Jag sitter mest å funderar på vart man ska hålla hus i Fkp, Coop ligger inte så diskret som i Skövde, för mer bus som det var i Tibro vete fan heller vart man ska ta vägen, Mossvägen är ju inte så stor
Brinley skrev:
Ja de kanske kan vara nåt, men har de ens kommit ut ngn tråd om träff i fkpg ?
Nepp det har det inte gjort, men träffen som det står om på FB börjar ju 18.00, er 19.00
Tycker det funkade riktigt bra i Skövde sist : ) Kanske skulle vända på det så det är en liten "Förträff i Flkpg och sedan karavan till Skövde därifrån ?
En del här hemma tkr att det vi samlas här å åker till Skövde, jag kommer nog köra på den idén iaf. Så kan det nog bli en bra uppslutning med folk från "andra sidan" Skövde, typ Tibro, M-stad, Töreboda, Hjo etc. eller?
A skövde är bestämt, sen vilka som kommer e helt och hållet upp till dom Dom som vill åka till fkpg gör de, å kom sen till skövde om ni vill de. Coop-parkeringen 19.00 e de som sagt
En del här hemma tkr att det vi samlas här å åker till Skövde, jag kommer nog köra på den idén iaf. Så kan det nog bli en bra uppslutning med folk från "andra sidan" Skövde, typ Tibro, M-stad, Töreboda, Hjo etc. eller?
Låter nice. Kul och testa på annan stad och få hitt lite folk Vi har aldrig tänk på de här o meddela alla från skaraborg. Så vi har kört eget ibland Så träffas vi och sen så bruka vi åka till en fin raka och ha lite kul Om de inte blir folk så tar vi me oss FKP folket och åker till Skövde...
Ska se om jag kan få med mig en vän från jkpg och glida upp, för här i jkpg verkar det rätt dött. Och vore kul med någon träff innan det är dags att ställa av!
lördag blir det coopträff sen kommer det finnas aktiviter även på fredagen gå med i SSC Club på facebook och lämna ditt telefonnummer i pm till någon i crewet kommer du få sms om vad som händer på kvällen / natten .