3774
Sök

Inför: Linköpingsträffen #2 19/6-10

15 Inlägg
14 juni 2010
Mycket trevligt smile hoppas min aussie locker kommer innan helgen bara!

130 Inlägg
14 juni 2010
Dyker självklart upp, hoppas på lite vettigt väder å trevlig åkning! smile

bass i stora lass
203 Inlägg
14 juni 2010
Kommer!!!! big_smile big_smile

158 Inlägg
14 juni 2010
kvarna_21 skrev:
Tja

tar tag i det här nu igen då:)

Plats som vanligt :OnOff parkeringen

Tid: Runt 20.00

Och tänk på att LÄMNA ALKOHOLEN HEMMA!!!!

SKRÄPA INTE NER SÅ DET BLIR SOM MOM JAG O NÅGRA TILL KOMMER SÄTTA UPP SOPSÄCKAR SNÄLLA ABVÄND DOM TACK

Ses där// Team Street Knight

Ser du till att dom blir tömda också? tongue ska du bjuda på en show med nissanen då:P

424 Inlägg
14 juni 2010
Är väl pallbock racing för kvarna o hans nissan tongue

200 Inlägg
15 juni 2010
Tittarförbi tongue
Kommer nog bli mycket a-trktorer för det är traktortäff på ikano samma kväll xd:)

45 Inlägg
15 juni 2010
Kommer ner definitivt.. skruvar ihop aeron på fredag.. blir lungt på lördagen då smile

632 Inlägg
15 juni 2010
Ska försöka dyka upp på denna träff smile. Verkar vara trevligt. Hoppas bara det inte blir samma kaos som på senaste MoM träffen i Norrköping. Där ett flertal poliser utförde flygande besiktigar på alla bilar som kom och lämnade träffen sad.

Någon eller några som kommer ifrån Söderköping eller kommer åka igenom? Tänkte ifall man kunde samlas ihop ett gäng här och bilda en liten karavan till träffen?

Mvh/Tobias.

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

87 Inlägg
15 juni 2010
Kommer med nya bilen (ej upplagd bild)...
big_smile

72 Inlägg
16 juni 2010
Fire-Fox skrev:
Någon eller några som kommer ifrån Söderköping eller kommer åka igenom? Tänkte ifall man kunde samlas ihop ett gäng här och bilda en liten karavan till träffen?

Mvh/Tobias.

Vi brukar åka från Statoil vid 19.30 vid dessa träffar, antar att det inte blir något undantag den här gången smile

632 Inlägg
16 juni 2010
Heed skrev:
Fire-Fox skrev:

Mvh/Tobias.

Vi brukar åka från Statoil vid 19.30 vid dessa träffar, antar att det inte blir något undantag den här gången smile

Ja okej vad bra smile. Då dyker jag upp på Statoil och åker med er in till Linköpingsträffen smile

Mvh/Tobias.

148 Inlägg
17 juni 2010
Ja ska te Linköping te helgen så ja kanske tittar förbi om ja hittar hehe!

quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen

41 Inlägg
17 juni 2010
Kommmer absoulut ^^

21 Inlägg
17 juni 2010
Ja va faan! Vädret ska ju INTE bli speciellt bra men jag tror inte det ska regna iaf... Men vad spelar det för roll... Har ju AWD!! Kommer nog om jag får för mig att gasa upp lite bensin.. Ska höra med Sambon om jag får låna bilen!!! Denna gång får nog vovven stanna hemma! =o)

I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!

632 Inlägg
17 juni 2010
StAnnas skrev:
Ja va faan! Vädret ska ju INTE bli speciellt bra men jag tror inte det ska regna iaf... Men vad spelar det för roll... Har ju AWD!! Kommer nog om jag får för mig att gasa upp lite bensin.. Ska höra med Sambon om jag får låna bilen!!! Denna gång får nog vovven stanna hemma! =o)

Kan inte ni inte komma i den nya S60:in som Martin köpt wink. Jag jobbar ju på LTS bredvid Walls bilplåt så man ser den då och då. Riktigt brutal måste jag säga. big_smile

Mvh/Tobias

Håltagare
239 Inlägg
17 juni 2010
Dyker upp med 940in tongue

Sök