2770
Sök

Inför: GVD MEET Lördag 17 Juli i Gislaved

367 Inlägg
9 juni 2010
Kommer nog komma smile Brukar vara bra!

686 Inlägg
10 juni 2010
Trådstartare
bara kul fall det kommer mkt folk. som Linusj säger brukar vara bra men vi hoppas på att det blir bättre denna gången en andra gånger.

________________________________________________________________________________________
Läs och FÖRSTÅ!
§8 Streetracing
•Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.

/Moderator
________________________________________________________________________________________

RushRacing

103 Inlägg
686 Inlägg
16 juni 2010
Trådstartare
SqualleD skrev:
Vi kommer några bilar från Falkenberg också.

gött.. ni är välkommna

RushRacing

331 Inlägg
22 juni 2010
Ca 1 månad kvar nu... tiden går fort smile

fälg fantast
1 086 Inlägg
22 juni 2010
tjena akki, vi från mark kommer som vanligt

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

686 Inlägg
24 juni 2010
Trådstartare
Lowenhart skrev:
tjena akki, vi från mark kommer som vanligt

tjena tjena. ni är varmt välkommna som vanligt

RushRacing

686 Inlägg
28 juni 2010
Trådstartare
börjar närma sig allt mer nu typ 3 veckor kvar. hoppas de blir en del folk.

RushRacing

92 Inlägg
30 juni 2010
Jag och killen kommer komma ner till träffen smile

Street Knight

250 Inlägg
5 juli 2010
Blir ändrade planer för min del =/ ska till kroatien i 3 veckor så jag kommer missa detta tråkigt nog..

686 Inlägg
5 juli 2010
Trådstartare
WHITE--RR skrev:
bara kul fall det kommer mkt folk. som Linusj säger brukar vara bra men vi hoppas på att det blir bättre denna gången en andra gånger.

Läs och FÖRSTÅ!
§8 Streetracing
•Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.

/Moderator

denna träffen går inte ut på att ha streetracing, detta är en allmänt känd träff som folk kommit på varje år och det handlar inte om race utan handlar om att ha en så stor träff som möjligt i våra trakter samlas och tjöta lite osv.  som sagt denna tr'ffen är inte allmänt känd för att det blir race. och vi har haft gvd meet flera gånger utan race. enda som menas i detta som skrivs ut på garaget och annonseras ut är att det är en träff. inte nått annat

mvh Akki

RushRacing

506 Inlägg
10 juli 2010
Hoppas jag hinner upp i tid! Är på utställning på dagen men ska nog hinnas med=)
Banny is always on!

Born to be wild and crazy

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
10 juli 2010
Jag kommer, åker till Thailand sen på söndag! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

686 Inlägg
10 juli 2010
Trådstartare
gött grabbar bara till att komma. sen på söndagen e de ju scf utställning i anderstorp så komer va en hel helg med roliga event

RushRacing

bappelsin
390 Inlägg
11 juli 2010
kommer bli en nice helg... hoppas många kommer då de e lite kass respons här på forumet...

35 Inlägg
12 juli 2010
äntligen har jag lyckas så att jag varken ska missa weels and wings eller detta. Jag kommer dyka upp:)

321 Inlägg
12 juli 2010
Kommer också :-)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
12 juli 2010
HolmQvist skrev:
Kommer också :-)

Ska du då ha en bild som du kan låna igen? ^^,

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

321 Inlägg