Golf mk1 Berg cup, 2.0 megasquirt. Mappning pågår, videoklipp med mappning sista sidan!
ett bilprojekt som spårade ur totalt. Bilen, en golf 1 gti -83. som är på vwäg att bli kopia på berg cup-golfarna som kör hill climb i Tyskland. Följ gärna för att se var det barkar hän :)
vad gäller fronten så gillar jag kromfångare o stora gtiläppen till mk1 det är hårigt...men ska du ha racestuk så gäller nog Rp då
Jovisst, kromfångare är snyggt osv om man gör bilen i originalstuk.. men som sagt, mer racingstuk och då håller jag med om att Rp,s grejer är bättre.. den mindre tycker jag dock är snyggare.. den stora kräver ju dessutom breddare o hela köret.. nästan 4K på bara plastbitar.. inte långt ifrån vad jag köpte bilen för, hehe
Audienergy skrev:
Dom såg väl helt ok ut tycker jag smile
jo jag tycker de är snygga, gillar inte sån flashiga digitala med kromkant o spegelglas osv.. Dessa passar hela stuket på bilen mkt bättre. Helst VDO, men dessa är näst bäst
Sponsring på G! Vill inte säga för mycket, men jag har fått positiva besked iaf från två företag.
Beställde lite andra delar som är bra att byta ut som växellänkage etc. fast egentligen är jag bra sugen på smartshift-kitet + shortshift Får se hur det blir med den saken.. hehe..
Sponsring på G! Vill inte säga för mycket, men jag har fått positiva besked iaf från två företag.
Beställde lite andra delar som är bra att byta ut som växellänkage etc. fast egentligen är jag bra sugen på smartshift-kitet + shortshift Får se hur det blir med den saken.. hehe..