hej hej, jag har säkert kollat igenom detta projekt 5-6 gånger nu och jag gillar det jag ser:D Går själv i tankarna att köpa en 100 tq, så jag hoppas att du gör färdig bilen så lycka till
hej hej, jag har säkert kollat igenom detta projekt 5-6 gånger nu och jag gillar det jag ser:D Går själv i tankarna att köpa en 100 tq, så jag hoppas att du gör färdig bilen så lycka till
Hejhej Jag får tacka så mkt, roligt med sånna kommentarer
om du gör det kommer du inte att ångra dig, och det är klart att bilen ska bli klar tack så mkt igen
Ang. vingen tycker jag att den såg bra ut. kanske något större. de är ju knappast en liten bil så jag tror inte att de skulle se fel ut. Förutsatt att det inte blir en ren plåtvinge jag tänkte mig lite som stuket på en evo. Tycker de är kul att följa ditt projekt då du verkligen jobbar i motvind med den tighta budgeten du har. En del verkar ju ha en hel förmögenhet att lägga ner på bilen. Men jag får nog hålla med de andra och säga att det är nog mer sleeper utan vinge. Jobba på. de ska bli kul att se hur det slutar.
Ang. vingen tycker jag att den såg bra ut. kanske något större. de är ju knappast en liten bil så jag tror inte att de skulle se fel ut. Förutsatt att det inte blir en ren plåtvinge jag tänkte mig lite som stuket på en evo. Tycker de är kul att följa ditt projekt då du verkligen jobbar i motvind med den tighta budgeten du har. En del verkar ju ha en hel förmögenhet att lägga ner på bilen. Men jag får nog hålla med de andra och säga att det är nog mer sleeper utan vinge. Jobba på. de ska bli kul att se hur det slutar.
Jag gillar också vingen, och som du sa lite större, för det är ju ingen liten bil
Joo det är ganska jobbigt utann pengar, men jag försöker att kämmpa på så mkt jag kan
Visst blir det mer sleeperstuk utan vingen, men börjar fundera på kanske Lite mer Rallystuk över bilen??
Har inte gjort något sen sist, har inte vart hemma, är och hälsar på brorsan i norrköping Har hjälpt honom lite med sin bil, Kolla in den vettja http://www.garaget.org/?car=209301
Tyvärr så går det skapligt segt just nu.... Har vaarit ganska upptagen med att plugga till körkortet.. Fyller 18 den 9 september... Den dagen har jag Risk1. och den 13 okt har jag halkan... Sen Blire lite överaskning när jag skriver/kör upp
Lycka till med körkortet sen då. Sjukt cool projekt, hoppas du slutför det, ser alltför många halvfärdiga projekt till salu. Håller själv på med en golfetta 2,0 gti.
Lycka till med körkortet sen då. Sjukt cool projekt, hoppas du slutför det, ser alltför många halvfärdiga projekt till salu. Håller själv på med en golfetta 2,0 gti.
Om du inte ska köra sleeper så kör pikes peak
Tackar för alla snälla ord och självklart ska jag slutföra projektet!!