Nu vet jag inte riktigt meeen en lätt rostig 240 med automat som gått närmare 40000 mil för 17500, måste ju va ett riktigt klipp!
Där tog hen i lite mkt... Dock skönt med automat.
Ser fin ut, 35250mil, inga synliga angrepp på de klassiska områdena på en 240. Bes ett år, skatten om 1682kr faller dessutom på nuvarande ägare att betala. Den grekiskt klingande damen kanske inte alls är odiskutabel att gå ner en hel del i pris, medelhavsmänniskor har oftast en annan affärsmentalitet än vi här i norr runt grodhavet med prutning som en stor del av en affärsuppgörelse. Jag ska avvakta ett tag och sen om den ligger kvar ute erbjuda henne ett betydligt lägre pris om den är så fin som den ser ut att vara då "viss rost" är väldigt subjektivt.
Fast den ser ut att vara i ett sjujvl skick, när såg man ens en Bluebird senast på vägen med skärmkanter i behåll och rostfri sandplåt? Ett samlarobjekt för en japsmänniska. Att den dessutom går att parkera uppochner gör inte saken sämre, det kallar jag downforce värre än en F1 bil
Är det nåt missfoster från Stjärnornas Krig, eller???
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Själva annonsen kanske inte är så lustig o det är ju ett grymt bygge men det är ju lite konstigt att det står att det ska va en audi 100 quattro i fordons uppgifterna
Haha, bästa bilden i år kan lika gärna vara en s60
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Haha, bästa bilden i år kan lika gärna vara en s60
Nej det kan det inte, dom som har andra dimljus men kan möjligen gå att ta fel för en S80 i det extremt bra ljuset bilden har
Haha vad petig man ska vara då
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.