Men den är ju rollad lila och har svart huv! Då är den ju modern!
Det har du rätt i. Och åter igen. Om jag rollar min 142 som är något mer eftertraktad än en 740 så borde jag få i runda slängar 40K för den om man ska gå efter drömmarnas pris på blocket
nej nu får ni nöja er med dessa annonser som är upplagda av folk som tror att deras gamla slitna häck är gjord av guld i Göteborg. Skulle jag fortsätta fylla på med alla överpris 740:is så hade ni haft något att göra ett par veckor
Volvo dieslar står högt i pris. förstår inte varför men så är de
Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
nej nu får ni nöja er med dessa annonser som är upplagda av folk som tror att deras gamla slitna häck är gjord av guld i Göteborg. Skulle jag fortsätta fylla på med alla överpris 740:is så hade ni haft något att göra ett par veckor
Volvo dieslar står högt i pris. förstår inte varför men så är de :P
Populärt hos volvoraggarna när det ryker mycket ;)
Populärt hos volvoraggarna när det ryker mycket
stå på varvstoppet så börjar de ryka gött efter en stund då behöver man int diesel för att ryka! hehe
Inte jag heller. De drar väl inte så speciellt lite som dieselmodell heller, och med det dieselpriset vi har och straffskatten på det.
"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE