Ingen bil uppladdad! Störigt!

BoraV6
9 juni 2006 · 677 Inlägg

Nu börjar jag bli less på alla som bevisligen har bilar men inte laddar upp dom. Ska man hjälpa till och svara på inlägg så är det ju lite trevligare om man ser att det är en seriös användare som kanske kan hjälpa en själv en annan gång. Och inte nån som skaffar ett inlogg bara för att ställa en fråga.

Nån som håller med?

kung1
9 juni 2006 · 180 Inlägg

BoraV6 skrev:
Nu börjar jag bli less på alla som bevisligen har bilar men inte laddar upp dom. Ska man hjälpa till och svara på inlägg så är det ju lite trevligare om man ser att det är en seriös användare som kanske kan hjälpa en själv en annan gång. Och inte nån som skaffar ett inlogg bara för att ställa en fråga.

Nån som håller med?

Mm.. håller med dig.

Zeraph
9 juni 2006 · 19 Inlägg

Det finns folk(jag) som har så pass "fula" bilar att dom(jag) inte vill ha upp dom på bilar online.

Men såfort jag fixat till laken så kommer förhoppningsvis min bil upp.
vw golf 2 -92 xD, inte så mycket att se. men endå smile

Senast redigerat av Zeraph (9 juni 2006)

Holme
9 juni 2006 · 1 417 Inlägg

Ingen som få ståfräs av min bil heller, men den får vara här ändå smile
Kankse för jag är så snäll? wink

Whizcar
9 juni 2006 · 17 Inlägg

BoraV6 skrev:
Nu börjar jag bli less på alla som bevisligen har bilar men inte laddar upp dom. Ska man hjälpa till och svara på inlägg så är det ju lite trevligare om man ser att det är en seriös användare som kanske kan hjälpa en själv en annan gång. Och inte nån som skaffar ett inlogg bara för att ställa en fråga.

Nån som håller med?

Man måste väl få kunna ställa frågor även om man själv inte har så mycket att komma med. sad
Eller? wink

Martin 9-3 Fisketokig
9 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Det borde finnas funktion att lägga till i profil vilken bil man har utan att behöva ladda upp något.
tex:

Användare 12345
Medlem

Registrerad: xxxx-xx-xx
Inlägg xxx

Bilar:
Volvo 740

men sen blir den aktiv länk den dagen man lägger upp bilder...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
MilleN
9 juni 2006 · 9 108 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Det borde finnas funktion att lägga till i profil vilken bil man har utan att behöva ladda upp något.
tex:

Användare 12345
Medlem

Registrerad: xxxx-xx-xx
Inlägg xxx

Bilar:
Volvo 740

men sen blir den aktiv länk den dagen man lägger upp bilder...

bra idé... Ofta ställs frågor utan att det nämns vilken bilmodell det handlar om, ser man vad han som skrev har för bil blir det genast enklare wink

JohnnyN Rutinerad medlem
9 juni 2006 · 1 938 Inlägg

MilleN skrev:
bra idé... Ofta ställs frågor utan att det nämns vilken bilmodell det handlar om, ser man vad han som skrev har för bil blir det genast enklare wink

Där sa du ett sant ord smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
9 juni 2006 · 3 804 Inlägg

anledning till att min bil inte ligger uppe längre är för att jag tycker inte den är värd att läggas upp om man läser igenom garaget.org,s regler.. skulle bli ganska störande om ALLA la upp sina tråkiga org bruks bilar.


Bmw osv..
Phaetoon
9 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Som sagt... Att inte ha en bil uppladdad är inget fel, men garaget.org handlar ju faktiskt mest om att visa upp sin bil. Forumet är ju sekundärt.
(Fast jag måste erkänna att jag hade skrivit mer än 500 inlägg i forumet innan jag la upp min bil.)

Att kunna skriva vilken bil man har, utan att ha den uppladdad, vore en ganska så bra funktion för dom som känner att deras bil inte riktigt platsar på garaget.org eller helt enkelt inte vill visa upp sin bil.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Daniel
9 juni 2006 · 671 Inlägg

Tycker inte att jag får ut något av att ladda upp en massa bilder på min bil.

THEBADGUY Gorgilus addictus
9 juni 2006 · 4 736 Inlägg

Whizcar skrev:

BoraV6 skrev:
Nu börjar jag bli less på alla som bevisligen har bilar men inte laddar upp dom. Ska man hjälpa till och svara på inlägg så är det ju lite trevligare om man ser att det är en seriös användare som kanske kan hjälpa en själv en annan gång. Och inte nån som skaffar ett inlogg bara för att ställa en fråga.

Nån som håller med?

Man måste väl få kunna ställa frågor även om man själv inte har så mycket att komma med. sad
Eller? wink

Håller med dig där. Men så fort jag skaffat bil så ska den upp här. Men till vidare är forumet de enda. Men de är bra att de finns iallafall. Har hjälpt en hel del ggr;)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
StiFf Wankel
10 juni 2006 · 1 080 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
anledning till att min bil inte ligger uppe längre är för att jag tycker inte den är värd att läggas upp om man läser igenom garaget.org,s regler.. skulle bli ganska störande om ALLA la upp sina tråkiga org bruks bilar.

precis...man vill ju se fina stylade bilar på den här sidan, inte vilken skitbil som helst...
idiotiskt att lägga in en regel att man måste han en bil uppladdad, då kan många här inte ens skriva i forumet för att deras bil inte uppfyller reglerna för bilarna.....

MDS Västerås
carawelle
10 juni 2006 · 460 Inlägg

BoraV6 skrev:
Nu börjar jag bli less på alla som bevisligen har bilar men inte laddar upp dom. Ska man hjälpa till och svara på inlägg så är det ju lite trevligare om man ser att det är en seriös användare som kanske kan hjälpa en själv en annan gång. Och inte nån som skaffar ett inlogg bara för att ställa en fråga.

Nån som håller med?

Jag vill inte visa vad jag har eller berätta exakt var jag bor pga risken att få inbrott.
Är helt övertygad att tjuvar och banditer oxå har dator.

Mina fordon och verkstads inventarier har ett försäkringsvärde på ungefär 2.5miljoner.

Men om majoriteten  inte tycker att jag verkar seriös pga att jag inte lagt upp nåt av mina fordon. så lämnar jag forumet,Hoppades att jag kunde dela med mig av den kunskap jag fått under 25år i branchen,

A.E
bilverkstadsägare i 25år

Senast redigerat av carawelle (10 juni 2006)

Malmoe SSS -12
10 juni 2006 · 3 217 Inlägg

Holme skrev:
Ingen som få ståfräs av min bil heller, men den får vara här ändå smile
Kankse för jag är så snäll? wink

Skulle ju vara därför... tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Fimpha
10 juni 2006 · 557 Inlägg

Till er som säger att ni har fula bilar. Dom flesta här är ungdommar och går i skolan, jag e själv ungdom och min bil är inte heller den finaste men jag e nöjd smile

//Jerry
TS_quattro fyrkrafsare
10 juni 2006 · 1 443 Inlägg

att ha sin bil upplagd på garaget är ju vad jag vet ingen regel för att få vara medlem. om man vill lägga upp bilder på sin bil så kan man väl göra det, om man som t.ex carawelle inte vill det pga diverse orsaker så kan väl ingen se ner på dem för det. jag tycker ingen annan än man själv har med att göra om man lägger upp en bil eller ej...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Peacerich
10 juni 2006 · 273 Inlägg

BoraV6 skrev:
Nu börjar jag bli less på alla som bevisligen har bilar men inte laddar upp dom. Ska man hjälpa till och svara på inlägg så är det ju lite trevligare om man ser att det är en seriös användare som kanske kan hjälpa en själv en annan gång. Och inte nån som skaffar ett inlogg bara för att ställa en fråga.

Nån som håller med?

Nej, jag håller inte med!

Det finns ju faktiskt seriösa användare utan bilar online, likaväl som det finns oseriösa med bilar online.

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
Peacerich
10 juni 2006 · 273 Inlägg

carawelle skrev:
Jag vill inte visa vad jag har eller berätta exakt var jag bor pga risken att få inbrott.
Är helt övertygad att tjuvar och banditer oxå har dator.

Mina fordon och verkstads inventarier har ett försäkringsvärde på ungefär 2.5miljoner.

Men om majoriteten  inte tycker att jag verkar seriös pga att jag inte lagt upp nåt av mina fordon. så lämnar jag forumet,Hoppades att jag kunde dela med mig av den kunskap jag fått under 25år i branchen,

A.E
bilverkstadsägare i 25år

Det är klart att du inte ska lämna forumet.

Det är ju sådana som du, med lång erfarenhet, som behövs om det ska vara någon mening med ett sånt här forum.

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
-Ncs-
10 juni 2006 · 321 Inlägg

Holme skrev:
Ingen som få ståfräs av min bil heller, men den får vara här ändå smile
Kankse för jag är så snäll? wink

Du har intresset, som så många andra här, så varför ska du inte visa din bil, ja tycker du gör helt rätt i att lägga upp den! Sen måste ja säga att det blev bra med din installation på hatthyllan, en bil behöver inte ha 500hk+ för den ska va intressant... så keep it going smile

Tough ain´t...ENOUGH!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang