killercow skrev:
Leo86 skrev:
killercow skrev:
nått är de ju om han inte kan fixa fram 1800kr å regga den så den dels blir mer lätt såld å han skulle kunna få ut minst dom 1800 xtra tillbaks om den var inreggad
rätta mig gärna om jag har fel. men är inte spoilern förbjuden i sverige med tanke på dom vassa kanterna i mitten?
till hänsyn till att man får inte åka o ha rostiga skärmkanter för att det blir vassa kanter etc. visst att det kan vara farligt om man åker om en person och kan skada den allvarligt. men om man av misstag kör på någon som exempelvis en person till fast med fronten på bilen?
mvh
Min teori är denna:
Att den som tog in den köpte den utan att veta om den gick att regga. väl inne i sverige så får han reda på att den inte går att regga smärtfritt å säljer den oreggad till den som nu säljer den, i tron om att det bara skulle vara att hosta upp med 1800, när han nu insett att de skulle kosta bra mycket mer än 1800 i ändringar för att få den inreggad så försöker han att sälja den på samma sätt som han köpte den. att få nån att tro att de bara är å betala 1800 i avgifter så är de klart.
J*vligt konstigt att 2 ägare inte kunnat hostat upp med den lilla summan å reggat in den om de nu är så "bara"
Denna har ju varit uppe förut. Antar att dörrarna ställer till det...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!