jag tycker att dom till vänster "ser" finare ut i gängorna, vad jag kan tyda på bilden.
Det var bara lite smuts, det är inga skador eller så på bultarna. Har gjort sådär 20 bultar nu och har massor kvar och polera Kommer snart bilder på när alla bultar är polerade
Det ser riktigt bra ut tror inte att den där mercan kommer ha en chans mot dej under nästa karavan te elmia:P å du jimm frågan är ju om du blir klar med motorn innan jag fått tag på min bil ?
bultarna bör ej återanvändas då dom GÄRNA går av då dom blivit varma och kalla typ en miljon gånger så har härdningen släppt, Jag gjorde så att jag köpte alla nya, kosta typ 7 kr styck på volvo, för dom töjjer sig och pajjar när du drar dom, och dom ska sitta med 1.8 kg i moment.
Detta projekt går inte längre men allt är inte borta, med dok kan det komma fram något om det måste fixas med den, dok så har bilen inte strulat ett enda dugg http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237764 "nya" projektet här
Det är så att karossen för just denna bil är knäckebröd lite här och där (varken tid eller pengar till det ) Så det vart ett nytt tänkande