5959
Sök

Billigaste lackerare till att lacka hela min bil?

534 Inlägg
16 maj 2010
Trådstartare
tjena, jag kollar runt lite efter en BILLIG lackerare som kan lacka min bil. Fick tag i en som gjorde allt jobb för ca 13 000.

Finns de någon ute i sverige med lackbox o skaplig kunskap om att lacka så säg till smile pris med vore bra om ni kunde skriva ner.

de som ska göras är att plocka isär, slpia, lacka,plocka ihop.

mvh
Senast redigerat av johannisson (16 maj 2010)

8 300 Inlägg
16 maj 2010
13 lapp för att plocka isär, slipa och lacka får anses som billigt, speciellt om du får kvitto på det.

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
16 maj 2010
ska du byta färg på den oxå? För ja bytte färg på min mondeo förra året till en 3 skickts färg (electric orange) å j ahar bra rabatt på färgen men det gick ändå på 5000kr för bara färg material så kan du få din bil lackad för 13tkr inkls demo/mont så kör på det!
Ska tex en saab 93 combi lackas utvändigt så kostar det 50000kr vitt med allt jobb å färg enligt cabas (försäkringbolagens skadeuträkningsprogram)
Det är dyrare än man kan tro att lacka en bil...
Ja anser mig erfaren när det gäller ford å det tar mig 4 timmar att riva ner en mondeo för hellack, ca 5 timmar att sätta ihop...Men då är allt bortplockat för ja hatar folk som slarvar med att plocka bort lister och dylikt

534 Inlägg
16 maj 2010
Trådstartare
eplamojje skrev:
ska du byta färg på den oxå? För ja bytte färg på min mondeo förra året till en 3 skickts färg (electric orange) å j ahar bra rabatt på färgen men det gick ändå på 5000kr för bara färg material så kan du få din bil lackad för 13tkr inkls demo/mont så kör på det!
Ska tex en saab 93 combi lackas utvändigt så kostar det 50000kr vitt med allt jobb å färg enligt cabas (försäkringbolagens skadeuträkningsprogram)
Det är dyrare än man kan tro att lacka en bil...
Ja anser mig erfaren när det gäller ford å det tar mig 4 timmar att riva ner en mondeo för hellack, ca 5 timmar att sätta ihop...Men då är allt bortplockat för ja hatar folk som slarvar med att plocka bort lister och dylikt

Okej okej. jo men jag vill ha volvos antingen saffran eller laserblåa. alltså båda är R-färger. Om jag lämnar min bil till dej privat? vad ska du ha då för allt jobb?

8 928 Inlägg
16 maj 2010
Annonsering inte tillåtet i forumet och söka efter "svartjobb" är illa nog.
Låser och ber trådskaparen läsa reglerna

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök