8133
Sök

EVILAUDIO: 2016.. hm?

"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"

1 583 015 Visningar
Uppdaterades senast 9 augusti 2024
695 Inlägg
24 januari 2012
Castiel skrev:
Inte behöv man speciellt bra lön för att bygga i sin bil, har hållt på med min hela hösten på de lilla man får i studielån. smile

Absolut inte, allt handlar juh om vad man har för syfte med bygget. Men har man sponsorer får man juh se till att även dom blir nöjda.....

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance

964 Inlägg
24 januari 2012
Tokken skrev:
eriksson84 skrev:
jacksparrow skrev:
ja ....det är väl till att byta till bättre jobb med högre lön smile

Funkar inte så häller. Mer i lön mer utgifter. smile

Japp! har man pengar över kommer man alltid på något lysande sätt att göra av med dom. smile

Ja det är det minsta problemet haha

T.ex jag hade 50h övertid i dec bara för att få råd med saker denna månad.
Så jag jobbar som tusan fast jag är sponsrad.
Så det går åt pengar. hehe

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
nesum skrev:
Castiel skrev:
Inte behöv man speciellt bra lön för att bygga i sin bil, har hållt på med min hela hösten på de lilla man får i studielån. smile

Absolut inte, allt handlar juh om vad man har för syfte med bygget. Men har man sponsorer får man juh se till att även dom blir nöjda.....

sen e de ju ofta så nu för tiden att sponsorerna vill ha "säkra kort"..  dvs sponsrar de nån som vet bygger bra å seriösa byggen som både syns å hörs. smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

172 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
Castiel skrev:

allt handlar ju vad man prioriterar. smile

Indeed. smile
Inte får man nåt intresse från framtida sponsorer om man inte sliter åh visar vad man går för. smile

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Castiel skrev:
evilaudio skrev:
Castiel skrev:

Indeed. smile
Inte får man nåt intresse från framtida sponsorer om man inte sliter åh visar vad man går för. smile

så sant så.. ja byggde mitt första  seriöst sponsrade bygge 2005 å efter de så har allt bara rullat på.

172 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
Castiel skrev:
evilaudio skrev:

Indeed. smile

så sant så.. ja byggde mitt första  seriöst sponsrade bygge 2005 å efter de så har allt bara rullat på.

Låter kung de!
Själv sitter man redan åh funderar på vad man ska bygga i till hösten, hmm haha.

BagarN
1 179 Inlägg
24 januari 2012
Castiel skrev:
evilaudio skrev:
Castiel skrev:

Indeed. smile

Låter kung de!
Själv sitter man redan åh funderar på vad man ska bygga i till hösten, hmm haha.

Om allt löser sig med bilbyte så har jag redan funderat ut allt big_smile dock kommer det ta lång tid att bygga om man har otur...

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Castiel skrev:
evilaudio skrev:
Castiel skrev:

Indeed. smile

Låter kung de!

tro mig sånt funderar jag på varje dag, man vill ju alltid bygga nåt nytt.

dock skulle ja nog behöva skaffa mig nån vettig bruksbil smile  (vilket seaten skulle varit från början)

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Mohawwk skrev:
Castiel skrev:
evilaudio skrev:

Låter kung de!

Om allt löser sig med bilbyte så har jag redan funderat ut allt big_smile dock kommer det ta lång tid att bygga om man har otur...

tänk dock på att inte börja ett förstort bygge som du inte har råd till för då kommer du ledsna på de ( vilket inte e allt för ovanligt)

695 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
nesum skrev:
Castiel skrev:

sen e de ju ofta så nu för tiden att sponsorerna vill ha "säkra kort"..  dvs sponsrar de nån som vet bygger bra å seriösa byggen som både syns å hörs. smile

De kan jag absolut tänka mig, ingen som vill kasta pengarna i strupen på vem som helst ju tongue, dom vill juh ha nåt igen också...big_smile

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
nesum skrev:
evilaudio skrev:
nesum skrev:

De kan jag absolut tänka mig, ingen som vill kasta pengarna i strupen på vem som helst ju tongue, dom vill juh ha nåt igen också...big_smile

jo å de kommer bara blir svårare å svårare att få sponsorer eftersom ALLT ska prispressas.

BagarN
1 179 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
Mohawwk skrev:
Castiel skrev:

Låter kung de!

tänk dock på att inte börja ett förstort bygge som du inte har råd till för då kommer du ledsna på de ( vilket inte e allt för ovanligt)

Förstort är det inte, det jobbiga är att brägården man har till granne ska läggas ner vilket blir att man måste åka in till stan för att köpa material istället för att ringa o beställa sen kommer dom med skiten på fyrhjuling på cirkus 5-10min beror på vad för grejer man ska ha smile

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Mohawwk skrev:
evilaudio skrev:
Mohawwk skrev:

Förstort är det inte, det jobbiga är att brägården man har till granne ska läggas ner vilket blir att man måste åka in till stan för att köpa material istället för att ringa o beställa sen kommer dom med skiten på fyrhjuling på cirkus 5-10min beror på vad för grejer man ska ha smile

HAHA.. fast de kan ju inte va nåt direkt stort problem i ett bygge..tongue

94 Inlägg
24 januari 2012
det som står på önskelistan nu är cdspelare och dämpmattor så man får tyst på allt plåtskrammel osv smile

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
jacksparrow skrev:
det som står på önskelistan nu är cdspelare och dämpmattor så man får tyst på allt plåtskrammel osv smile

tänk dock på att du måste ha nån form av mjukare dämpmattor för att få tyst på tex "lösa" plast delar som låter.

BagarN
1 179 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
Mohawwk skrev:
evilaudio skrev:

HAHA.. fast de kan ju inte va nåt direkt stort problem i ett bygge..tongue

Nja men det är rätt smidigt att bara ringa o få allt levererat till dörrn big_smile
Sen har jag inte helt funderat ut hur mycket man ska lägga ner......
Högt ska de ju låta men kostar gör de... Speciellt när det blir skåpbil...... Skulle vilja ha in 10st SPL 8" men 995kr STYCK, blir dyrt de här.... hmm

94 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
jacksparrow skrev:

tänk dock på att du måste ha nån form av mjukare dämpmattor för att få tyst på tex "lösa" plast delar som låter.

japp....har tänkt dörrar och bagage i första hand

172 Inlägg
24 januari 2012
evilaudio skrev:
Castiel skrev:
evilaudio skrev:

Låter kung de!

dock skulle ja nog behöva skaffa mig nån vettig bruksbil smile  (vilket seaten skulle varit från början)

Samma här, kör en gammal golf 2a som inte lär leva speciellt länge till.
Nästa projekt ska iaf ha hela dörrsidor i plast, känns som att man kan göra desto mer fantasifyllt då. smile

16 197 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Castiel skrev:
evilaudio skrev:
Castiel skrev:

Låter kung de!

Samma här, kör en gammal golf 2a som inte lär leva speciellt länge till.
Nästa projekt ska iaf ha hela dörrsidor i plast, känns som att man kan göra desto mer fantasifyllt då. smile

dörrsidor i gjuten plats e bara jobbigt..tongue   inget fäster ju på de.

172 Inlägg
24 januari 2012
Går ju att skita i plasten då och använda annat material ist. smile
Då kan man ju härja på rätt friskt med former åh annat roligt.
För de känns ju lite fel att kapa upp plåt dörrarna som sitter monterad på din åh min.

Sök