Eftersnack: Mjölby träffen #2 18/9

MiniLee P.l.ä.p
19 september 2010 · 175 Inlägg

Kanon kväll:)
bara synd att POLISEN ska komma och förstöra allt:S men men dom gör bara sitt jobb:P
tycker vi kan dra en till träff runt löning:) så alla har pengar m.m fast inte skriva ut vart träffen ska vara förens typ 1 till 2 dagar innan träffen ska vara:)

Glöm inte bort att komma ut till Mantorp Park 23/9
då Mk.5100 har bankörning och drifting och JAG ska hålla i min livs första bilutställning:)
Hoppas ni kommer och tittar för bli en sväng:) ALLA är välkomna:)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
AndreBC
19 september 2010 · 32 Inlägg

MiniLee skrev:
Kanon kväll:)
bara synd att POLISEN ska komma och förstöra allt:S men men dom gör bara sitt jobb:P
tycker vi kan dra en till träff runt löning:) så alla har pengar m.m fast inte skriva ut vart träffen ska vara förens typ 1 till 2 dagar innan träffen ska vara:)

Glöm inte bort att komma ut till Mantorp Park 23/9
då Mk.5100 har bankörning och drifting och JAG ska hålla i min livs första bilutställning:)
Hoppas ni kommer och tittar för bli en sväng:) ALLA är välkomna:)

Tycker en till träff skulle va kul ! smile
o lycka till med bilutställningen !! smile

BMW E90 330 "330i" (2006)
Ford mustang "Roush Stage 2" (2006)
MiniLee P.l.ä.p
19 september 2010 · 175 Inlägg

AndreBC850GLT skrev:

MiniLee skrev:
Kanon kväll:)
bara synd att POLISEN ska komma och förstöra allt:S men men dom gör bara sitt jobb:P
tycker vi kan dra en till träff runt löning:) så alla har pengar m.m fast inte skriva ut vart träffen ska vara förens typ 1 till 2 dagar innan träffen ska vara:)

Glöm inte bort att komma ut till Mantorp Park 23/9
då Mk.5100 har bankörning och drifting och JAG ska hålla i min livs första bilutställning:)
Hoppas ni kommer och tittar för bli en sväng:) ALLA är välkomna:)

Tycker en till träff skulle va kul ! smile
o lycka till med bilutställningen !! smile

Mm tycker att det skulle sitta fint med en bilträff typ lördagen den 2/10
Tack så hemskt mkt..

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
Somar
19 september 2010 · 108 Inlägg

Co3rA skrev:
Sådär, nu har jag editerat första inlägget med lite bilder till er smile

Länk till alla bilder i en rarfil, stod att 9 till skulle kunna downloada den nu... Om någon vill ha alla bilder utan garaget loggan så finns dem där.
http://rapidshare.com/files/419871795/S … r_2010.rar

Tack för så fina bilder

Somar
19 september 2010 · 108 Inlägg

Bengtsson skrev:
Kul att få bilen nersprutad av en skyline....not! Tack grabbar! Visa lite respekt?

/Adde

sorry

Egemar AKC/pro street'r
19 september 2010 · 16 Inlägg

Trevlig träff! vi åkte från örebro så det var kul att träffa och prata med en hel del nytt folk, nästa gång drar vi med oss lite fler bilar

Pontiac Catalina "Airplane 28" (1964)
Chevrolet Caprice "Custom Cupe" (1966)
svenssonisme
19 september 2010 · 14 Inlägg

Tack för en trevlig träff. Lite kul att man fick agera bakgrunds mongo på en bild också haha :p

Bjura_e30
19 september 2010 · 200 Inlägg

SOSSE-S13 skrev:
Kom nyss hem, jag hade roligt inn i det sista, ses

Du fick aldrig nån böter sen eller ??smile

Co3rA HaZ
20 september 2010 · 90 Inlägg

Har slängt ihop lite klipp från brorsans lur nu. Här får ni dem...
http://www.youtube.com/watch?v=upkYx9tfglk

Somar
20 september 2010 · 108 Inlägg

Bjura_e30 skrev:

SOSSE-S13 skrev:
Kom nyss hem, jag hade roligt inn i det sista, ses

Du fick aldrig nån böter sen eller ??smile

Nej, inte den här gången:D

Petterssons
20 september 2010 · 10 Inlägg

VinDisel skrev:
Skylinen va ju sköööön , lite stenskott skadar ju inte ,, iafall inte på en rollad volvo

om du kunde kollat så var inte inte så många rollade bilar där!!  min polare lackade precis sin och den blev blästrad!!

Volvo 940 TDI "Dissla" (1996)
jok3 Lastbilsschaffis
20 september 2010 · 886 Inlägg

Co3rA skrev:
Har slängt ihop lite klipp från brorsans lur nu. Här får ni dem...
http://www.youtube.com/watch?v=upkYx9tfglk

Gött att man kom med på ett hörn smile

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Petri Dryg.
20 september 2010 · 107 Inlägg

Petterssons skrev:

VinDisel skrev:
Skylinen va ju sköööön , lite stenskott skadar ju inte ,, iafall inte på en rollad volvo

om du kunde kollat så var inte inte så många rollade bilar där!!  min polare lackade precis sin och den blev blästrad!!

Om han nu är så jävla rädd om sin bil kan han parkera den längre bort alt. lämnat den hemma?

JohanRehn89
20 september 2010 · 266 Inlägg

Petri skrev:

Petterssons skrev:

VinDisel skrev:
Skylinen va ju sköööön , lite stenskott skadar ju inte ,, iafall inte på en rollad volvo

om du kunde kollat så var inte inte så många rollade bilar där!!  min polare lackade precis sin och den blev blästrad!!

Om han nu är så jävla rädd om sin bil kan han parkera den längre bort alt. lämnat den hemma?

Eller så kan man leka med sin bil en bit ifrån de bilar som står parkerade, eller ska man inte visa sin fina bil som man är lite rädd om på en bilträff??

VinDisel
20 september 2010 · 456 Inlägg

JohanRehn89 skrev:

Petri skrev:

Petterssons skrev:

om du kunde kollat så var inte inte så många rollade bilar där!!  min polare lackade precis sin och den blev blästrad!!

Om han nu är så jävla rädd om sin bil kan han parkera den längre bort alt. lämnat den hemma?

Eller så kan man leka med sin bil en bit ifrån de bilar som står parkerade, eller ska man inte visa sin fina bil som man är lite rädd om på en bilträff??

Men vf överhuvudtaget parkera där ?  han kunde stå bakom våra bilar eller nått om han nu e så rädd eller kanske parkerat om när han såg att det körde  , o trofan att de blev nått me hans bil jävla bullshit

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
DalleRacing
20 september 2010 · 1 738 Inlägg

VinDisel skrev:

JohanRehn89 skrev:

Petri skrev:

Om han nu är så jävla rädd om sin bil kan han parkera den längre bort alt. lämnat den hemma?

Eller så kan man leka med sin bil en bit ifrån de bilar som står parkerade, eller ska man inte visa sin fina bil som man är lite rädd om på en bilträff??

Men vf överhuvudtaget parkera där ?  han kunde stå bakom våra bilar eller nått om han nu e så rädd eller kanske parkerat om när han såg att det körde  , o trofan att de blev nått me hans bil jävla bullshit

Det alla påpekar är att där leken hölls var inget problem, men tyvärr kom sosse in bland bilarna ett tag där det inte var någon lekplats! har faktiskt medlidande för de bilägarna som blev utsatta när man hörde alla stenskott smattra bland bilarna

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Volvo_Taz_240
20 september 2010 · 40 Inlägg

VinDisel skrev:

JohanRehn89 skrev:

Petri skrev:
Om han nu är så jävla rädd om sin bil kan han parkera den längre bort alt. lämnat den hemma?

Eller så kan man leka med sin bil en bit ifrån de bilar som står parkerade, eller ska man inte visa sin fina bil som man är lite rädd om på en bilträff??

Men vf överhuvudtaget parkera där ?  han kunde stå bakom våra bilar eller nått om han nu e så rädd eller kanske parkerat om när han såg att det körde  , o trofan att de blev nått me hans bil jävla bullshit

Nu får ni väl ta o ge er!!! Kollar man andra trådar där andra skrivit o klagat för att endel Volvo kört inne bland bilarna o det blivit ett jä**a liv för de... Så hur kan de då helt plötsligt vara ok att en skyline leker & burnar ibland bilar?? O vadå rollade bilar???  Såg en vit skyline stå MITT INNE bland alla bilar o burna mot en väldigt fin 940 o en SAAB!  Våra bilar plus de stackars lastbilarna smattrade det rätt bra i... O vi stod parkerade bland de andra bilarna, visst inte mitt i.. Men om vi skulle åkt in o ställt oss mitt i så hade ju vi blockerat alla andra bilar så de inte kunnat köra ut...  Dessutom såg jag många väldigt fina bilar som jag tror inte velat få sina bilar nedsprutade... Men inte stannade de hemma för det!!
Så nu får ni ge er, ena stunden säger ni att de fula bilarna som inte är fint lackade & stylade ska stanna hemma för att de fina bilarna inte vill ha dom där, o nu säger ni att de fina bilarna som ägarna är rädda om ska stanna hemma!!!
Vill ni va helt själva på träffarna eller har jag fel???
Dessutom med tanke på hur mkt bilar det var parkerade på den parkeringen & att det va sagt att det skulle åkas till CG senare så såg det inte ens ut som att de skulle lekas på den parkeringen med tanke på att det inte fanns så mkt plats till det....

Senast redigerat av Volvo_Taz_240 (20 september 2010)

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...
Hamilton
20 september 2010 · 8 864 Inlägg

Av filmerna i första inlägget så drar jag slutsatsen att det här handlar om en mindre seriös träff med lek på almäm plats.
Inläggen för övrigt stödjer mitt antagande och således så låser vi tråden.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang