Det är tämligen enkelt att montera, nu har jag ju gjort det ett par gånger så

Det som behövs utöver själva lådan:
Växellådsfästets hållare (benämnt som "vinkeljärn" tidigare i tråden)
En distansring för slavcylindern, jag gör dem 3mm tjocka
Slavcylinder från 9-3/9-5 och hydraulik (har man hydraulisk koppling redan så finns allt)
Spakställ och länkage från F28
Bakre motorfäste från ng900 94-96 (egentligen bara metallhållaren, bussningen är samma)
Så här gör man:
Man kapar ur en bit på bakre motorfästet för länkaget (man förstår hur det behöver kapas när man håller sakerna i handen)
Man borrar och gängar upp hål på platåerna för slavcylindern, M6 kör jag med. De gamla hålen pluggas med stoppskruv och gänglåsning.
Distansring monteras på slavcylinder.
Slavcylindern monteras (man behöver slipa den i kanterna för att få på den) och fylls fördelaktigen med bromsvätska för att underlätta luftningen senare. Första delen av hydrauliken kopplas på (den delen där röret är skruvat som en fjäder). Man behöver dra lite i den för att den ska nå upp ur växellådan.
Nu är den egentligen färdigmodifierad för att monteras

Det som kvarstår:
Demontera spakstället, montera F28ans spakställ. Kapa loss tändningslåset och fäst det med de två övre skruvarna som sitter i plasten, istället för att hålla på och böka genom att "skarva" det över F28ans spakställ.
Koppla samman länkage och spakställ och justera växlarna.
Klart
