Är det 2st lampor till regskylten så e det väl självklart att det räcker med att ena lyser bara, eller? hehe
haha, jag tycker att det borde räcka perfekt med en lampa igentligen, va inne idag och då funka ingen lampa därbak:P så jag frågar er om de räcker med att en lampa räcker:)
jag fick ombes på hål o fjädertallriken, o de är ju precis det man gör när man borrar där? men antar att dom godkänner det ändå då.
jag vet inte heller hur det funkar igentligen, men när ja besiktigade bilen så sa dom att man fick sätta klämmor men inte svetsa fast fjädrarna. så det är igentligen bara och pröva eller att ringa vv istället.
Är det 2st lampor till regskylten så e det väl självklart att det räcker med att ena lyser bara, eller? hehe
haha, jag tycker att det borde räcka perfekt med en lampa igentligen, va inne idag och då funka ingen lampa därbak:P så jag frågar er om de räcker med att en lampa räcker:)
de ska finnas ngn konstig regel att det räcker med en lampa men för att inte riskera ngt fixa bägge.
de ska finnas ngn konstig regel att det räcker med en lampa men för att inte riskera ngt fixa bägge.
JA det är godkänt med en fungerande regbelysning
då hade man rätt då:)men lika bra å ordna bägge när man ändå håller på.
använd små avgasklämmor till fjädrarna dom har blivit hårdare på de där med slangklämmor de sa gubben sist jag var in
Ofan! isof får det bli det till nästa gång. ska kolla nu om det går igenom på bes med slangklämmor för på de stället jag va på så sade dom att ja kunde använda mig av klämmor men ja fick inte svetsa.
När jag satte fast mina fjädrar med slangklämmor sa dom att dom måste fästas uppe också, (även om dom inte kommer någonstans) och när det gjordes sa dom att "det var nya regler nu", så dom ändrade mina "risk att hamna ur läge" 2'or till "funktion försämrad" 2'or...
När jag satte fast mina fjädrar med slangklämmor sa dom att dom måste fästas uppe också, (även om dom inte kommer någonstans) och när det gjordes sa dom att "det var nya regler nu", så dom ändrade mina "risk att hamna ur läge" 2'or till "funktion försämrad" 2'or...
JA det är godkänt med en fungerande regbelysning
Okej för det är bara en lampa som funkar ibak, den ena är väl sönder i kontakten tror ja
ofan! för jag har fäst fjädrarna längst ner nu med varsin klämma ifram. Hur fäster man klämmorna längst upp då?
Som jag sa så fungerar det inte att fästa dom, inte enligt dom bes-männen jag tagit upp ämnet med. "Fjäderna ska sitta utan hjälp" har jag fått till svar... Men vafan, det är ju ett lotto varje gång på SBP, Det som inte borde gå igenom kan mkt väl göra det om han/hon hunnit få i sig tillräckligt med kaffe.
Om du fortfarande vill prova så är det samma princip som nere på fjädern, Hål+Slangklämma.