Newman's Saab 9-3 -01 Tillsalu pga behov av kombi

dj_bounce Lackerare
17 maj 2010 · 88 Inlägg

ser ju riktigt ut!smile

Need for speed...PORSCHE!!!
Newman mickenyman.se
18 maj 2010 · 687 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12963/933213_sqnlyn.jpg
Färdig maskerad och slipad klar för slipgrund smile

Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
Honda Civic "Team Nyman" (1991)
Honda Crx (1990)
_Tony_ ???
18 maj 2010 · 661 Inlägg

handtag och lister på plats????

Newman mickenyman.se
18 maj 2010 · 687 Inlägg

_Tony_ skrev:
handtag och lister på plats????

Joo de ser så ut.. fick denna av lackeraren idag på mms, så jag skiter i hur dom gör. om dom tar bort dom så gör dom det.. bara det blir bra så är jag nöjd smile

Driftkungen Saab - Move Your Mind
19 maj 2010 · 1 094 Inlägg

trevligt att det händer lite! om inte mycket (; Vad blir det för färg på bilen smile?

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
_Fredrik
19 maj 2010 · 2 788 Inlägg

Gött att bilen får ny lack och framförallt hellack! big_smile Blir det samma kulör som förut eller? smile Tycker dock att lackeraren borde dra bort listerna på dörrar mm, även om det är stor risk att clipsen går sönder...

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Newman mickenyman.se
20 maj 2010 · 687 Inlägg

till o börja med så blir hela bilen grå.. kommer även lacka listerna. kör med se bak och kjolar och aero front bara. men sen när de andra aero sakerna åker på så kommer jag lacka listerna svarta.

Driftkungen Saab - Move Your Mind
20 maj 2010 · 1 094 Inlägg

Okej, en vit 9-3:a hade varit trevligt! Men blir nog bra.

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
Newman mickenyman.se
20 maj 2010 · 687 Inlägg

Driftkungen skrev:
Okej, en vit 9-3:a hade varit trevligt! Men blir nog bra.

Joo vit är fint men jag vill inte lacka om dörrgångar motorrum insidan av bakluckan osv osv.. så det får bli grå smile

Newman mickenyman.se
25 maj 2010 · 687 Inlägg

Skönt.. fick en bild på att fälgarna är lackade nu iaf smile dock var bilden så jäkla liten.. men de såg ut att bli bra

jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
28 maj 2010 · 324 Inlägg

KOmmer bli alla tiders detta smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
Driftkungen Saab - Move Your Mind
1 juni 2010 · 1 094 Inlägg

Fan va fräscht det blev! Synd att det är så lite aktivitet i tråden bara.. Men gillade inte det bakom framskrämen där. Men ser ut och bli bra ändå. Och du får mycket gjort snabbt tycker jag!

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
_Fredrik
1 juni 2010 · 2 788 Inlägg

Blev grymt fint med nya lacken, fälgarna blev mycket snyggare än innan smile Nu är det bara sänkning som gäller! wink

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Newman mickenyman.se
2 juni 2010 · 687 Inlägg

Driftkungen skrev:
Fan va fräscht det blev! Synd att det är så lite aktivitet i tråden bara.. Men gillade inte det bakom framskrämen där. Men ser ut och bli bra ändå. Och du får mycket gjort snabbt tycker jag!

Jag har inte hämtat bilen än hos lackeraren, men min första tanke var också att de vid framskärmen inte heller blev så bra. isf fixar dom till de.. men den blev bra mkt bättre än förut iaf smile

Newman mickenyman.se
2 juni 2010 · 687 Inlägg

_Fredrik skrev:
Blev grymt fint med nya lacken, fälgarna blev mycket snyggare än innan smile Nu är det bara sänkning som gäller! wink

jag så fort ja får hem bilen så blir de att sänka den smile har ju en sänkningssats från maptun ligger hemma smile

Blir att köpa mig en nykoppling vid lön nu smile

sen blir det nog bra när aero fronten åker på smile

Driftkungen Saab - Move Your Mind
4 juni 2010 · 1 094 Inlägg

Newman skrev:

Driftkungen skrev:
Fan va fräscht det blev! Synd att det är så lite aktivitet i tråden bara.. Men gillade inte det bakom framskrämen där. Men ser ut och bli bra ändå. Och du får mycket gjort snabbt tycker jag!

Jag har inte hämtat bilen än hos lackeraren, men min första tanke var också att de vid framskärmen inte heller blev så bra. isf fixar dom till de.. men den blev bra mkt bättre än förut iaf smile

jaha det skulle alltså inte vara där wink. Då är jag med. Riktigt shysst åk du kommer ha när sänkningen och aero fronten kommer på! Blir det kjolar från resterande paket senare eller smile?

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
Newman mickenyman.se
6 juni 2010 · 687 Inlägg

Driftkungen skrev:

Newman skrev:

Driftkungen skrev:
Fan va fräscht det blev! Synd att det är så lite aktivitet i tråden bara.. Men gillade inte det bakom framskrämen där. Men ser ut och bli bra ändå. Och du får mycket gjort snabbt tycker jag!

Jag har inte hämtat bilen än hos lackeraren, men min första tanke var också att de vid framskärmen inte heller blev så bra. isf fixar dom till de.. men den blev bra mkt bättre än förut iaf smile

jaha det skulle alltså inte vara där wink. Då är jag med. Riktigt shysst åk du kommer ha när sänkningen och aero fronten kommer på! Blir det kjolar från resterande paket senare eller smile?

Joo det är tänkt att det ska bli ett komplett aero paket på den..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang