beställning från tuningzone, göteborg

Mafghan
13 juli 2006 · 353 Inlägg

Playmo skrev:
Pma Bulllo om du vill ta det idag, jag har nog ingen möjlighet förrän imorgon.

Spelar ingen roll egentligen...det är inte det att jag inte kan imorgon. Mer att jag vill ha dom NU:D

Nån som vet vad det är för ögonlock till peugeot 306gti på den sidan?

Kan man få dom i en spec färg eller måste man lacka dom när man fått dom?

Känns lite sådär att köpa nåt i blindo......så fixa bild nån? smile

Enjoy....
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
13 juli 2006 · 1 852 Inlägg

Playmo skrev:
hur funkar fredag mellan 1700-1900 för er? i centrum nånstans.
Bullo, tar du ansvaret för att räkna ut hur mycket var och en ska pynta?

visst den tiden passar utmärkt! tänkte att vi tar varandras telefon nr och namn osv. så beställer jag imorgon eller nåt och sen när jag vet när och hur jag ska pröjsa så ringer jag er med kontonr och exakt belopp (efter den dagens kurs)

man lever bara en gång så lev väl!
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
13 juli 2006 · 1 852 Inlägg

Mafghan skrev:

Playmo skrev:
Pma Bulllo om du vill ta det idag, jag har nog ingen möjlighet förrän imorgon.

Spelar ingen roll egentligen...det är inte det att jag inte kan imorgon. Mer att jag vill ha dom NU:D

Nån som vet vad det är för ögonlock till peugeot 306gti på den sidan?

Kan man få dom i en spec färg eller måste man lacka dom när man fått dom?

Känns lite sådär att köpa nåt i blindo......så fixa bild nån? smile

maila dom på tuningzone och hoppas på svar, mer kan jag inte hjälpa dig!

man lever bara en gång så lev väl!
Mafghan
13 juli 2006 · 353 Inlägg

vad är det för leveranstid?

Enjoy....
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
13 juli 2006 · 1 852 Inlägg

Mafghan skrev:
vad är det för leveranstid?

ingen aning, men någon vecka kanske (kan ej lova något, men antar detta).

man lever bara en gång så lev väl!
EXTREM_XXX
13 juli 2006 · 32 Inlägg

ok jag hoppas du gillar inte att förskotsbetala till nån jag inte känner..... så stryk mig på listan...

Mafghan
13 juli 2006 · 353 Inlägg

jag bangar! De hade inte ögonlocken hemma....så tyvärr

Enjoy....
RetarD
14 juli 2006 · 69 Inlägg

Tjena jag beställde ett komplett kjolpaket till min Audi A4 för snart två månader sedan.

Jag har betalat för en månad sedan och killen påstår att han skickade grejerna för två veckor sedan.
Ingen avi har kommit i postlådan och jag bad särskilt efter kolli-nr när jag betalade och skickar dagligen mail där jag frågar efter just kolli-id men han har hela tiden bortförklaringar på varför han inte kan skicka det förbannade nummret.....

Så jag avråder er att beställa därifrån om ni är rädda om pengarna.

Frakten gick för övrigt på 130Euro.

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
14 juli 2006 · 1 852 Inlägg

RetarD skrev:
Tjena jag beställde ett komplett kjolpaket till min Audi A4 för snart två månader sedan.

Jag har betalat för en månad sedan och killen påstår att han skickade grejerna för två veckor sedan.
Ingen avi har kommit i postlådan och jag bad särskilt efter kolli-nr när jag betalade och skickar dagligen mail där jag frågar efter just kolli-id men han har hela tiden bortförklaringar på varför han inte kan skicka det förbannade nummret.....

Så jag avråder er att beställa därifrån om ni är rädda om pengarna.

Frakten gick för övrigt på 130Euro.

låter inget skoj det dära... fan nu blir man ju fundersam sad

man lever bara en gång så lev väl!
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
17 juli 2006 · 1 852 Inlägg

vart har alla intresserade tagit vägen?? PM eller skriv i tråden om ni fortfarande är intresserade!

man lever bara en gång så lev väl!
LillNaisarn
17 juli 2006 ·

Bullo skrev:
vart har alla intresserade tagit vägen?? PM eller skriv i tråden om ni fortfarande är intresserade!

man tappade suget ( iaf jag ) då man läste om att dom på Tuningzone inte kan ens svara och medela vad Koli nummret är så man kan kolla upp vart paketet är, värkar ut som att dom inte tar utländska köpare seriöst... om det går att lösa på ngt sätt så man vet att man får det är jag intresserad, är inte så jätte sugen på att lägga ut halva lönen på att beställa grejjer som man e.v senare inte får ...

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
17 juli 2006 · 1 852 Inlägg

jo jag håller med dig fullständigt... men det känns som om den varan han beställt inte finns hos leverantör och därför har han inte fått den. jag tror att dom är seriösa, men det klart suget har ju avtagit markant (funderar på att skita i det hela och gjuta eget).

ska vi lägga det på isen ett tag? känns som man ska "suga" på det lite...

man lever bara en gång så lev väl!
LillNaisarn
17 juli 2006 ·

Bullo skrev:
jo jag håller med dig fullständigt... men det känns som om den varan han beställt inte finns hos leverantör och därför har han inte fått den. jag tror att dom är seriösa, men det klart suget har ju avtagit markant (funderar på att skita i det hela och gjuta eget).

ska vi lägga det på isen ett tag? känns som man ska "suga" på det lite...

hmmf ja ngt sånt, om man inte skulle rent av få ngn man känner eller själv fara och köpa hem ett större parti grejjer över disk... men man tycker om varan inte finns hemma kan dom säga det och komma överens med kunden eller liknande.

RetarD
27 juli 2006 · 69 Inlägg

Tjena nu har det äntligen löst sig jag fick mina grejer idag. Beställningen och förskottsbetalningen gjordes ---->19 maj<-----.

Efter två månader av tjat och gnäll fick jag slutligen fram ett kolli nummer.
Jag ringde upp fraktfirman och frågade om det fanns ett paket.

svaret blev Ja men det är fortfarande kvar i Polen.
Ehhh OK....
Så paketet skickades i Lördags och idag åkte jag och hämtade det.

Hyssad passform
Inga skador
Mycket jobb framöver

Lycka till med era beställningar.

Jag köper aldrig nånting av Tuningzone igen.

LillNaisarn
27 juli 2006 ·

RetarD skrev:
Tjena nu har det äntligen löst sig jag fick mina grejer idag. Beställningen och förskottsbetalningen gjordes ---->19 maj<-----.

Efter två månader av tjat och gnäll fick jag slutligen fram ett kolli nummer.
Jag ringde upp fraktfirman och frågade om det fanns ett paket.

svaret blev Ja men det är fortfarande kvar i Polen.
Ehhh OK....
Så paketet skickades i Lördags och idag åkte jag och hämtade det.

Hyssad passform
Inga skador
Mycket jobb framöver

Lycka till med era beställningar.

Jag köper aldrig nånting av Tuningzone igen.

Roligt att höra att du fick dina grejjer efter många om och men, tappat suget ganska mycket på att beställa därfirån , det blir ingen större beställning då jag ska beställa därfrån är då ett som är säkert.

MilleN
28 juli 2006 · 9 108 Inlägg

Jag rekommenderar att köpa själva istället.. Frakten blir inte så mycket dyrare.. Shipping cost betyder inte att dom skickar med båt utan shipping betyder helt enkelt frakt.. Och frakt till utlandet brukar alltid bli dyrare.

Brukar bli problem med gruppköp. Speciellt om det inte är förhandsbetalning, man vill inte stå och betala för någon som har en 'dålig månad'

LillNaisarn
28 juli 2006 ·

MilleN skrev:
Jag rekommenderar att köpa själva istället.. Frakten blir inte så mycket dyrare.. Shipping cost betyder inte att dom skickar med båt utan shipping betyder helt enkelt frakt.. Och frakt till utlandet brukar alltid bli dyrare.

Brukar bli problem med gruppköp. Speciellt om det inte är förhandsbetalning, man vill inte stå och betala för någon som har en 'dålig månad'

jag tänkte det också.. beställa en mitten kjol eller bara en vinge det går ju på kring tusen lappen + frakt så det är ju inte hela världen om dom skulle tjorva och hålla på innan man får paketet..

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
28 juli 2006 · 1 852 Inlägg

ska vi skita i gruppköp och köpa allt var för sig? kommer kanske kost 5-6 hundra mer om man beställer ensam...

man lever bara en gång så lev väl!
LillNaisarn
28 juli 2006 ·

Bullo skrev:
ska vi skita i gruppköp och köpa allt var för sig? kommer kanske kost 5-6 hundra mer om man beställer ensam...

så vitt jag ser då man kollat tråden värkar det ut som att det är bara du och jag som tycks vara sugen på grupp köp..

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
28 juli 2006 · 1 852 Inlägg

jo, dom andra har jag PM:at och inte fått något svar... ska vi köpa lite grejor ihop kanske? tongue

man lever bara en gång så lev väl!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang