alltså för att klargöra lite för dig,
chipp: är en programvara som anpassats för bilen och dess orginalkomponenter,
även om du åker till autotech om dom stoppar i boxarna så kommer dom inte ändra något i själva programmet utan dom styr bara upp ladtrycket till 0,9. detta eftersom att den bilen inte har någon elektronisk laddtrycksstyrning.,
du ska däremot INTE bara ställa upp laddtrycket, varken till 0,6 eller 0,9 UTAN att stoppa i den nya programvaran, detta eftersom att bilen inte kommer att leverera bensin som är anpassat för att allt ska lira,
det är ingen som sagt något om den rejälaste 945;an. det är juh inte direkt så att du är den första som ska chippa din bil, finns 20 000 till här på garaget som har gjort det.
sen så länkade du till steg 2 på autotech, enda skilnaden mellan steg 1,2,3 är dessa:
steg 1: programvara/mjukvara, chip (ja kalla de va du vill

)
steg 2: chip och avgas från katt->bak
steg 3: chip och avgas från turbo->bak
gällande bränsleförbrukningen så är det lite svårt o säga hur den kommer bli, jag själv har inte utvecklat mjukvaran och kan egentligen inte uttala mig, men om man säger så här, när den väl är chippad så kommer du att gasa mer för det är kul, och i samband med att både laddtrycket är högre och bränsletrycket så kommer det att dra MER. sen vet ja inte va som gjorts i programet under låglast, om tändningen och bränslet OPTIMERATS eller om det är kvar enligt samma "mapp" som fanns i org programmet.
sist men inte minst så: ut o sätt i chippen i bilen, fixa en annan wg-klocka eller pys upp laddet till 0,9. och ut o köööööör, va väntar du på liksom?

ps. känner du fortfarande att du vill åka till autotech eller tror att ja e nån idiot eller viktigpetter så kan du gärna komma till mig o ge mig 3000 så ska ja stoppa i skiten åt dig, rena barnleken