Inför: Volvo Träff i Stenungsund 7/8 2010

snurbo_diesel Egen företagare
29 juli 2010 · 864 Inlägg

Fridell/t5 skrev:

snurbo_diesel skrev:
Händer det nått mer här. har ni fått ihop fullt med bilar nu eller hur ligger det till?
Det närmar sig nu iaf smile

Tjena Tjena! jooo de de e drygt  75 anmälda så de kommer komma bil hoppas vi på! big_smile
allt är i full snörr. håller på å fixa de sista inför träffen. men de mesta börjar bli klart!
kommer bli en kanon träff! big_smile
ses där hoppas ja?

Okey. Jag kommer att komma. Nytt ljud i bilen, bilen ska börjas städas och tvättas till vecka så den blir fin.
Kommer ju få tvätta den igen när jag kommer ner, blir garanterat skitig på vägen dit. är ju några mil att åka.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se
Fridell/t5 Installatör
30 juli 2010 · 773 Inlägg

snurbo_diesel skrev:

Fridell/t5 skrev:

snurbo_diesel skrev:
Händer det nått mer här. har ni fått ihop fullt med bilar nu eller hur ligger det till?
Det närmar sig nu iaf smile

Tjena Tjena! jooo de de e drygt  75 anmälda så de kommer komma bil hoppas vi på! big_smile
allt är i full snörr. håller på å fixa de sista inför träffen. men de mesta börjar bli klart!
kommer bli en kanon träff! big_smile
ses där hoppas ja?

Okey. Jag kommer att komma. Nytt ljud i bilen, bilen ska börjas städas och tvättas till vecka så den blir fin.
Kommer ju få tvätta den igen när jag kommer ner, blir garanterat skitig på vägen dit. är ju några mil att åka.

låter ju kalas bra detta! big_smile jaa ni får la samla ihop er som åker från dom trakterna! big_smile släng upp en tråd å kika om nån e sugen. big_smile
vi har löst så att de finns tvätt möjligheter på okq8 som e spärrat för utställare till våran träff. kostar inget att tvätta där.

"Ölen In, Böseblicken på"
Fridell/t5 Installatör
31 juli 2010 · 773 Inlägg

idag drag vi över 85 anmälda!

"Ölen In, Böseblicken på"
HansN83 x40
31 juli 2010 · 1 209 Inlägg

gör en lista och vilka bilar det gäller roligt att se vilka men tävlar mot... (så att man kan se i fall man har nån chans). smile

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
isak90
31 juli 2010 · 1 997 Inlägg

Då har man anmält sig wink

Fridell/t5 Installatör
1 augusti 2010 · 773 Inlägg

mr_Hasse skrev:
gör en lista och vilka bilar det gäller roligt att se vilka men tävlar mot... (så att man kan se i fall man har nån chans). smile

de finns på hemsidan. men kan lägga in en kopia. smile

"Ölen In, Böseblicken på"
Fridell/t5 Installatör
1 augusti 2010 · 773 Inlägg

isak90 skrev:
Då har man anmält sig wink

låter gött de... du är med på listan nu! big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"
HansN83 x40
1 augusti 2010 · 1 209 Inlägg

Fridell/t5 skrev:

mr_Hasse skrev:
gör en lista och vilka bilar det gäller roligt att se vilka men tävlar mot... (så att man kan se i fall man har nån chans). smile

de finns på hemsidan. men kan lägga in en kopia. smile

jaha. visste inte d.. har tittat nu, och kan säg att detta kommer att bli kul, ska vi ut efter d eller hur blir? i så fall vart?

och tack för att du fixar en som här träff... wink

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Fridell/t5 Installatör
1 augusti 2010 · 773 Inlägg

mr_Hasse skrev:

Fridell/t5 skrev:

mr_Hasse skrev:
gör en lista och vilka bilar det gäller roligt att se vilka men tävlar mot... (så att man kan se i fall man har nån chans). smile

de finns på hemsidan. men kan lägga in en kopia. smile

jaha. visste inte d.. har tittat nu, och kan säg att detta kommer att bli kul, ska vi ut efter d eller hur blir? i så fall vart?

och tack för att du fixar en som här träff... wink

jaa de blir utgång på kvällen!
hk eller harrys.!
SOM SAGT VA ALLA DOM VILL MED UT PÅ KVÄLLEN E VÄLKOMNA ATT HÄNGA PÅ!

jaa de börjar bli mycket bilar nu! big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"
VispA
2 augusti 2010 · 54 Inlägg

Ni som åker nerifrån typ borås osv, åker ni över lidköping eller tar ni vägen över jönköping? Tänkte man kunde smälta in i ledet o slippa åka själv;)

widerberg
2 augusti 2010 · 46 Inlägg

Även jag är ju anmäld men som det ser ut nu så kommer jag troligen inte kunna vara med. Riktigt tråkigt med det blir så ibland. Hoppas detta blir en träff ni kommer att fortsätta med så att man kan komma nästa gång det blir av.

BMW 320D (2009)
Fridell/t5 Installatör
3 augusti 2010 · 773 Inlägg

widerberg skrev:
Även jag är ju anmäld men som det ser ut nu så kommer jag troligen inte kunna vara med. Riktigt tråkigt med det blir så ibland. Hoppas detta blir en träff ni kommer att fortsätta med så att man kan komma nästa gång det blir av.

Emil Emil Emil. va e de du säger?
nu får du tänka om hehe big_smile
kan j usäga att de missar något gott. det är 100bilar anmälda idag! å dom lovar fint väder!

"Ölen In, Böseblicken på"
Fridell/t5 Installatör
3 augusti 2010 · 773 Inlägg

VispA skrev:
Ni som åker nerifrån typ borås osv, åker ni över lidköping eller tar ni vägen över jönköping? Tänkte man kunde smälta in i ledet o slippa åka själv;)

vill du har deras mailar som åker från borås lidköping och runt där?
Starta en tråd om de annars så skickar ja ut länken överallt.

Mvh Fridell

"Ölen In, Böseblicken på"
widerberg
3 augusti 2010 · 46 Inlägg

Fridell/t5 skrev:

widerberg skrev:
Även jag är ju anmäld men som det ser ut nu så kommer jag troligen inte kunna vara med. Riktigt tråkigt med det blir så ibland. Hoppas detta blir en träff ni kommer att fortsätta med så att man kan komma nästa gång det blir av.

Emil Emil Emil. va e de du säger?
nu får du tänka om hehe big_smile
kan j usäga att de missar något gott. det är 100bilar anmälda idag! å dom lovar fint väder!

Ja det är riktigt tråkigt, men ibland funkar det bara inte:(

BMW 320D (2009)
Fridell/t5 Installatör
3 augusti 2010 · 773 Inlägg

widerberg skrev:

Fridell/t5 skrev:

widerberg skrev:
Även jag är ju anmäld men som det ser ut nu så kommer jag troligen inte kunna vara med. Riktigt tråkigt med det blir så ibland. Hoppas detta blir en träff ni kommer att fortsätta med så att man kan komma nästa gång det blir av.

Emil Emil Emil. va e de du säger?
nu får du tänka om hehe big_smile
kan j usäga att de missar något gott. det är 100bilar anmälda idag! å dom lovar fint väder!

Ja det är riktigt tråkigt, men ibland funkar det bara inte:(

nee så illa är de tyvärr.. sad
men vi ses på vallis i alla fall smile

"Ölen In, Böseblicken på"
widerberg
3 augusti 2010 · 46 Inlägg

Fridell/t5 skrev:

widerberg skrev:

Fridell/t5 skrev:

Emil Emil Emil. va e de du säger?
nu får du tänka om hehe big_smile
kan j usäga att de missar något gott. det är 100bilar anmälda idag! å dom lovar fint väder!

Ja det är riktigt tråkigt, men ibland funkar det bara inte:(

nee så illa är de tyvärr.. sad
men vi ses på vallis i alla fall smile

ojaaaa!!!!big_smile

BMW 320D (2009)
stritt
3 augusti 2010 · 3 Inlägg

är det försent att anmäla sig? vad är det för standard på träffen? måste man ha ett bygge som dit?smile

Volvo V70n "D5" (2005)
Fridell/t5 Installatör
4 augusti 2010 · 773 Inlägg

stritt skrev:
är det försent att anmäla sig? vad är det för standard på träffen? måste man ha ett bygge som dit?smile

Tjena! nej ne de e inte för sent.! finns allt lite plats kvar.
de e väldrigt blandat från orginal till extremt.
så länge de inte e sönderslagna (pilsneråk) så e alla välkomna. så är du intresserad så gå in och anmäl dig på våran hemsida
www.stenungsundsvolvotraff.se

"Ölen In, Böseblicken på"
Snik3r
4 augusti 2010 · 53 Inlägg

VispA skrev:
Ni som åker nerifrån typ borås osv, åker ni över lidköping eller tar ni vägen över jönköping? Tänkte man kunde smälta in i ledet o slippa åka själv;)

jag hänger gärna på

Volvo s40 t4 "Red Devil" (1998)
Saab 96 "v4" (1971)
FLindgren
4 augusti 2010 · 5 089 Inlägg

Måste man anmäla sig. eller kan man bara rulla dit? vet fortfarande inte om jag orkar tvätta bilen å komma;P Märker det på fredag kväll isåfall ;P

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang