6740
Sök

Köpråd: BMW 740i -97

SSS -12
3 217 Inlägg
22 juni 2006
Trådstartare
Min svärfar har kommit i läget att han ska göra sig av med sin Chev. Transport och köpa en stor ersättare i en "normalbils" storlek...

Han hade hittat en BMW 740i -97 som låg till salu för 80.000 kr, låter inte detta lite som en farlig deal! Den är fullutrustad/snobbad...! Han sa något om AC Schnizler, men jag vet inte vad detta innebär, låter dyrt och flashigt iallafall!

Jag tycker att det priset verkar på tok för lågt för att man inte ska misstänka lurendrejeri, vad säger ni? Bra eller anus på denna bil...
Senast redigerat av Fuckface (22 juni 2006)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

sixten
252 Inlägg
22 juni 2006
www.autopower.se kolla där

SSS -12
3 217 Inlägg
22 juni 2006
Trådstartare
Tack så mycket!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

684 Inlägg
22 juni 2006
normalpris men garanterat importerad annars hade den stått i hägre pris.. men kolla speciellt framdörrar efter rost jag vet det är en lyxbil men har sett flera exemplar med rost där.. o kolla historik o servicar riktigt noga med

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Miklen
22 juni 2006
..ja om den e snobbad å i fint skick så e inte 80 särskilt normalt för en sån.. speciellt inte om den e AC Schnitzer trimmad m.m ..

SSS -12
3 217 Inlägg
23 juni 2006
Trådstartare
Det kan ju vara min svärfar som är ute och cyklar i sina bilkunskaper också, jag försökte intala honom att AC Schnitzer är trim, men han hävdade att det bara var kjolarna!

Det är ju upp till honom om han köper den eller ej, jag fick ganska goda råd inne på AutoPower.se som xisten länkade! Får skicka den till honom!

Tack så mycket!

Rekondare
289 Inlägg
23 juni 2006
AC Schnitzer är både trimm och styling m.m....Ungefär som Hamann, Brabus m.fl.
Alltså en helhetslösning som täcker allt men man kan såklart köpa delarna löst också...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Sök