Första gången jag ser någon som byggt något som kan liknas ett "rakt" line array i en bil! Är planen att köra rear-fillen i mono eller stereo (4+2) ? Misstänker att det kan bli lite smålustiga ljudfenomen om du/ni väljer att köra det i en stereo konfigurationen utan att dela av lådan med en skiljevägg.
Hur som haver, Tummen upp för ett riktigt häftigt bygge som kommer spela högt och rent utav bara h*lv*te!
jo de e nog första gången de byggs i sverige vad ja vet iaf.
rear-fill e nog lite fel att säga då hela den konsolen inte kommer att spelas i bilen utan bara när baklukan är öppen så de blir väl mer en "center" när hela "spelalådan" är öppnad.. hehe .. å den kommer att köras mono
Fasen vad mastigt det blir , hur tight blir det sen i stängt läge mellan de två lådorna ? Hur funkar det att spela då , slår dom inte ljudet i varandra , eller vad man ska säga ?
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Fasen vad mastigt det blir , hur tight blir det sen i stängt läge mellan de två lådorna ? Hur funkar det att spela då , slår dom inte ljudet i varandra , eller vad man ska säga ?
tycktes mig läsa att "bakluckan" bara ska spelas när den är öppen ....
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Du ska inte bygga frontsubb också? inte för att de behövs utan mer för att du kan?! .... hehe.... ser sjukt ut, som om hela skuffen bara vill spränga en i bitar och dessutom gilla det... Som jag skrivit tidigare, jag gillar din ändlösa fantasi..
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Du ska inte bygga frontsubb också? inte för att de behövs utan mer för att du kan?! .... hehe.... ser sjukt ut, som om hela skuffen bara vill spränga en i bitar och dessutom gilla det... Som jag skrivit tidigare, jag gillar din ändlösa fantasi..
frontsub får de kanske bli i nästa bygga
platsen som e kvar i fram måste finnas för processor å lite annat godis
tycktes mig läsa att "bakluckan" bara ska spelas när den är öppen ....
stämmer exakt de.. 8" lådan å konsolen i skuffen kommer inte att spela när bilen är stängd.
Jag kommer fortfarande o tänka på när du skrev att detta skulle bli en vardagsbil jag... (inget extremt, skulle inte spåra ur).
men om man läser mer i tråden så kan man läsa varför bygget i seaten blev som de blev.
men ja kan ta de igen, tanken va ju att min breddade jetta skulle byggas klart till i år men de e en hel del jobb på den för att få den som jag vill ha de å har varken tid,råd eller lust att lägga den på den bilen nu så därför blev de seaten istället.
Jag kommer fortfarande o tänka på när du skrev att detta skulle bli en vardagsbil jag... (inget extremt, skulle inte spåra ur).
men om man läser mer i tråden så kan man läsa varför bygget i seaten blev som de blev.
men ja kan ta de igen, tanken va ju att min breddade jetta skulle byggas klart till nästa år men de e en hel del jobb på den för att få den som jag vill ha de å har varken tid,råd eller lust att lägga den på den bilen nu så därför blev de seaten istället.
men ja kan ta de igen, tanken va ju att min breddade jetta skulle byggas klart till nästa år men de e en hel del jobb på den för att få den som jag vill ha de å har varken tid,råd eller lust att lägga den på den bilen nu så därför blev de seaten istället.
yes, men ändå De blir ju faktist riktigt grymt
hoppas väl bara att de spelar lika "galet" som de ser ut
yes, men ändå De blir ju faktist riktigt grymt
hoppas väl bara att de spelar lika "galet" som de ser ut