Men snälla nån. 18 tusen för en 240. Vilket århundrade lever vi i .
Ettan skulle nog inte vara med . Det är ju inte ens samlarobjekt än.
joho! iaf lysena XD. dock inte extraljusen . o tog man bort lite mer rost så passar nog 8000:- bättre. i mina ögon som den är nu inte en spänn mer 5000:- INKL all utrustning som finns på den. ex alla lysen med mera som inte är helt original
Jo den är väl säkert omtypad till B21A när orginalsexan packade ihop. Men hur fan man kan få det till fina papper vet jag inte? Det blir ju iaf en ny regbes, finns ju för fan ingen Cheva SB me 100hk
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Jo den är väl säkert omtypad till B21A när orginalsexan packade ihop. Men hur fan man kan få det till fina papper vet jag inte? Det blir ju iaf en ny regbes, finns ju för fan ingen Cheva SB me 100hk
http://www.blocket.se/gavleborg/M3_styl … 12&w=3 Inte så lustig men den har iaf det obligatoriska chippet. Tyvärr tycker jag inte att den ser så M3 ut.... finns väl för fan ingen M3-ägare som skulle skylta så mycket?
Den här var ganska bra, "En otroligt pigg B23A på 111hk och den är rätt inställd så den ligger på 0,8 l/mil både i stan och på väg. drar dom mästa orginal 740/940"
"Och jaa bilen har bara gått 18tusen mil allt fins på papper om hela bil och kamrem är bytt vid 11tusen år 2001 sen har en gammal gubbe haft den ståendes i många år i ett garage."
Sen när fan är en 10 år gammal kamrem som gått över intervallen ett försäljningsargument?!