Någon som vet var man köper den här sport-ratten ?

extremtKnAz
6 oktober 2010 · 412 Inlägg

ajonasson skrev:
Tänkte instingtivt skriva Toys 'R Us ! big_smile men jag misstänker det är fel svar roll

vad vet ja, du kanske känner till de bättre än mig ? wink

We have no blood, Only hardstyle running through our veins
extremtKnAz
6 oktober 2010 · 412 Inlägg

JimmyAndersson skrev:
köp nån bättre ratt smile
kolla in på min bil, den ratten jag har sjukt skön, kanske inte just den snyggaste men skön smile

ja bud på de smile

We have no blood, Only hardstyle running through our veins
extremtKnAz
6 oktober 2010 · 412 Inlägg

Madhouse skrev:
kan rekommendera Nardi tyckte den var riktigt skön och den ser bra ut, den där på jula såg inte så bekväm ut.

http://www1.garaget.org/archive/25/2491 … 980394.jpg

okej:)

We have no blood, Only hardstyle running through our veins
JimmyAndersson
6 oktober 2010 · 1 679 Inlägg

extremtKnAz skrev:

Smajly skrev:

extremtKnAz skrev:

den va ju snygg smile

Köp den då.

jag tänka på de, vet du hur man bytar om där e en airbag i orginalet????

för mig med att det är ett motstånd man kopplar in smile
Brukar stå om det går att använda till bilar med airbag smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
extremtKnAz
6 oktober 2010 · 412 Inlägg

JimmyAndersson skrev:

extremtKnAz skrev:

Smajly skrev:

Köp den då.

jag tänka på de, vet du hur man bytar om där e en airbag i orginalet????

för mig med att det är ett motstånd man kopplar in smile
Brukar stå om det går att använda till bilar med airbag smile

okej tack

We have no blood, Only hardstyle running through our veins
turbo_shit RED LIGHT´S
6 oktober 2010 · 554 Inlägg

det finns en till ratt på hjula för samma pris som jag tycker är snyggare och lite stilrenare:P
men om det är problem med air bagen kan du ja alltid skita i den big_smile wink
http://www.jula.se/bilratt-sport-320-mm-129883

ajonasson
7 oktober 2010 · 583 Inlägg

extremtKnAz skrev:

ajonasson skrev:
Tänkte instingtivt skriva Toys 'R Us ! big_smile men jag misstänker det är fel svar roll

vad vet ja, du kanske känner till de bättre än mig ? wink

Jag tror onekligen det finns snyggare där iaf =P. Men som sagt, smaken är som baken, delad!. Det var givetvis bara min egna åsikt och du behöver inte ta illa upp. Villken ratt som du tycker är snygg är upp till dig. Så gå på den som känns rätt helt enkelt smile

Var försiktig med airbagen dock. Koppla alltid ifrån batterit då många olyckor har hänt med ansiktet/kroppen nära en felutlösning av airbagen. Många tror det är en "påse-med-luft". Men det är mer som att bli påkörd av en bil pga hastigheten de utlöses i. Airbagen skall alltid behandlas som en "sprängladdning".

Mvh
Anders

Senast redigerat av ajonasson (7 oktober 2010)

Even with cruise control.. you still have to steer.
Moser .-ϻΘϨƎЯ
7 oktober 2010 · 1 313 Inlägg

är det inte väldigt dålig kvalitete på jula rattar? har för mig en bekant hade jula ratt man kunde trycka fram å tillbaka,,, dåligt å tunt material då?

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
turbo_shit RED LIGHT´S
7 oktober 2010 · 554 Inlägg

ingen annig har ingen själv tongue

Xz3PaZ
7 oktober 2010 · 87 Inlägg

extremtKnAz skrev:

Beeenny skrev:
en fråga till dig som letar efter ratten.

Är du en sån kille som gillar bilar med Extremt stora kjolpaket..gärna stor vinge och sen originalfälgar med högprofil ?

Känns bara som det rätta mig om jag har fel

nja inte riktigt jag är den som tycker de e snyggt när de e lagom av något. o jag tycker inte alls om orgianlfälgar.. dom flesta orginal är inte ett dugg snygga..

Kan ju med en glimt i ögat säga att Ford RS fälgarna är snygga smile

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
Xz3PaZ
7 oktober 2010 · 87 Inlägg

Moser skrev:
är det inte väldigt dålig kvalitete på jula rattar? har för mig en bekant hade jula ratt man kunde trycka fram å tillbaka,,, dåligt å tunt material då?

Jo de är de kompisen hade en röd jula ratt och trycker du i ovankanten så kan du vicka en del på den samma när du kör, så kan den göra så smile man får ju lite va man betalar för tongue

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
Smajly
7 oktober 2010 · 3 059 Inlägg

Ja man får va man betalar för.. Men ratten måste vara godkänd någonstans iallafall annars hade den ju aldrig fått säljas.

Xz3PaZ
8 oktober 2010 · 87 Inlägg

Smajly skrev:
Ja man får va man betalar för.. Men ratten måste vara godkänd någonstans iallafall annars hade den ju aldrig fått säljas.

saker och ting måste inte vara godkända för att säljas kan ju likagärna vara så att dom är för epatraktorer smile men som sagt det är en snygg ratt till billig peng smile du kan ju alltid ringa dom och fråga

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
Smajly
9 oktober 2010 · 3 059 Inlägg

Xz3PaZ skrev:

Smajly skrev:
Ja man får va man betalar för.. Men ratten måste vara godkänd någonstans iallafall annars hade den ju aldrig fått säljas.

saker och ting måste inte vara godkända för att säljas kan ju likagärna vara så att dom är för epatraktorer smile men som sagt det är en snygg ratt till billig peng smile du kan ju alltid ringa dom och fråga

Då ska det framgå att den endast är godkänd för långsamtgående fordon... som dom t.ex. skriver om sina såkallat "sportstolar".

Xz3PaZ
9 oktober 2010 · 87 Inlägg

Smajly skrev:

Xz3PaZ skrev:

Smajly skrev:
Ja man får va man betalar för.. Men ratten måste vara godkänd någonstans iallafall annars hade den ju aldrig fått säljas.

saker och ting måste inte vara godkända för att säljas kan ju likagärna vara så att dom är för epatraktorer smile men som sagt det är en snygg ratt till billig peng smile du kan ju alltid ringa dom och fråga

Då ska det framgå att den endast är godkänd för långsamtgående fordon... som dom t.ex. skriver om sina såkallat "sportstolar".

Sant sant... har du nån länk till dom stolarna? kan va kul å se hur dom ser ut smile enda kravet med stolar i bilar är i princip att dom är fällbara smile tror inte besiktningen bryr som om mkt mer

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
johan_-_
6 maj 2011 · 30 Inlägg

Kan passa på att ställa en fråga, kändes dumt att göra en ny tråd och hittar inte någon annan stans på internet, Har en sportratt som suttit på min gamla volvo 740, märket är astari, den är i fint skick. Mer vet jag inte om det går att beskriva, men frågan är nu om någon vet vad man ska sätta för pris på den? är nämligen en som vill köpa den men vet inte vad den är värd?

PS. Sorry att jag stal en bit av tråden men kändes som sagt onödigt att göra en ny tråd /Johan

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang