jaha hur många har vart och storhandlat lidl styling idag dag? Var förbi min lokala lidl butik för att kolla på skiten dom skulle sälja till min stora förvåning så var 98% slut folk har vart och tok handla skiten. såg ut och hålla samma klass som jula´s yber prylar
det är väll dom där epa-raggarna som handlar billig stylingkrafs på lidl jag skulle aldrig falla mig i att handla styling på lidl då är mekonomen elöler micro mer trovärdigt
Ja satt o läste posten idag och så skulle ja slänga iväg lidl skiten och så öppnade den sig när ja skulle stänga den såg ja att dom har styling till bilar Tysk-styling
Yeah right, de va den bästa bortförklaringen du kom på va?! Erkänn ist att du satt o dräggla i lidlbladet så fort den kom innan för dörren
hur kan ni ens med att kalla det som säljs på lidl, biltema osv för styling??
många har inte en fet ekonomi så därför går dom på biltema och liknande och handlar styling och tror sen att dom är coola med sina stylingkit som pajar efter en veckas handhavande
Ja satt o läste posten idag och så skulle ja slänga iväg lidl skiten och så öppnade den sig när ja skulle stänga den såg ja att dom har styling till bilar Tysk-styling
Yeah right, de va den bästa bortförklaringen du kom på va?! Erkänn ist att du satt o dräggla i lidlbladet så fort den kom innan för dörren
hehe helt klart satt där o dräggla vettu
hehehehe sprang du till lidl direkt när du såg deras stylingprodukter eller