Xabin skrev:Sent laddtryck med en sådann snurra köp hellre en borgwarner snurra eller en holset hx55
bloodimir skrev:Xabin skrev:Sent laddtryck med en sådann snurra köp hellre en borgwarner snurra eller en holset hx55 sent ladd?? en stor snurra ska inte komma innan 2500-3000rpmhar sj TB70 på min 945 o har fullt ladd på 4500rpm tycker jag ær bra før så stora saker
262turbo skrev:Xabin skrev:Sent laddtryck med en sådann snurra köp hellre en borgwarner snurra eller en holset hx55 kanske det nu är problemet att jag betalade den för typ en månad sedan men har inte sett något än
Xabin skrev:262turbo skrev:Xabin skrev:Sent laddtryck med en sådann snurra köp hellre en borgwarner snurra eller en holset hx55 kanske det nu är problemet att jag betalade den för typ en månad sedan men har inte sett något än Oj då det är inge bra alls det ska du ha den till 262an?
262turbo skrev:Xabin skrev:262turbo skrev:kanske det nu är problemet att jag betalade den för typ en månad sedan men har inte sett något än Oj då det är inge bra alls det ska du ha den till 262an?japp det var tanken
Xabin skrev:262turbo skrev:kanske det nu är problemet att jag betalade den för typ en månad sedan men har inte sett något än Oj då det är inge bra alls det ska du ha den till 262an?
262turbo skrev:kanske det nu är problemet att jag betalade den för typ en månad sedan men har inte sett något än
Xabin skrev:262turbo skrev:Xabin skrev:Oj då det är inge bra alls det ska du ha den till 262an?japp det var tanken haha helt rätt men håller blocket för den effekten som turbon maxar?
262turbo skrev:Xabin skrev:Oj då det är inge bra alls det ska du ha den till 262an?japp det var tanken
Xabin skrev:Oj då det är inge bra alls det ska du ha den till 262an?
262turbo skrev:Xabin skrev:262turbo skrev:japp det var tanken haha helt rätt men håller blocket för den effekten som turbon maxar?den som lever får se finns ju foder
Xabin skrev:262turbo skrev:japp det var tanken haha helt rätt men håller blocket för den effekten som turbon maxar?
262turbo skrev:japp det var tanken
Xabin skrev:262turbo skrev:Xabin skrev:haha helt rätt men håller blocket för den effekten som turbon maxar?den som lever får se finns ju foder Jo iofs det är ju sant finns alltid lösningar men du ska köra med 8v topp?
262turbo skrev:Xabin skrev:haha helt rätt men håller blocket för den effekten som turbon maxar?den som lever får se finns ju foder
Xabin skrev:haha helt rätt men håller blocket för den effekten som turbon maxar?
262turbo skrev:Xabin skrev:262turbo skrev:den som lever får se finns ju foder Jo iofs det är ju sant finns alltid lösningar men du ska köra med 8v topp?ja jag har skaffat en helt ny byggd lite trevligare 8v
Xabin skrev:262turbo skrev:den som lever får se finns ju foder Jo iofs det är ju sant finns alltid lösningar men du ska köra med 8v topp?
262turbo skrev:den som lever får se finns ju foder
Xabin skrev:262turbo skrev:Xabin skrev:Jo iofs det är ju sant finns alltid lösningar men du ska köra med 8v topp?ja jag har skaffat en helt ny byggd lite trevligare 8vSedär ja beräknas den vara ihop tills nästa år?
262turbo skrev:Xabin skrev:Jo iofs det är ju sant finns alltid lösningar men du ska köra med 8v topp?ja jag har skaffat en helt ny byggd lite trevligare 8v
Xabin skrev:Jo iofs det är ju sant finns alltid lösningar men du ska köra med 8v topp?
262turbo skrev:Xabin skrev:262turbo skrev:ja jag har skaffat en helt ny byggd lite trevligare 8vSedär ja beräknas den vara ihop tills nästa år?ja det är tanken... om folk bara kunde lära sig att sköta sina affärer ....
Xabin skrev:262turbo skrev:ja jag har skaffat en helt ny byggd lite trevligare 8vSedär ja beräknas den vara ihop tills nästa år?
262turbo skrev:ja jag har skaffat en helt ny byggd lite trevligare 8v
FLindgren skrev:tror inte han gjorde tråden för att prata om motorns stabilitet precis. Men hoppas du får tag i personen så allt löser sig för dig.
Snitch skrev:Lär blivit nåt fel, den killen är bra o ha o göra med vad jag vet.