Har inget emot volvoraggare, tycker volvo är en trevlig bil med bra kvalité och dessutom en lagom förstabil då 740 är i perfekt prisklass när man inte kan lägga ut 20.000+ på en bil
En "Volvoraggare" är oftast en trevlig, social person som innerst inne är gudasnäll men som alla ser ner på pga. att han kör just volvo 740 och kanske hänger vid någon kiosk eller mack för att umgås med folk.
Däremot har jag liksom de flesta andra svårt för folk som kör och leker på olämpliga ställen, exempelvis nära andra bilar eller mitt på ljusa dagen, och det gäller inte bara volvograbbarna utan de flesta billigare bilmärkena..
Har själv blivit "hatad" och kallad volvoraggare när man körde duett, jag som alltid går i högklackat, aldrig testat snus och inte ens äger keps eller jobbebyxor.
En annan fördom var att när man va tjej och körde Volvo så var man automatiskt en "byhora" som halva byn varit på.
Ni som klankar ner på 740 är bara avundsjuka, slår vad om att de förarna har roligare än vad ni någonsin kommer få med era bilar som inte ens går o köra över ett fartgupp med
(skämt åsido, hoppas ingen tar illa upp)