Fotbolls vm

A_nders
10 juni 2006 · 259 Inlägg

Bra gjort sverige, Klarade inte av ett av Vm sämsta lag, FY FAN!!

Senast redigerat av A_nders (10 juni 2006)

Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
BMW 530 Xd (2007)
FugitivE BMW Power
10 juni 2006 · 2 362 Inlägg

Världen skrattar åt oss tongue

BMW, bogsering med wire :/
Dj_funky
10 juni 2006 · 121 Inlägg

Jag hade inte väntat mig att de skulle ta dem så lätt som alla andra säger. Alla vet att Sverige har svårt att göra mål.

Hoppas det förlorar enu mer bara för att de inte tar med Östlund.
(Han har säckert lagt  någon förbanelse över dem) smile

Hejhoppet
10 juni 2006 · 337 Inlägg

Sverige spelar lika bra som vanligt... Jag är inte förvånad. Ska nog konvertera till Tysk eller nått.

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
SLIMPA
10 juni 2006 · 215 Inlägg

Käften Alla Jävla Tattare!!!

Martin 9-3 Fisketokig
10 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Ja de daltar och pysslar med dessa spelare. Zlatan dit och Henke dit när det väl kommer till avgörande står de och bara kollar på när något dåligt spelande land som man inte ens hört talas om försöker spela.

Lite synd att ribbträffen inte gick in för sverige ska inte vinna eller gå vidare nu... skulle mirakel hända att de skulle gå vidare och vinna VM så är de inget värda iaf om de inte klarar detta.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Fredde9-3
10 juni 2006 · 57 Inlägg

ja precis, hade dom lagt energin på utespelarna och inte shaban i mål så hade de kanske gått bättre.
Lät ju som världen skulle gå under då isaksson blev skadad, nej försök göra lite mål istället

Miklen
10 juni 2006 ·

Sänk deras löner iaf..

Martin 9-3 Fisketokig
10 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Miklen skrev:
Sänk deras löner iaf..

ja skulle det baseras på spelandet ikväll så kan de alla köa till arbetsförmedlingen på måndag redan

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
SLIMPA
10 juni 2006 · 215 Inlägg

Tyst håll er till era jävla bilar ist! Dom gjorde en bra match förutom att dom inte satt sina chanser,är dom totalt usla för de eller
??

N33d4Sp33d Ingenjör
10 juni 2006 · 256 Inlägg

såg ni ens matchen...?


Sverige spelade bra, det var bara målen som inte kom trots alla lägen. Sådan är fotbollen.

Ska komma ihåg denna tråd och påminna er vända-kappan-efter-vinden-analytiker om vad ni sagt.

jag är Jävligt förbannad också, men försök vara konsekventa i kritiken. det här är sånt jag anser borde gjorts:

- Anders Svensson borde bytts ut tidigare mot Kim.
- Man bör inte byta in alla forwards och tro att det blir mer mål då. tvärtom, det blir mer stockning framför målvakten. Istället bör man offra och ge motståndarna ett anfall som man sedan kan använda som kontringmöjlighet.


Jag slutar skriva nu innan tangentbordet flyger ut ur fönstret.

Det är inget brott förrän man åker fast
Martin 9-3 Fisketokig
10 juni 2006 · 2 997 Inlägg

SLIMPA skrev:
Tyst håll er till era jävla bilar ist! Dom gjorde en bra match förutom att dom inte satt sina chanser,är dom totalt usla för de eller
??

Kallar du det en bra match vill jag inte veta hur de spelar en dålig :S

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
SLIMPA
10 juni 2006 · 215 Inlägg

N33d4Sp33d skrev:
såg ni ens matchen...?


Sverige spelade bra, det var bara målen som inte kom trots alla lägen. Sådan är fotbollen.

Ska komma ihåg denna tråd och påminna er vända-kappan-efter-vinden-analytiker om vad ni sagt.

jag är Jävligt förbannad också, men försök vara konsekventa i kritiken. det här är sånt jag anser borde gjorts:

- Anders Svensson borde bytts ut tidigare mot Kim.
- Man bör inte byta in alla forwards och tro att det blir mer mål då. tvärtom, det blir mer stockning framför målvakten. Istället bör man offra och ge motståndarna ett anfall som man sedan kan använda som kontringmöjlighet.


Jag slutar skriva nu innan tangentbordet flyger ut ur fönstret.

Tack.

SLIMPA
10 juni 2006 · 215 Inlägg

Martin 9-3 skrev:

SLIMPA skrev:
Tyst håll er till era jävla bilar ist! Dom gjorde en bra match förutom att dom inte satt sina chanser,är dom totalt usla för de eller
??

Kallar du det en bra match vill jag inte veta hur de spelar en dålig :S

Ja dom hade pressen hela matchen,skapade målchanser..Men dom satt dom inte..är du fotbollskunnig? tattare!

Senast redigerat av SLIMPA (10 juni 2006)

Martin 9-3 Fisketokig
10 juni 2006 · 2 997 Inlägg

SLIMPA skrev:

Martin 9-3 skrev:

SLIMPA skrev:
Tyst håll er till era jävla bilar ist! Dom gjorde en bra match förutom att dom inte satt sina chanser,är dom totalt usla för de eller
??

Kallar du det en bra match vill jag inte veta hur de spelar en dålig :S

Ja dom hade pressen hela matchen,skapade målchanser..Men dom satt dom..är du fotbollskunnig? tattare!

Nej jag bara håller med stordelen av kommentatorerna och "fotbollskunniga" som hunnit uttalat sig och sågat svenska spelet...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Stadia
10 juni 2006 · 284 Inlägg

N33d4Sp33d skrev:
såg ni ens matchen...?


Sverige spelade bra, det var bara målen som inte kom trots alla lägen. Sådan är fotbollen.

Ska komma ihåg denna tråd och påminna er vända-kappan-efter-vinden-analytiker om vad ni sagt.

jag är Jävligt förbannad också, men försök vara konsekventa i kritiken. det här är sånt jag anser borde gjorts:

- Anders Svensson borde bytts ut tidigare mot Kim.
- Man bör inte byta in alla forwards och tro att det blir mer mål då. tvärtom, det blir mer stockning framför målvakten. Istället bör man offra och ge motståndarna ett anfall som man sedan kan använda som kontringmöjlighet.


Jag slutar skriva nu innan tangentbordet flyger ut ur fönstret.

instämmer till fullo!

You don't need a reason to help people.
Team_Ford PersonbilsTekniker
10 juni 2006 · 155 Inlägg

ta och börja kolla på Amerikansk fotboll i stället....
de är skrattretande att se vuxna mäniskor ligga och gråta efter en liten tur i gräset...
eller när dom tjatar och bölar på sina lagkamrater tycker de är den ända man ser när man tittar på vanlig fotboll.
såg inte dagens match men Sverige prestera säkert de dom kunde för vem fan kör nåt annat än 100% i ett vm? att turen inte är på deras sida kan man ju knappast skylla dom för. som sagt byta till Amerikans istället=)

Svenss0n
10 juni 2006 · 643 Inlägg

instämmer helt åxå. . sverige gjorde en ganska bra match men deras lägen gick tyvärr inte in.
åt helvete å säga att sverige inte är värda nått guld nu eftersom dom spela lika mot sämsta? laget i vm. så ni menar att om brasilien förlorar mot sverige så är brasilien urusla? nja det går ju inte säga så. . nu hade sverige trycket hela matchen men som sagt deras lägen gick tyvärr inte in. trinidad å tobago hade som sagt inte mkt tryck vilket bevisar att sverige hade bollkontroll osv under hela matchen.

Volvo 850R (1997)
Sharky
10 juni 2006 · 10 287 Inlägg

Nedsättande språk innebär banning i min regelbok. Chrizz får avgöra.

Göran
Moderator

SLIMPA skrev:
Käften Alla Jävla Tattare!!!

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
chrizz Administratör
10 juni 2006 · 11 783 Inlägg

SLIMPA skrev:
Käften Alla Jävla Tattare!!!

Sansa dig och skriv något kontruktivt istället!

Fortsätter du i samma anda så blir det som Sharky skriver ovan...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang