Inför: Valdemarsviksträffen och sound and style träff 29/05

Volvo-lollungen
15 maj 2010 · 602 Inlägg

try_mee skrev:
hur många är det nu ca?smile

ca 35 st som e anmälda men brukar va en hel del som inte anmäler sig som kommer ändå smile så tror vi kommer bli en hel del. och så är det ett bra tag kvar så smile mvh vera

Senast redigerat av Volvo-lollungen (17 maj 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
essracing Avstängd
15 maj 2010 · 17 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

try_mee skrev:
hur många är det nu ca?smile

ca 35 st som e anmälda men brukar va en del som inte anmäler sig som ändå kommer och så är det ett bra tag kvar också smile mvh vera

okej va skoj:)mvh rille

Volvo-lollungen
17 maj 2010 · 602 Inlägg

Några fler som är sugna på o komma? först till viken träffen sen åka en stor karavan för att sedan glida in på Sound and Style parkeringen o fortsätta träffen där tillsammans med sound and style träffen?  Verkar bli ganska stort big_smile åh vad jag längtar

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
BlackDeevill
17 maj 2010 · 283 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
Några fler som är sugna på o komma? först till viken träffen sen åka en stor karavan för att sedan glida in på Sound and Style parkeringen o fortsätta träffen där tillsammans med sound and style träffen?  Verkar bli ganska stort big_smile åh vad jag längtar

kul att de verkar bli flera denna gång smile

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
Volvo-lollungen
17 maj 2010 · 602 Inlägg

BlackDeevill skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Några fler som är sugna på o komma? först till viken träffen sen åka en stor karavan för att sedan glida in på Sound and Style parkeringen o fortsätta träffen där tillsammans med sound and style träffen?  Verkar bli ganska stort big_smile åh vad jag längtar

kul att de verkar bli flera denna gång smile

mm längtar big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
soundnstyle
18 maj 2010 · 36 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
Några fler som är sugna på o komma? först till viken träffen sen åka en stor karavan för att sedan glida in på Sound and Style parkeringen o fortsätta träffen där tillsammans med sound and style träffen?  Verkar bli ganska stort big_smile åh vad jag längtar

Fasen va skoj!
Hoppas att vi får plats med alla bilarna bara...hehe    Men det finns ju en hel del parkeringar runt om så det ska nog inte vara några problem.
De bilar som vill vara med i utställningen eller i dB tävlingarna ska vi försöka få in på själva området först och främst, alla andra som bara vill komma och kolla ber vi parkera på K-Rauta eller Rusta eller någonstans tack.

Varmt Välkommna!

Ljud o styling galen
Åker Volvo och bagge.
www.soundnstyle.se
Volkswagen 1303S "Kameleonten" (1973)
Volvo-lollungen
19 maj 2010 · 602 Inlägg

soundnstyle skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Några fler som är sugna på o komma? först till viken träffen sen åka en stor karavan för att sedan glida in på Sound and Style parkeringen o fortsätta träffen där tillsammans med sound and style träffen?  Verkar bli ganska stort big_smile åh vad jag längtar

Fasen va skoj!
Hoppas att vi får plats med alla bilarna bara...hehe    Men det finns ju en hel del parkeringar runt om så det ska nog inte vara några problem.
De bilar som vill vara med i utställningen eller i dB tävlingarna ska vi försöka få in på själva området först och främst, alla andra som bara vill komma och kolla ber vi parkera på K-Rauta eller Rusta eller någonstans tack.

Varmt Välkommna!

okej smile låter ju bra big_smile visst men de fixar vi vettu.

Senast redigerat av Volvo-lollungen (19 maj 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
19 maj 2010 · 602 Inlägg

Nu blev de några små ändringar tongue får bli att vi först och främst samlas på jacobssons parkeringen ( parkeringen bredvid hemköps parkeringen)pga att den är stängd och de har inte hemköp vid den tiden. Ni borde kunna hitta det tongue Jag kommer ställa bilen där innan träffen börjar så borde inte va nå större problem bara o ställa bilen hos min bil.hihi ganska lätt o känna igen den

                                                               ses där wink mvh Vera

Senast redigerat av Volvo-lollungen (19 maj 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
19 maj 2010 · 602 Inlägg

Några fler som vill komma ? big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
21 maj 2010 · 602 Inlägg

nu börjar tråden dö ut lite här hmm nån som har några funderingar lr undrar ngt?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Spetan
21 maj 2010 · 245 Inlägg

faaan hmm ja hinner inte bli klar me ticen sad tiden går för fort med för mycket motgångar hmm

If you dont live for something
you die for nothing
Volkswagen T3 "Kommissarien" (1987)
850_GLT
22 maj 2010 · 947 Inlägg

hinner jag tillbaka hem från barkarby så kommer jag garanterat smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Volvo-lollungen
22 maj 2010 · 602 Inlägg

850_GLT skrev:
hinner jag tillbaka hem från barkarby så kommer jag garanterat smile

va kul wink vore kul om vädret va så bra så att du kunde ta cabbis med dig

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
22 maj 2010 · 602 Inlägg

Zydyz skrev:
faaan hmm ja hinner inte bli klar me ticen sad tiden går för fort med för mycket motgångar hmm

de ju synd hmm men om den rullar kom ändå wink

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Spetan
22 maj 2010 · 245 Inlägg

det är där problemet ligget måste slänga i toppen o svetsa klart alla rost (hinner jag nog imorn) sen så måste jag bygga ett avgassystem och fixa bromsarna sen reg besa bilen 

o allt de ska ja hinna på en vecka hmm

If you dont live for something
you die for nothing
Volkswagen T3 "Kommissarien" (1987)
Volvo-lollungen
22 maj 2010 · 602 Inlägg

Zydyz skrev:
det är där problemet ligget måste slänga i toppen o svetsa klart alla rost (hinner jag nog imorn) sen så måste jag bygga ett avgassystem och fixa bromsarna sen reg besa bilen 

o allt de ska ja hinna på en vecka hmm

ush då hmm låter som du har mkt o göra . . du får försöka hinna wink vore kul o se dig i viken

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Spetan
22 maj 2010 · 245 Inlägg

joo de finns en hel del sad

jaa faan ja har längtat som fan verkar va en jävla bra o seriös träff utan massa fylleslag osv smile big_smile

If you dont live for something
you die for nothing
Volkswagen T3 "Kommissarien" (1987)
Volvo-lollungen
22 maj 2010 · 602 Inlägg

Zydyz skrev:
joo de finns en hel del sad

jaa faan ja har längtat som fan verkar va en jävla bra o seriös träff utan massa fylleslag osv smile big_smile

mjo vart riktigt bra förra gången big_smile hoppas på lika bra denna gången;)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Spetan
22 maj 2010 · 245 Inlägg

mmh smile hur många träffar har ni på ett år? smile

If you dont live for something
you die for nothing
Volkswagen T3 "Kommissarien" (1987)
Volvo-lollungen
22 maj 2010 · 602 Inlägg

Zydyz skrev:
mmh smile hur många träffar har ni på ett år? smile

jadu bra fråga tongue har bara haft träffen en gång så beror väl på hur mkt efterfrågan är men tror det blir minst 2 gånger till iår iaf

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang