2755
Sök

Alla dessa "TEAM" ?

EPIC
37 Inlägg
4 juni 2010
Trådstartare
#1
Kan någon förklara för mig vad som är vitsen med alla dessa TEAM Bla bla bla ? Jag förstår bara inte?

Skall detta gagna ägaren på något sätt, eller är det ascoolt om man åker Volvo 740?

Tack på förhand.

http://www.delarium.se
No real power, just turbo shit!

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
4 juni 2010
#2
E väll skojj å visa vilka man e kompisar med kanske. Eju ett sätt å träffa nytt folk

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Bärs!
3 456 Inlägg
4 juni 2010
#3
Otippad att "740" skulle nämnas...
Finns ju hur många "Team" som helst som inte åker 740?

Garaget.org peakade 2008.

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
4 juni 2010
#4
Ännu en helt onödig vetande tråd som troligtvis kommer att balla ur

Hellre Nürburgring än vigselring

3 113 Inlägg
4 juni 2010
#5
broderskap helt enkelt

Semper Fi

678 Inlägg
4 juni 2010
#7
Som många andra har skrivit! Träffa kompisar, träffa nytt folk! Dom flesta tema fixar era kvällar med träffar osv är det fel?

401 Inlägg
4 juni 2010
#8
de där har jag också fundrat på..man sitter o fikar med några vänner så säger nån åå ska vi heta team blähähä och alla säger jaaaaaaaaa o så är det team blähä everywhere.

I just dont get it.


3 259 Inlägg
4 juni 2010
#9
Äsch, en redig karl klarar sig själv! smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

1 339 Inlägg
4 juni 2010
#10
Aga_Diff skrev:
Otippad att "740" skulle nämnas...
Finns ju hur många "Team" som helst som inte åker 740?
+1


KHRacing
4 juni 2010
#11
Atenza skrev:
Ännu en helt onödig vetande tråd som troligtvis kommer att balla ur
big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

58 Inlägg
4 juni 2010
#12
team extreme racing finns det ju ett antal av big_smile

5 089 Inlägg
4 juni 2010
#13
påtal om team så är det i mina ögon mera japsare som har "team". men nu ska vi inte anklaga folk åt alla håll.

Men det är ju roligt om man är ett gäng iaf;P

\Lindgren

4 005 Inlägg
5 juni 2010
#14
Delarium skrev:
Kan någon förklara för mig vad som är vitsen med alla dessa TEAM Bla bla bla ? Jag förstår bara inte?

Skall detta gagna ägaren på något sätt, eller är det ascoolt om man åker Volvo 740?

Tack på förhand.
Vad menar du? Varför de väljer ha ordet TEAM i namnet eller varför de skapar lite inofficella klubbar?

Av samma anledningar som att det finns klubbar med olika namn inom båt, golf, skytte osv?


VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 juni 2010
#15
Det är som klubbar man hade som barn wink Samla likasinnade puckon och umgås, jävligt skumt koncept


Saabifierad
2 031 Inlägg
5 juni 2010
#16
Det är modernt att gruppera sig: Facebookgrupper, Märkesfanatiker här på garaget (Volvo, Saab, BMW etc), kriminella gäng (och nätverk man hela tiden läser om i tidningarna) och nu team tongue Det enda teamet jag känner till är Team GIS och dom jobbade så himla hårt med den senaste GIS-filmen så den kunde bara inte vara dålig enligt en av Zatzys grundare och admin lol

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
5 juni 2010
#17
Eller så gör man som jag och några polare, vi driver med "team" grejjen. Och det gör dem flesta tror jag, man ska inte ta det så jävla seriöst som vissa verkar göra!!!

Man tar sina polare och väljer ett fult/roligt/humoristiskt namn att kalla sig, så folk får ett litet "smajl" när dem hör/ser namnet... Inget mer med det liksom...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

138 Inlägg
5 juni 2010
#18
Det är väl en kul grej att ha ett "Team" med ett par polare antar jag och som andra sagt så träffar man antagligen nytt folk och det är ju alltid kul.

122 Inlägg
5 juni 2010
#19
Team Kränghäng cool
Senast redigerat av Hallon1911 (5 juni 2010)



Sök