Det går en karavan från Linköping via söderköping till viken för en bilträff...sen de som e sugna på att åka till sound and style i linköping kan ju hka på karavan tbx till linköping o säkert de nattliga aktivterna som kommer bli om vädret e bra. Det e upp till vara o en som Volvolull (Vera) sa det e ingen omväg för folket som bor i linköping som åker på träffen i viken samma väg tbx..
Mobeerg skrev:
Är nog trött eller nått ,men fattar inte redigt.
Ska karavanen åka till Valdermarsvik först. Hänga lite gäng och sedan åka till Linköping till Sound n style?
Lägg ner!!!! Det är 3 styckna som ska åka enligt tråd inläggen. Satsa på sound n style istället för viken är en redig skithåla som knappt finns med på sverigekartan!!!!
jävligt lågt att glida in på den här tråden och totalt dissa deras karavan ide ju, fan har du inte lust att glida med dom så håll det för dig sj istället....o gnälla på viken när man kommer från mjölby hmmm....
Lägg ner!!!! Det är 3 styckna som ska åka enligt tråd inläggen. Satsa på sound n style istället för viken är en redig skithåla som knappt finns med på sverigekartan!!!!
mkt onödigt inlägg tkr jag om inte du tkr det låter bra så låt bli o komma. verkar bli en hel del folk som tycker träffen är värd att åka på.
Ja jag föredrar hellre viken än Mjölby dessutom e Valdermarsvik mycket finare i natur o miljö än Mjölby.. O det e som sagt va frivilligt att åka med ner till Valdermarsvik..
Ja jag föredrar hellre viken än Mjölby dessutom e Valdermarsvik mycket finare i natur o miljö än Mjölby.. O det e som sagt va frivilligt att åka med ner till Valdermarsvik..
Vem fan bryr sig om natur o miljö när vi ändå förstör o burnar sönder skiten ahah
jävligt lågt att glida in på den här tråden och totalt dissa deras karavan ide ju, fan har du inte lust att glida med dom så håll det för dig sj istället....o gnälla på viken när man kommer från mjölby hmmm....
mjölby ligger iafall längst E4an , inte genom skog ..............