Angående: Sista Bilträffen på Coop-parkeringen i Skövde för i år 25/9 19.00

Bjork OEM <3
19 september 2010 · 6 957 Inlägg

Zonox skrev:
det anses ofint att gå in på arrangörers hemsida för att stjäla besökare till sitt eget arrangemang
radera denna posten!

Nssc skrev:

Bjork skrev:
Fan, jag tänkte ju starta en tråd om träff här hemma på fredag tongue (Inte jag som "arrangerar" utan bara länkar vidare från facebook)

BLir det för mkt med en på fredag också?

Var vänlig och ta bort ditt inlägg

Haha vafan? skämtar ni eller?

Jag har ju t o m med pratat med "Brinley" (trådskaparen) om träffen i Fkp i en annan tråd

Jag snor inte nån besökare, jag kommer å komma nästa lördag till er också utan jag bara
sa att det EV. kommer en tråd om Fkp, kul med variation och inte enbart Skövde eller?
Sen skrev jag även att det inte är JAG som arrangerar nåt utan enbart förmedlar vidare för
att fler Skarabôrgare ska dyka upp, ju fler bilar = mer kul?

OCH!! Jag frågade ju: Blir det för mkt med en träff på fredagen också?

Men känner ni att ni blev illa behandlade (?) så visst, jag tar bort inlägget roll

Mvh

Senast redigerat av Bjork (19 september 2010)

OEM <3
Wiechert tysk.
19 september 2010 · 592 Inlägg

Bjork skrev:

Zonox skrev:
det anses ofint att gå in på arrangörers hemsida för att stjäla besökare till sitt eget arrangemang
radera denna posten!

Nssc skrev:

Bjork skrev:
Fan, jag tänkte ju starta en tråd om träff här hemma på fredag tongue (Inte jag som "arrangerar" utan bara länkar vidare från facebook)

BLir det för mkt med en på fredag också?

Var vänlig och ta bort ditt inlägg

Haha vafan? skämtar ni eller?

Jag har ju t o m med pratat med "Brinley" (trådskaparen) om träffen i Fkp i en annan tråd

Jag snor inte nån besökare, jag kommer å komma nästa lördag till er också utan jag bara
sa att det EV. kommer en tråd om Fkp, kul med variation och inte enbart Skövde eller?
Sen skrev jag även att det inte är JAG som arrangerar nåt utan enbart förmedlar vidare för
att fler Skarabôrgare ska dyka upp, ju fler bilar = mer kul?

OCH!! Jag frågade ju: Blir det för mkt med en träff på fredagen också?

Men känner ni att ni blev illa behandlade (?) så visst, jag tar bort inlägget roll

Mvh

Upp med tråden Björk!
Finns folk som inte kan se allt på facebook! smile

Volkswagen Golf "dropfden" (1999)
vw_star hejsan hoppsan
19 september 2010 · 58 Inlägg

låter kul jag kommer förbi nästa helg var ju ricktigt kul ihelgen smile

Först fräna grejen.. sen bryr vi oss
Volvo xc70 (2015)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 september 2010 · 204 Inlägg

Gött och höra ! Ses i skövde på lördag då!

Swedenautorace!
bollen1986
20 september 2010 · 3 714 Inlägg

Ja det var riktigt bra bra drag men synd att folk burnade så mycket.... men kommer nog till coop med kameran.

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 september 2010 · 204 Inlägg

bollen1986 skrev:
Ja det var riktigt bra bra drag men synd att folk burnade så mycket.... men kommer nog till coop med kameran.

Ett burnevent är ett burnevent smile

Swedenautorace!
sachman Arn Racing
20 september 2010 · 383 Inlägg

Kommer troligtvis både med bilen och kameran smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
20 september 2010 · 1 300 Inlägg

Wiechert skrev:

SweetBabyDoll skrev:

rosenpick skrev:
Har en kompis som jobbar där, det var det första som hände imorse när dem såg att nån hade burnat sönder privat egendom..

vad tråkigt... alltså... hur ska jag säga.. det är tråkigt att asfalten blev "förstörd".


Finns det inget ställe man kan vara på som liksom inte "tillhör" någon/några..?

Var ju inte bara asfalten, även delar av husväggen fick stora delar gummirester på sig tyvärr.

Ja just det.. Tänkte faktiskt inte på det... Ja, det var lite dumt att burna mot väggen..

I do it my way
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
20 september 2010 · 1 300 Inlägg

Bjork skrev:

Zonox skrev:
det anses ofint att gå in på arrangörers hemsida för att stjäla besökare till sitt eget arrangemang
radera denna posten!

Nssc skrev:

Bjork skrev:
Fan, jag tänkte ju starta en tråd om träff här hemma på fredag tongue (Inte jag som "arrangerar" utan bara länkar vidare från facebook)

BLir det för mkt med en på fredag också?

Var vänlig och ta bort ditt inlägg

Haha vafan? skämtar ni eller?

Jag har ju t o m med pratat med "Brinley" (trådskaparen) om träffen i Fkp i en annan tråd

Jag snor inte nån besökare, jag kommer å komma nästa lördag till er också utan jag bara
sa att det EV. kommer en tråd om Fkp, kul med variation och inte enbart Skövde eller?
Sen skrev jag även att det inte är JAG som arrangerar nåt utan enbart förmedlar vidare för
att fler Skarabôrgare ska dyka upp, ju fler bilar = mer kul?

OCH!! Jag frågade ju: Blir det för mkt med en träff på fredagen också?

Men känner ni att ni blev illa behandlade (?) så visst, jag tar bort inlägget roll

Mvh

Om det är olika dagar (vilket det nu är) så tycker inte jag att du "snor" folk från Skövde träffen..
Det är ju bara skoj med många träffar smile
Och som du säger, du frågar ju om det blir för mycket på en helg liksom...
Men på fredag är jag hundvakt så det är rätt kört för min del då =P

I do it my way
Bjork OEM <3
20 september 2010 · 6 957 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Bjork skrev:

Zonox skrev:
det anses ofint att gå in på arrangörers hemsida för att stjäla besökare till sitt eget arrangemang
radera denna posten!

Nssc skrev:
Var vänlig och ta bort ditt inlägg

Haha vafan? skämtar ni eller?

Jag har ju t o m med pratat med "Brinley" (trådskaparen) om träffen i Fkp i en annan tråd

Jag snor inte nån besökare, jag kommer å komma nästa lördag till er också utan jag bara
sa att det EV. kommer en tråd om Fkp, kul med variation och inte enbart Skövde eller?
Sen skrev jag även att det inte är JAG som arrangerar nåt utan enbart förmedlar vidare för
att fler Skarabôrgare ska dyka upp, ju fler bilar = mer kul?

OCH!! Jag frågade ju: Blir det för mkt med en träff på fredagen också?

Men känner ni att ni blev illa behandlade (?) så visst, jag tar bort inlägget roll

Mvh

Om det är olika dagar (vilket det nu är) så tycker inte jag att du "snor" folk från Skövde träffen..
Det är ju bara skoj med många träffar smile
Och som du säger, du frågar ju om det blir för mycket på en helg liksom...
Men på fredag är jag hundvakt så det är rätt kört för min del då =P

Nu hade dom ändrat, båda är på samma dag så jag skiter i att bry mig, jag åker dit och sen åker jag bannemej till Skövde big_smile Ev. så får jag med mig ett gäng också.

Senast redigerat av Bjork (20 september 2010)

OEM <3
Hasko
20 september 2010 · 39 Inlägg

Nee Björk de blir Falköping. Skövde allt e så synligt så man kan inte göra ett skit förutom o  stå o prata.
Dom som vill komma till Falköping e VÄLKOMMNA

Ford Mustang "Foxbody" (1986)
Quads
20 september 2010 · 91 Inlägg

Hasan skrev:
Nee Björk de blir Falköping. Skövde allt e så synligt så man kan inte göra ett skit förutom o  stå o prata.
Dom som vill komma till Falköping e VÄLKOMMNA

Upp med en tråd då! smile

Audi RS2 "Classic Beast" (1994)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
20 september 2010 · 370 Inlägg

Ingen som har sagt att vi ska stanna i skövde heller wink

Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 september 2010 · 204 Inlägg

Hasan skrev:
Nee Björk de blir Falköping. Skövde allt e så synligt så man kan inte göra ett skit förutom o  stå o prata.
Dom som vill komma till Falköping e VÄLKOMMNA

Jaså konstigt att det lyckades hållas ett streetrace och ett burnevent ? snacka inte om saker du inte vet !

Swedenautorace!
ChristianLB
20 september 2010 · 146 Inlägg

Vore ju lite kul att dra te Falköping faktiskt.. variera lite.. inte allt för långt ifrån heller

Volvo 240 GLE "VOLVO" (1990)
ChristianLB
20 september 2010 · 146 Inlägg

Vore ju rätt fränt om man fick ett bra gäng i skövde.. sen att alla drar te falköping ?     (va bara ett öppet förslag som vi kan snacka vidare om)

Volvo 240 GLE "VOLVO" (1990)
Quads
20 september 2010 · 91 Inlägg

ChristianLB skrev:
Vore ju rätt fränt om man fick ett bra gäng i skövde.. sen att alla drar te falköping ?     (va bara ett öppet förslag som vi kan snacka vidare om)

Bra idé

Audi RS2 "Classic Beast" (1994)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
20 september 2010 · 370 Inlägg

Ja de kanske kan vara nåt, men har de ens kommit ut ngn tråd om träff i fkpg ?

ChristianLB
20 september 2010 · 146 Inlägg

bara hoppas man får me sig folket.. vore ju kul me variation. Försöka fixa karavan till falköping lr nått liknande.

Volvo 240 GLE "VOLVO" (1990)
gringo_ale
20 september 2010 · 22 Inlägg

skulle vara kul  smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang