2660
Sök

Golf mk1 Berg cup, 2.0 megasquirt. Mappning pågår, videoklipp med mappning sista sidan!

ett bilprojekt som spårade ur totalt. Bilen, en golf 1 gti -83. som är på vwäg att bli kopia på berg cup-golfarna som kör hill climb i Tyskland. Följ gärna för att se var det barkar hän :)

luftgekühlt für alle
837 579 Visningar
Projektet avslutat 7 oktober 2012
2 373 Inlägg
24 november 2010
Dom såg väl helt ok ut tycker jag smile

Häls. Hervas

Volkswagen nörd
121 Inlägg
24 november 2010
vad gäller fronten så gillar jag kromfångare o stora gtiläppen till mk1 det är hårigt...men ska du ha racestuk så gäller nog Rp då

hlmkdrifting.nu DNbilradio.se

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
VWMANNEN_ARE_BACK skrev:
vad gäller fronten så gillar jag kromfångare o stora gtiläppen till mk1 det är hårigt...men ska du ha racestuk så gäller nog Rp då

Jovisst, kromfångare är snyggt osv om man gör bilen i originalstuk.. men som sagt, mer racingstuk och då håller jag med om att Rp,s grejer är bättre.. den mindre tycker jag dock är snyggare.. den stora kräver ju dessutom breddare o hela köret.. nästan 4K på bara plastbitar.. inte långt ifrån vad jag köpte bilen för, hehe

Audienergy skrev:
Dom såg väl helt ok ut tycker jag smile

jo jag tycker de är snygga, gillar inte sån flashiga digitala med kromkant o spegelglas osv.. Dessa passar hela stuket på bilen mkt bättre. Helst VDO, men dessa är näst bäst big_smile

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
säg till ifall du vill ha mitt VDO kitt sedan smile

haha! Du skulle ju ha sagt till INNAN sa jag te daj!! tongue

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
24 november 2010
mrpete skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:
säg till ifall du vill ha mitt VDO kitt sedan smile

haha! Du skulle ju ha sagt till INNAN sa jag te daj!! tongue

hahahaha XD, incase you need it smile

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
26 november 2010
Trådstartare
Jag lovar att jag säger till i så fall Twins smile

Idag skickade jag en liten beställning till Dalhems, sen mailade jag ang. k-jetronic från saab 900T som jag fått tag på.

Annars händer det inte så mkt faktiskt, men mer kommer snart, it's a promise smile

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
26 november 2010
Trådstartare
Sponsring på G! big_smile Vill inte säga för mycket, men jag har fått positiva besked iaf från två företag.

Beställde lite andra delar som är bra att byta ut som växellänkage etc. fast egentligen är jag bra sugen på smartshift-kitet + shortshift smile Får se hur det blir med den saken.. hehe..

2 373 Inlägg
26 november 2010
mrpete skrev:
Sponsring på G! big_smile Vill inte säga för mycket, men jag har fått positiva besked iaf från två företag.

Beställde lite andra delar som är bra att byta ut som växellänkage etc. fast egentligen är jag bra sugen på smartshift-kitet + shortshift smile Får se hur det blir med den saken.. hehe..

Man får gratulera om det går vägen big_smile

Häls. Hervas

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
26 november 2010
mrpete skrev:

grattis smile smartshift är ju härligt !

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
26 november 2010
Trådstartare
audienergy skrev:
Man får gratulera om det går vägen big_smile

Tackar tackar, det är väl inte tal om helsponsring, men all hjälp på vägen är mycket uppskattat!

Twins bil och plåt skrev:

grattis smile smartshift är ju härligt !

Tack, ja det verkar sjukt nice, mkt kortare och distinkta lägen.. vore inte dumt alls smile

154 Inlägg
26 november 2010
Stilrena mätare Peter smile.

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
26 november 2010
Trådstartare
Bimiss skrev:
Stilrena mätare Peter smile.

tackar, ja de passar som sagt mkt bättre än de flashiga med spegelglas, kromkant och digitala visare smile

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
29 november 2010
Trådstartare
Nu är det klart!

Får sponsring i form av rabatter på Dalhems och Autodelar!

Mkt kul att ett projekt som detta uppskattas smile

www.dalhems.se
www.autodelar.net

363 Inlägg
29 november 2010
mrpete skrev:
Nu är det klart!

Får sponsring i form av rabatter på Dalhems och Autodelar!

Mkt kul att ett projekt som detta uppskattas smile

www.dalhems.se
www.autodelar.net

Grattis till sponsringen=)

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
29 november 2010
Trådstartare
Tackar! Ska bli skoj och gå in o kolla vad man får för priser på grejer, ska nog hitt på nåt kul smile

2 373 Inlägg
29 november 2010
Man får gratulera!!

Häls. Hervas

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
30 november 2010
Trådstartare
audienergy skrev:
Man får gratulera!!

Fänk joo smile

1 200 Inlägg