1516
Sök

Larschan - Supra 3.0i Turbo '89 - Förfining inför Sommaren.

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
25 maj 2010
Alla kan köpa färdiga grejor och bulta på.
Själv betygsätter jag efter kreativitet och nedlagd själ i jobbet.

Vill jag se fina org.bilar så åker jag till nån lokal bilhandlare och glor roll

Som sagt,
min moster har en Toyota oxå och hon kan oxå byta till LED:s,
men inte får hennes bil bra betyg av mig för det,
inte nog "orginalitet" över såna byggen...

Väntar nu på att din bil blir online så att man kan bedömma den efter "custom-kriterier" lol

hellaflush!
1 266 Inlägg
25 maj 2010
Själv gillar jag att kolla på projekt där dom trimmar och stylar, men riktigt skoj med någon som faktiskt väljer att behålla den i original skick! inte ofta det händer smile

519 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
Timmyboy skrev:
Själv gillar jag att kolla på projekt där dom trimmar och stylar, men riktigt skoj med någon som faktiskt väljer att behålla den i original skick! inte ofta det händer smile

Tack så mycket! Bilen kommer att gå i orginal skick i tre år framöver. Men bilen kommer att förfinas, göras "slätare". Göra om saker men att det fortfarande ska se orginal ut!

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
25 maj 2010
Timmyboy skrev:

Men då ska det vara 100% orginal och inget annat...

2 230 Inlägg
25 maj 2010
Larschan skrev:
Alpenretter skrev:
Bygget är inte tillräkligt x-tremt för att få bra betyg av mig sen när du lägger upp den, blir nog en 1:a elller på sin höjd en 2:a... Sätt igång och kapa av taket, förläng chassit, byt motorn till en v12:a, byt inredning, bredda karossen 20cm, fördubbla bromsdimensionerna mm mm (som jag gjort) så kanske ditt bygge blir intressant ! lol  Tom min moster kan byta ut orginaldelar på en trist Toyota... lol (x2)

bla bla bla Eventuellt kanske jag skrämmer upp motorn till runt 600hk också.

Hur ska det gå till då du inte klarar av att koppla in en stereo wink

så kan det vara då det inte blev som det skulle

519 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
Rojpen skrev:
Larschan skrev:
Alpenretter skrev:
Bygget är inte tillräkligt x-tremt för att få bra betyg av mig sen när du lägger upp den, blir nog en 1:a elller på sin höjd en 2:a... Sätt igång och kapa av taket, förläng chassit, byt motorn till en v12:a, byt inredning, bredda karossen 20cm, fördubbla bromsdimensionerna mm mm (som jag gjort) så kanske ditt bygge blir intressant ! lol  Tom min moster kan byta ut orginaldelar på en trist Toyota... lol (x2)

bla bla bla Eventuellt kanske jag skrämmer upp motorn till runt 600hk också.

Hur ska det gå till då du inte klarar av att koppla in en stereo wink

Hehe stereon är i nu sedan någon vecka tillbaka. Det var bara de att jag inte hade någon mätpenna och blev därför lite frustrerad ett tag. Men det var väl inget direkt problem. wink Jag har bytt motorer i diverse bilar förut så det ska nog inte vara något problem! Det är kablarna som är dumma på mig. wink

1 153 Inlägg
25 maj 2010
Gör som jag .Mycke motor o org utsida.För övrigt så har du en riktigt fin mk3a .

519 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
mkiv77 skrev:
Gör som jag .Mycke motor o org utsida.För övrigt så har du en riktigt fin mk3a .

Ungefär så lär det blir, funderar på att ta bort lyktspolarna och tona baklyktorna och lite sådant. Sen lite mer ponnysar hunder huven. smile

519 Inlägg
30 december 2010
Trådstartare
Bilen såld! Låsning av tråden?

Sök