Stockholm-Falsterbo (utkanten av Malmö) 65 mil/ 4 timmar?

bebbster1976 Technichian
22 juli 2011 · 19 Inlägg

caromania skrev:
Alla som berättat om sina bedrifter kanske har kommit fram nu? Eller så målade nån en klippvägg, träd eller mötande bil med sitt blod?

Jag ska till västkusten imorgon, ca 55mil. Åker hemifrån ca 7-8 på morgonen och räknar med att komma fram vid 2-3. Tänkte stanna vid Gyllene Uttern och sedan nedåt Ljungby. I bagaget kommer det finnas en kylväska med snask och en termos kaffe. Ni är välkomna att fika med mig om ni vill men jag sitter gärna 5 minuter extra om det är okej för er.

Helt rätt smile

Hoppas bara du inte stöter på någon av de tidigare talarna!

Twin Rules!!
eacan
22 juli 2011 · 595 Inlägg

caromania skrev:
Alla som berättat om sina bedrifter kanske har kommit fram nu? Eller så målade nån en klippvägg, träd eller mötande bil med sitt blod?

Jag ska till västkusten imorgon, ca 55mil. Åker hemifrån ca 7-8 på morgonen och räknar med att komma fram vid 2-3. Tänkte stanna vid Gyllene Uttern och sedan nedåt Ljungby. I bagaget kommer det finnas en kylväska med snask och en termos kaffe. Ni är välkomna att fika med mig om ni vill men jag sitter gärna 5 minuter extra om det är okej för er.

Låter onekligen njutart det du beskriver smile Om man bara hade semester...

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
trippelturbo Trucker
22 juli 2011 · 2 710 Inlägg

eacan skrev:

caromania skrev:
Alla som berättat om sina bedrifter kanske har kommit fram nu? Eller så målade nån en klippvägg, träd eller mötande bil med sitt blod?

Jag ska till västkusten imorgon, ca 55mil. Åker hemifrån ca 7-8 på morgonen och räknar med att komma fram vid 2-3. Tänkte stanna vid Gyllene Uttern och sedan nedåt Ljungby. I bagaget kommer det finnas en kylväska med snask och en termos kaffe. Ni är välkomna att fika med mig om ni vill men jag sitter gärna 5 minuter extra om det är okej för er.

Låter onekligen njutart det du beskriver smile Om man bara hade semester...

Säger jag med! OCH fint väder! Så j-a sugen på att bila neråt europa..

Fart missbrukare
eacan
22 juli 2011 · 595 Inlägg

Fy fan, säg inte det..

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
trippelturbo Trucker
22 juli 2011 · 2 710 Inlägg

Haha, sanningen gör ont tongue. fan, halva västerås gator är avstängda pga översvämning å skit. då blir man ganska sugen på o  bila neråt spanska kusten tongue eller grekland, där man nu kommer väldig långt på tusenlappen big_smiletongue

Fart missbrukare
bebbster1976 Technichian
23 juli 2011 · 19 Inlägg

Ja, om inte vädret ändrar sig snart kommer man få ett sammanbrott när sem är slut roll

Twin Rules!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang