Jaguar xj8 en av de finaste bilarna en man kan köra. Väder vardagen eller bara på söndagar här bilen kommer att kryssa i alla rutor. Det är en en ägare bil från nya med full Jaguar servicebok den har haft en renoverad växellåda och motor eftersom detta inte var brutet, men tas som en försiktighetsåtgärd från den tidigare ägaren som är extremt rika. Bilen har en härlig skinninredning inte grov på förarsätet vilket är mycket vanligt på dessa jags en vacker färg och ser ut och kör som en miljon kronor bil fortfarande. Jag kan parkera här någonstans i Stockholm och får mer komplimanger än de 1,3 miljoner kronor Mercedes parkerad bredvid mig. AC fungerar 100% BRA FÖR VÄDER som idag. Var snabb
Jaguar xj8 en av de finaste bilarna en man kan köra. Väder vardagen eller bara på söndagar här bilen kommer att kryssa i alla rutor. Det är en en ägare bil från nya med full Jaguar servicebok den eftersom detta inte var brutet, men tas som en försiktighetsåtgärd från den tidigare ägaren som är extremt rika. Bilen har en härlig skinninredning inte grov på förarsätet vilket är mycket vanligt på dessa jags en vacker färg och ser ut och kör som en miljon kronor bil fortfarande. Jag kan parkera här någonstans i Stockholm och får mer komplimanger än de 1,3 miljoner kronor Mercedes parkerad bredvid mig. AC fungerar 100% BRA FÖR VÄDER som idag. Var snabb
"Jaguar xj8 en av de finaste bilarna en man kan köra." Om man skulle varit kvinna då?
"har haft en renoverad växellåda och motor" undra vad som sitter i nu då?
Härligt att skinnet i förarsätet inte är grovt
"AC fungerar 100% BRA FÖR VÄDER som idag." gött för de regnar här idag
http://www.blocket.se/ostergotland/Sommarbil_VW_Golf_34935485.htm?ca=16&w=3 Varför inte vinterbil?
Bes till oktober. Annonsören tror väl inte att det går att ta ut så många mil till ur den? Med tanke på hur det arma liket ser ut antar jag detsamma, blir bara oförsvarligtdyrt o bes liket, men under på SBP har skett förr
Störtskön, helt rätt inlagd dessutom. Lastbil/Truck/EntreprenadLastbil & Buss i Ystad
Hade jag sett den för 5 år sen när min första av 3 ungar kom hade jag LÄTT köpt den. Så jävla frän den skulle varit att ha med till Te.x elmia eller andra träffar. eller varför inte lastbils chaufören "farfar"
Jag som gillar gamla rally-240 tycker faktiskt den var lite fräck om man bortser från ljud och sånt onödigt skit. Men antar att du också tyckte att det var en nolla för mycket på priset