Lundberg87 skrev:Dyker upp som vanligt
AudiZack skrev:Lundberg87 skrev:Dyker upp som vanligt Asså din bil jag tycker nästan att den är för fin, älskar E46 M3 sen lång tid tillbaka, fick lite ångest beslut ett tag där när jag såg den körandes
M-K_Photo skrev:kommer och fotar lite
alexanderbilar skrev:kul me Race varje söndag! Jag har iten varit där på bra länge..är troligen borta denna, me nsen så ska jag satsa Järnet den sista delen av Sommaren.då kommer också min kompis med den Vita SEAT Leon Cupra R tillbaka med:)
Natural skrev:alexanderbilar skrev:kul me Race varje söndag! Jag har iten varit där på bra länge..är troligen borta denna, me nsen så ska jag satsa Järnet den sista delen av Sommaren.då kommer också min kompis med den Vita SEAT Leon Cupra R tillbaka med:)......... Du menar väll att det är kul med bilträff varje söndag.
Boston skrev:ja en annan e ju kvar i spanien så ni får klara er utan mig!
Lundberg87 skrev:Boston skrev:ja en annan e ju kvar i spanien så ni får klara er utan mig!Det är svårt, men vi ska försöka
AudiZack skrev:Boston skrev:ja en annan e ju kvar i spanien så ni får klara er utan mig!Hur har du det där borta, skönt väder eller är det för varmt, hur länge till ska du stanna där?
Krist skrev:mmm varje söndag... Underbart! ja kommer söndag! Ny bil på g då jevvlar ska de köras