hej alla som alla vet så hade jag det hopplösa men lärorika projektet innan med opel corsan som jag tänkte bygga i "kalla det vad du vill" och ljudbil men som sagt det sket sig men nu blir det nya friska tag med en vw golf IIa från 88
men kan inte lägga upp bilder än så ni får allt vänta
Senast redigerat av Exez (9 juni 2011)
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
här står hon framför besiktningen i bengtsfors där fick jag 5 st 2or 1 länkarm 2 rost i länkarm 3 höger ljus för högt 4 glömde fixa ljus till nummerplåten 5 säkerhetslås till huven
så en bild på bakluckan
fast jag bjuder på en till
så hitta jag ett klistermärke hemma jag satte på fast det åkte av kort efter pga min granne kom med käppen och hota mig
så det blev lite andra
sen tyckte jag att det lät mesigt så plocka bort en ljuddämpare och bytte "slutrör"
sen testa jag pappas takräcke det blev nice tyckte jag men det passa inte
sen så tröttna jag på det gamla klistermärkena så jag leta hemma så hitta jag lite kul grejer och så hitta jag ett fins ställe så jag tog lite kort
mer bilder kommer till helgen
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Rubrik redigerad! Det är inte tillåtet att ha annons i rubriken eller att annonsera i trådar. Inlägg som inte hör till projektet kan tas via PM eller E-post.
ni är väldigt dålig på att komentera men kanske förstår det eftersom det inte kommer någon update så här kommer en update
bilen går fint i övrigt lite problem tomgång och lågt varv när den är kass (kan bli jobbigt i vinter) men ska lämna in till så dom kan fixa det sen så letar jag vinterdäck så det kommer snart kanske bild på dom (e30 aluminium) men mer bilder kommer ikväll
Ser bra ut detta, golf är mina bilar! har en likadan fast 5 dörrars kolla gärna in min. kepp it upp!
p.s, har du spacklat igen rosten som var vid tanklocket? blev det bra? har du någon närmare bild på det?. Jag har samma problem och har spacklat igen rosten vid locket.
Ser bra ut detta, golf är mina bilar! har en likadan fast 5 dörrars kolla gärna in min. kepp it upp!
p.s, har du spacklat igen rosten som var vid tanklocket? blev det bra? har du någon närmare bild på det?. Jag har samma problem och har spacklat igen rosten vid locket.
vadå dina bilar woddy är min
jag slipa först och sen lacka kanske fel att göra så men vill helst inte svetsa vid tanklocket det kan sluta illa
har tyvär ingen bild på det men jag spacka så det blev typ rakt om du förstår