1847
Sök

Angående: Karavan till Viken träff 29/5 från Linköping

carzy
461 Inlägg
9 maj 2010
Ska man först åka dit, för att vända och åka tillbaka till Linköping?

Då är de nog inte så konstigt att engagemanget är krast!

Team BSG

602 Inlägg
9 maj 2010
Mobeerg skrev:
Ska man först åka dit, för att vända och åka tillbaka till Linköping?

Då är de nog inte så konstigt att engagemanget är krast!

nja de ju på väg tillbaka så blir inte nå omväg för linköping folket direkt.

carzy
461 Inlägg
9 maj 2010
Är nog trött eller nått ,men fattar inte redigt.

Ska karavanen åka till Valdermarsvik först. Hänga lite gäng och sedan åka till Linköping till Sound n style?

Eller har jag fått allt om bakfoten?

Team BSG

108 Inlägg
10 maj 2010
Detta låter ganska intresant smile kan kolla lite med vadstena folket och se vad vi kommer fram till smile

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar

142 Inlägg
10 maj 2010
Trådstartare
Det går en karavan från Linköping via söderköping till viken för en bilträff...sen de som e sugna på att åka till sound and style i linköping kan ju hka på karavan tbx till linköping o säkert de nattliga aktivterna som kommer bli om vädret e bra.
Det e  upp till vara o en som Volvolull (Vera) sa det e ingen omväg för folket som bor i linköping som åker på träffen i viken samma väg tbx..

Mobeerg skrev:
Är nog trött eller nått ,men fattar inte redigt.

Ska karavanen åka till Valdermarsvik först. Hänga lite gäng och sedan åka till Linköping till Sound n style?

Eller har jag fått allt om bakfoten?

1 738 Inlägg
10 maj 2010
Lägg ner!!!! Det är 3 styckna som ska åka enligt tråd inläggen. Satsa på sound n style istället för viken är en redig skithåla som knappt finns med på sverigekartan!!!!

66 Inlägg
10 maj 2010
jävligt lågt att glida in på den här tråden och totalt dissa deras karavan ide ju, fan har du inte lust att glida med dom så håll det för dig sj istället....o gnälla på viken när man kommer från mjölby hmmm....

602 Inlägg
10 maj 2010
940RDALLE skrev:
Lägg ner!!!! Det är 3 styckna som ska åka enligt tråd inläggen. Satsa på sound n style istället för viken är en redig skithåla som knappt finns med på sverigekartan!!!!

mkt onödigt inlägg tkr jag smile om inte du tkr det låter bra så låt bli o komma. verkar bli en hel del folk som tycker träffen är värd att åka på.

245 Inlägg
10 maj 2010
assa ja fattar inte ?? går karavan till linköping från valdemarsvik eller från valdemarsvik till linköping ????

Skriv upp mej iaf ja e på wink om ja får klart ticen

If you dont live for something
you die for nothing

602 Inlägg
10 maj 2010
Zydyz skrev:
assa ja fattar inte ?? går karavan till linköping från valdemarsvik eller från valdemarsvik till linköping ????

Skriv upp mej iaf ja e på wink om ja får klart ticen

hihi går en till viken och en från viken tongue black ghost har ej hunnit ändra tiderna ännu

245 Inlägg
11 maj 2010
???? så när vi åker kommer de andra ?

If you dont live for something
you die for nothing

142 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
Nu e tiderna ändrade finns på första sidan.-..
Skulle det var ngt speciellt nu undrar så kontakta mig eller Vera (VolvoLollungen)
Senast redigerat av Black_Ghost (11 maj 2010)

142 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
940RDALLE skrev:

Ja jag föredrar hellre viken än Mjölby dessutom e Valdermarsvik mycket finare i natur o miljö än Mjölby..
O det e som sagt va frivilligt att åka med ner till Valdermarsvik..

carzy
461 Inlägg
12 maj 2010
Dock ser man ju inte valdermarsviks natur från hemköp parkeringen.

Men smaken är som baken.

Jag kommer dock inte denna gång.

Team BSG

1 738 Inlägg
12 maj 2010
Men då får jag önska er lycka till så får vi se vem som fick rätt i slutet!!! Jag står över som ni kanske räknade ut i mitt första inlägg wink
Senast redigerat av 940RDALLE (12 maj 2010)

142 Inlägg
13 maj 2010
Trådstartare
940RDALLE skrev:
Men då får jag önska er lycka till så får vi se vem som fick rätt i slutet!!! Jag står över som ni kanske räknade ut i mitt första inlägg wink

ja det räkna jag ut från ditt första inlägg

142 Inlägg
13 maj 2010
Trådstartare
RobinNorrbin skrev:
Detta låter ganska intresant smile kan kolla lite med vadstena folket och se vad vi kommer fram till smile

vore trevligt...bara att höra av sig mvh Black_Ghost

nuked84
16 maj 2010
JAG KOMMER MED PÅ KARAVANEN big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44125/930830_etw3sj.jpg
Min sötnos

456 Inlägg
16 maj 2010
Black_Ghost skrev:
940RDALLE skrev:

Ja jag föredrar hellre viken än Mjölby dessutom e Valdermarsvik mycket finare i natur o miljö än Mjölby..
O det e som sagt va frivilligt att åka med ner till Valdermarsvik..

Vem fan  bryr sig om natur o miljö när vi  ändå förstör o burnar sönder skiten ahah
Senast redigerat av VinDisel (16 maj 2010)

456 Inlägg
16 maj 2010
madmax81 skrev:
jävligt lågt att glida in på den här tråden och totalt dissa deras karavan ide ju, fan har du inte lust att glida med dom så håll det för dig sj istället....o gnälla på viken när man kommer från mjölby hmmm....

mjölby ligger iafall längst E4an , inte genom skog ..............

Sök