/932049_e5l7j0.jpg
en kina ic som kommer sitta fint på bilen.. får bli en sådan så länge.. inte lätt att vara rik när man bara jobbar 20 timmar i veckan på lidl tongue

Tribbe SAAB♥SUBARU
17 maj 2010 · 1 636 Inlägg

Newman skrev:

_Fredrik skrev:
Kan inte låta bli att tycka att de röda kanterna skär sig lite med den övriga bilen hmm Jag tycker det hade varit snyggare om du slipat bort lacken och polerat kanterna eller lackat dem silvriga/antracitgråa istället smile

Vad är det du ska göra med skärmkanterna? smile Ser fram emot att Aero-fronten ramlar på, lycka till!

Tänkte bara trycka upp plåten för bakdäcken tar i när de sitter folk tongue men ajg måste änåd köpa nya däck så då köper jag 225 istället för 235 som jag har nu..

Joo jag vet inte riktigt är också sugen på en ljudgrå kant och mörka fälgar smile

Det lät intressant, hoppas det kommer bilder på det sen. Har också lite problem med att det tar i när folk sitter i baksätet..

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Newman mickenyman.se
17 maj 2010 · 687 Inlägg

Tribbe skrev:

Newman skrev:

_Fredrik skrev:
Kan inte låta bli att tycka att de röda kanterna skär sig lite med den övriga bilen hmm Jag tycker det hade varit snyggare om du slipat bort lacken och polerat kanterna eller lackat dem silvriga/antracitgråa istället smile

Vad är det du ska göra med skärmkanterna? smile Ser fram emot att Aero-fronten ramlar på, lycka till!

Tänkte bara trycka upp plåten för bakdäcken tar i när de sitter folk tongue men ajg måste änåd köpa nya däck så då köper jag 225 istället för 235 som jag har nu..

Joo jag vet inte riktigt är också sugen på en ljudgrå kant och mörka fälgar smile

Det lät intressant, hoppas det kommer bilder på det sen. Har också lite problem med att det tar i när folk sitter i baksätet..

blev inte att jag gjorde någe med bakskärmarna. hade dåligt med tid. och han som skulle hjälpa mig att göra de.. blev några timmar sen så då han jag inte vänta.. va tvngen att åka och lämna bilen på lackering.

Men dom flesta kör ju på 225 och de tar inte i. så jag gör samma sak

Tribbe SAAB♥SUBARU
17 maj 2010 · 1 636 Inlägg

Okej, jag kör dock på 225 men har inte hört någon annan än mig som har det problemet.... vet inte om SE kjolarna som jag har skiljer sig mot aero kjolarna? Hursomhelst så har jag aldrig hört någon annan än mig som haft det problemet så bör nog funka fint för dig :smile

Nog pratat om det smile
Ska försöka följa ditt projekt och se vart det tar vägen. Blev ju redan vid biopower konverteringen avundsjuk cool

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang