Inför: Första Bilträffen I Mjölby LÖRDAG 15/5

Snoozy
14 maj 2010 ·

Ja mitt attackskåp är ju inte klar än så...   men pilsnerskåpet kommer att rulla imorrnkväll ändå så hehehe..  tittar nog förbi o kollar läget.

DalleRacing
14 maj 2010 · 1 738 Inlägg

Snoozy skrev:
Ja mitt attackskåp är ju inte klar än så...   men pilsnerskåpet kommer att rulla imorrnkväll ändå så hehehe..  tittar nog förbi o kollar läget.

Det värkar alldrig bli klart? smile har gått snart mer än ett år nu!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Somar
14 maj 2010 · 108 Inlägg

Se till o ha bilarna putsade i morgon, För då kanske ni har chansen o va med i tidningen ( 3an ).

Senast redigerat av SOSSE-S13 (14 maj 2010)

Bymmer_jonas
14 maj 2010 · 15 Inlägg

Kommer förbi o busar lite med e30in wink dock ingen diffspärr på nu men det går ändå tongue

syabo
14 maj 2010 · 1 278 Inlägg

Bymmer_jonas skrev:
Kommer förbi o busar lite med e30in wink dock ingen diffspärr på nu men det går ändå tongue

ta med dej dina polare wink

Street Knight
VinDisel
14 maj 2010 · 456 Inlägg

fan va gott Corren lovar riktigt fint väder (18) grader  , så snåla inte , det låter som en riktig byhåla och det är det oxå , men vi är riktigt duktiga på att hitta på saker , tveeeeeeeka inteee !!!!!!!

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
wallan
14 maj 2010 · 66 Inlägg

Ragga90 skrev:
Det kommer bli SKIT kul!!! hoppas så många som möjligt kommer!!! du kommer hända en del saker wink

Du är söt rasse lol

Volvo FTW
Snoozy
14 maj 2010 ·

940RDALLE skrev:

Snoozy skrev:
Ja mitt attackskåp är ju inte klar än så...   men pilsnerskåpet kommer att rulla imorrnkväll ändå så hehehe..  tittar nog förbi o kollar läget.

Det värkar alldrig bli klart? smile har gått snart mer än ett år nu!

Jag har inte bråttom serru.   men det börjar likna något nu iaf.  tänkte försöka få igång den tills action meet men men..  hmm  schhh  jag har lagt en bild på den gamle volvons album..  schhhh

Senast redigerat av Snoozy (14 maj 2010)

Snoozy
14 maj 2010 ·

SOSSE-S13 skrev:
Se till o ha bilarna putsade i morgon, För då kanske ni har chansen o va med i tidningen ( 3an ).

Putsa min är nog liiiite överskattat men men...   jag kommer nog med ändå  hahaha...

DalleRacing
14 maj 2010 · 1 738 Inlägg

Snoozy skrev:

940RDALLE skrev:

Snoozy skrev:
Ja mitt attackskåp är ju inte klar än så...   men pilsnerskåpet kommer att rulla imorrnkväll ändå så hehehe..  tittar nog förbi o kollar läget.

Det värkar alldrig bli klart? smile har gått snart mer än ett år nu!

Jag har inte bråttom serru.   men det börjar likna något nu iaf.  tänkte försöka få igång den tills action meet men men..  hmm  schhh  jag har lagt en bild på den gamle volvons album..  schhhh

hehehe sant man ska inte ha bråtom, kollat igenom dina projektbilder o det ser riktigt bra ut wink Du får bjuda mig på ett åk sen big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
syabo
14 maj 2010 · 1 278 Inlägg

kommer nog inte dit, för killen jag skulle åka med är inte hemma.. sad men hoppas på att jag hittar någon i sista sekund:)

Street Knight
Svesse965
14 maj 2010 · 18 Inlägg

kunde va kul och åka på om det inte regnar och asfalten bjuder på bra fäste om det blir något sånt senare på kvällen wink

stöd din lokala bilskrot åk saab
DalleRacing
14 maj 2010 · 1 738 Inlägg

Svesse965 skrev:
kunde va kul och åka på om det inte regnar och asfalten bjuder på bra fäste om det blir något sånt senare på kvällen wink

Fan låter som om du bor 50 mil härifrån, men nu bor du ju ändo i mjölby kan ju inte kosta dig något att titta förbi wink Kommer bli mycket folk tror jag!!!!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Svesse965
14 maj 2010 · 18 Inlägg

vet aldrig man kanske dyker upp en sväng.

vore roligare om man hade något skoj att komma istället för brukisen just nu. inte omöjligt att man kommer förbi som sagt smile

stöd din lokala bilskrot åk saab
mogge36
15 maj 2010 · 5 Inlägg

tänkte se om man kan få några bilar från linköping så man kan åka till mjölby. samlas på  cloetta center parkeringen vid 19:00 av färd 19.30

kvarna_21
15 maj 2010 · 296 Inlägg
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
Ragga90
15 maj 2010 · 197 Inlägg

SOSSE-S13 skrev:
Se till o ha bilarna putsade i morgon, För då kanske ni har chansen o va med i tidningen ( 3an ).

och corren

Köp skyline!
__AleXx_ oijoij-society.com
15 maj 2010 · 774 Inlägg

Vädret verkar ju bli bättre så kanske dyker upp!

Snoozy
15 maj 2010 ·

940RDALLE skrev:

Snoozy skrev:

940RDALLE skrev:

Det värkar alldrig bli klart? smile har gått snart mer än ett år nu!

Jag har inte bråttom serru.   men det börjar likna något nu iaf.  tänkte försöka få igång den tills action meet men men..  hmm  schhh  jag har lagt en bild på den gamle volvons album..  schhhh

hehehe sant man ska inte ha bråtom, kollat igenom dina projektbilder o det ser riktigt bra ut wink Du får bjuda mig på ett åk sen big_smile

Ja det ska jag göra sen när den är färdig.  det lovar jag hehe..  skit inte ner dig då bara, för den lär gå nåt så jävulskt när den är klar..

RayRayADT Sportcar for Life
15 maj 2010 · 315 Inlägg

Jag tar och kommer ikväll... blir med lille fyrhjulingen, ni lär både se och höra mig..smile är till salu för de som undrar..xD
https://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/929458_rsx5ra.jpg
dinli 450

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang