6794
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:
kan ju vara så att man bara vill byta bil smile

I de flesta fallen är det nog något problem med bilen. Varför göra sig av med en fungerande bil? Han har ju haft den minst 3 år så han borde vara nöjd med den. Man måste ju räkna med att få mindre betalt när den inte är nybesiktad och nyskattad?

de e ju kul med bilar varför ha samma förlänge?

huh?
10 427 Inlägg
7 augusti 2011
Jeqpe skrev:
steifan skrev:
http://www.blocket.se/vastmanland/Nylackad_BMW_325_m_tech_35210154.htm?ca=6&w=2

Lustigt dyr, enligt mig wink

njae inte så folk brukar vilja ha hur mkt som helst när dom har special lack o rostfri o shite big_smile

Sant, men man kan köpa en M3 3,0 för typ samma peng. Kanske inte i lika (förmodligen) bra skick, men ändå tongue

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
7 augusti 2011
steifan skrev:
Jeqpe skrev:
steifan skrev:

njae inte så folk brukar vilja ha hur mkt som helst när dom har special lack o rostfri o shite big_smile

Sant, men man kan köpa en M3 3,0 för typ samma peng. Kanske inte i lika (förmodligen) bra skick, men ändå tongue

aa jo håller med när man tittar på typ 525or o sånt e39 så e dom lika dyra som e m5 e39 till och med dyrare ibland o e i sämre skick o har gått långre så de e väldigt konstiga priser ibland! tongue

Lobster knife fight

Rumpmas
3 860 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:
kan ju vara så att man bara vill byta bil smile

I de flesta fallen är det nog något problem med bilen. Varför göra sig av med en fungerande bil? Han har ju haft den minst 3 år så han borde vara nöjd med den. Man måste ju räkna med att få mindre betalt när den inte är nybesiktad och nyskattad?

Vad är för länge? En del annonser man kollar upp lite extra så har ju säljaren haft bilen typ 3 månader och besiktningen väntar runt hörnet wink

Rumpmas
3 860 Inlägg
7 augusti 2011
steifan skrev:

Inga problem att hitta den på parkeringen, men jo, nästan Volvo-priser tongue

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:

Vad är för länge? En del annonser man kollar upp lite extra så har ju säljaren haft bilen typ 3 månader och besiktningen väntar runt hörnet wink

de bero ju på läget smile och bil men varända bil ag har haft äger jag ofta inte mer än2-5 månader

Rumpmas
3 860 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:

de bero ju på läget smile och bil men varända bil ag har haft äger jag ofta inte mer än2-5 månader

Då skulle inte jag köpa bil av dig smile

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:

finns bevisligen andra som gör så de gör inte mig nått :p

Rumpmas
3 860 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:

Precis, deras problem wink

Men ärligt nu; Om du kollar upp en bil du är intresserad av och ser att köparen ägt den tre månader och att det är 2 månader kvar tills den måste vara besiktad, drar du inte öronen åt dig då. Visst man kan kolla mycket, men avgasvärden är ju svårt att kolla t ex.

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:

Men ärligt nu; Om du kollar upp en bil du är intresserad av och ser att köparen ägt den tre månader och att det är 2 månader kvar tills den måste vara besiktad, drar du inte öronen åt dig då. Visst man kan kolla mycket, men avgasvärden är ju svårt att kolla t ex.

har du fel på avgas värderna går bilen ofta inte som den ska och de märker man väldigt fort

Rumpmas
3 860 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:

har du fel på avgas värderna går bilen ofta inte som den ska och de märker man väldigt fort

Nja, bilen kan ju dra olja och få för högt HC pga detta, men gå hur bra som helst. Och byta kolvringar är ju varken roligt eller billigt.
Senast redigerat av Andromeda (7 augusti 2011)

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:

Nja, bilen kan ju dra olja och få för högt HC pga detta, men gå hur bra som helst. Och byta kolvringar är ju varken roligt eller billigt.

man känner ju på avgasrna direkt om bilen drar olja? de både syns och luktar

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:
ekelund88 skrev:

Nej.

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Wanegardh skrev:
ekelund88 skrev:
Andromeda skrev:

Nej.

hahahah va?

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Wanegardh skrev:
ekelund88 skrev:

Nej.

hahahah va?

ja man ser ju avgaserna om den drar olja big_smile o luktar också tongue

Lobster knife fight

Självlärd
3 083 Inlägg
7 augusti 2011
Jaja mycket snack o inte en enda länk på snart 10 inlägg. Diskutera kan ni göra i PM eller i era bloggar.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Vettemannen
7 augusti 2011
Nu är ni väl lite väl OT!

/Benny

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
7 augusti 2011
tillbaks till topic läs längst ner vad han inte vill byta till big_smile
http://www.blocket.se/malmo/Volvo_240_G … _8&w=1
Endast KONTANT !!! EJ BYTE
Dvs inga mattor, klockor eller annat skit.
Senast redigerat av Jeqpe (7 augusti 2011)

Lobster knife fight

Vettemannen
7 augusti 2011
Jeqpe skrev:
tillbaks till topic läs längst ner vad han inte vill byta till big_smile
http://www.blocket.se/malmo/Volvo_240_G … _8&w=1
Endast KONTANT !!! EJ BYTE
Dvs inga mattor, klockor eller annat skit.

Fullutrustad? Fanns det inte elhissar till dom där?

/Benny

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
7 augusti 2011
haha den här e också klockren
http://www.blocket.se/stockholm/GMC_Sie … amp;last=1
han säljer den för han får inte plats på sin parkeringsplats! big_smile

Lobster knife fight

Sök