Freddesaab_92 skrev:mm:( ska bygga lite på min i vinter kasta i lite godis:D
AxlSam skrev:Von-Aron skrev:AxlSam skrev:Ballanserade du svänghjul och tryckplattan också?nej, icke balanserat. Det borde du ha gjort
Von-Aron skrev:AxlSam skrev:Ballanserade du svänghjul och tryckplattan också?nej, icke balanserat.
AxlSam skrev:Ballanserade du svänghjul och tryckplattan också?
Von-Aron skrev:AxlSam skrev:Von-Aron skrev:nej, icke balanserat. Det borde du ha gjort tryckplattan är ju helt ny? samt att sänghjulet är svarvat med precistion on inga större vibrationer. exakt lika mycket taget över allt. det går nog
AxlSam skrev:Von-Aron skrev:nej, icke balanserat. Det borde du ha gjort
Von-Aron skrev:nej, icke balanserat.
AxlSam skrev:Von-Aron skrev:AxlSam skrev:Det borde du ha gjort tryckplattan är ju helt ny? samt att sänghjulet är svarvat med precistion on inga större vibrationer. exakt lika mycket taget över allt. det går nog Spelar ingen roll om det är nytt.Jag balanserade både mitt svänghjul och tryckplattan.Då var allt nytt.När man dessutom har svarvat om en originalsvänghjul så bör det verkligen balanseras.
Von-Aron skrev:AxlSam skrev:Det borde du ha gjort tryckplattan är ju helt ny? samt att sänghjulet är svarvat med precistion on inga större vibrationer. exakt lika mycket taget över allt. det går nog
AxlSam skrev:Det borde du ha gjort
Hamster skrev:blir det någon färg i motorn då ?
Von-Aron skrev:AxlSam skrev:Von-Aron skrev:tryckplattan är ju helt ny? samt att sänghjulet är svarvat med precistion on inga större vibrationer. exakt lika mycket taget över allt. det går nog Spelar ingen roll om det är nytt.Jag balanserade både mitt svänghjul och tryckplattan.Då var allt nytt.När man dessutom har svarvat om en originalsvänghjul så bör det verkligen balanseras.Okej, ja men jag ska inte varva 8k RPM som du heller haha, det märks!
AxlSam skrev:Von-Aron skrev:tryckplattan är ju helt ny? samt att sänghjulet är svarvat med precistion on inga större vibrationer. exakt lika mycket taget över allt. det går nog Spelar ingen roll om det är nytt.Jag balanserade både mitt svänghjul och tryckplattan.Då var allt nytt.När man dessutom har svarvat om en originalsvänghjul så bör det verkligen balanseras.
Von-Aron skrev:tryckplattan är ju helt ny? samt att sänghjulet är svarvat med precistion on inga större vibrationer. exakt lika mycket taget över allt. det går nog
Hamster skrev:blåa silicon slangar kan sitta fint
hedley skrev:kul att det hänt lite i garaget ville du ha fjädrarna förresten?
Zydyz skrev:fint aron !! fiiint:P
Von-Aron skrev:Hamster skrev:blåa silicon slangar kan sitta fint lugn det kommer! det ska piffas till
AxlSam skrev:Von-Aron skrev:Hamster skrev:blåa silicon slangar kan sitta fint lugn det kommer! det ska piffas tillDu kan få köpa mina Jag vill ha en lite mer diskret färg.
Zydyz skrev:de kommer bli fint i slut ändan;)
addezt5 skrev:hoppas du får oljetråget snart så vi kan ta ett nattmeck o få dit det
Von-Aron skrev:addezt5 skrev:hoppas du får oljetråget snart så vi kan ta ett nattmeck o få dit det hehe ja det ska komma på måndag nu, så det får bli någon helg framöver! motor lyft i stort sett fixat iaf