Dessutom skattad! NOT! Avställd. Lite kul att han heter Rehab. Eller bor han på ett sånt..?
Anmält annonsen för att jävlas
Haha, brist på annat, Danne
Varför anmälning? Tycker ioförsig inte att den stack ut mer än dom vanlig "lustiga"
För att någon stackare kanske köper bilen och sedan får lägga ut 330 spänn i skatteskuld och 1650 spänn i skatt bara för att få köra den. Bedrägeri ska inte uppmuntras, så kan jag slösa 100 spänn för den jäveln för 30 sekunders jobb lägger jag gärna ned den tiden Skitväder häruppe i Dalarna. Blev lite uppehåll nu, men blir snart mörkt så hinner inte ut och fiska i alla fall
Varför anmälning? Tycker ioförsig inte att den stack ut mer än dom vanlig "lustiga"
För att någon stackare kanske köper bilen och sedan får lägga ut 330 spänn i skatteskuld och 1650 spänn i skatt bara för att få köra den. Bedrägeri ska inte uppmuntras, så kan jag slösa 100 spänn för den jäveln för 30 sekunders jobb lägger jag gärna ned den tiden Skitväder häruppe i Dalarna. Blev lite uppehåll nu, men blir snart mörkt så hinner inte ut och fiska i alla fall
Förresten, det är INTE bättre väder i Västerås! Grått o kallt! NU ska jag kolla film . Skönt, börjar sent imorn
Förresten, det är INTE bättre väder i Västerås! Grått o kallt! NU ska jag kolla film . Skönt, börjar sent imorn
Låter bra det. Själv är man ledig på helgerna Men har du sovmorgon kan du ju gå upp tidigt och tvätta och lägga upp nya bilen på förmiddagen
Låter bra det. Själv är man ledig på helgerna Men har du sovmorgon kan du ju gå upp tidigt och tvätta och lägga upp nya bilen på förmiddagen
Haha, det orkar jag däremot inte med. Är det ej jobb så går jag gärna inte ut innan 12snåret . Man jag lovar att tvätta den o lägga ut den inom kort Jobbar fan för mkt, hinner knappt med ngt! Kanske dröjer tills lönen så det blir ordentliga bilder, skiti är den nu..
Hur fan lyckas de tolka det svenska språket vid Vägverkets körprov ?
Man behöver ej "tolka det svenska språket" för att klara sig. Farsan kan knappt ngt, o ändå har han haft körkort i i typ 10år o klarat sig galant genom åren.
En annan kan ju svenska språket så mkt bättre, klarat sig lite sämre från snutarna..
Inte världens lustigaste annons kanske men vilken bil har torkare bak som torkar hela rutan?
Och om problemet är att bladet är för litet eller kasst hur svårt är de att byta innan man säljer än att skriva ut de i annonsen som negativt på bilen. snacka om att dra ner skicket på den i onödan
Inte världens lustigaste annons kanske men vilken bil har torkare bak som torkar hela rutan?
Och om problemet är att bladet är för litet eller kasst hur svårt är de att byta innan man säljer än att skriva ut de i annonsen som negativt på bilen. snacka om att dra ner skicket på den i onödan
Jätteskön att köra...men växellådan är trasig. Gillar hur många verkar försöka trivialisera några av de störste/mest kostsamma problemen man kan få (t.ex. Volvon där motorn behövdes bytas).
Nä de va inget roligt med den annonsen, inte ens det med torkaren. Tanken har inte slagit dig att det handlar om att torkarmotorn inte går som den ska kanske? Det drar inte ner skicket på bilen för de.. då e de värre med dom som inte ens orkar tvätta av sin bil innan dom tar foto på den till försäljning.
ännu en person som har vindrutan bak på bilen... Jag har alltid trott VINDrutan satt fram och BAKrutan bak samt SIDOfönster på sidorna... Tror nog dock att en Ibiza är som skönast när växellådan är rasad, varken stötigt eller bullrigt då.