Beställt ny bil...

good_year
7 juli 2006 · 755 Inlägg

dom nya ford mondeo är snyggare än den där visseligen gillar jag inte ford så mycket ändå

RonnieH Ford är min grej!
10 juli 2006 · 582 Inlägg

ebtroX skrev:
Fräck är den, men hade jag varit Ford-designer hade jag ändrat om lite i fronten.
http://personal.inet.fi/surf/ebtrox/bilder/fordsmax.jpg

Men nu är jag inte det så den får väl se ut som den gör, snart har väl alla bilar sånadär runda säker i fronten big_smile

Du! lugn bara nya Galaxy kommer snart den ser redan ut sådär i fronten!! sen är den lite kantigare bak, så personligen tycker jag den är snyggare än S-MAX. men men...  den har ju som sagt inte kommit än.

och du xisten! den heter S-MAX!! C-MAX är gammal!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
S-max
8 september 2006 ·

Jahopp då har bilen kommit till bilhandlaren. Får den i slutet av nästa vecka! big_smile

/Robban

heli
8 september 2006 · 112 Inlägg

Såg att du var från Nyköping, har du köpt bilen där också? Av Sophia kanske!? big_smile

Martin 9-3 Fisketokig
8 september 2006 · 2 997 Inlägg

S-max skrev:
Jahopp då har bilen kommit till bilhandlaren. Får den i slutet av nästa vecka! big_smile

/Robban

Fan vad kul. vet hur det känns.

Blev lovad min på en fredag men vart inte förrän på måndagen efter, frustrerande med bilen leveransklar i bilhallen, den helgen gick segt.

Lycka till, så du inte råkar få något måndags-ex

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
S-max
8 september 2006 ·

v70power skrev:
Såg att du var från Nyköping, har du köpt bilen där också? Av Sophia kanske!? big_smile

Ja, det stämmer! Är du oxå från Nyköping? Känner du Sophia?

/Robban

heli
8 september 2006 · 112 Inlägg

S-max skrev:

v70power skrev:
Såg att du var från Nyköping, har du köpt bilen där också? Av Sophia kanske!? big_smile

Ja, det stämmer! Är du oxå från Nyköping? Känner du Sophia?

/Robban

Jobbar som säljare på Skobes i Katrineholm, så Sophia är min närmsta chef! wink Grattis till en grymt härlig bil!

Senast redigerat av v70power (8 september 2006)

S-max
8 september 2006 ·

v70power skrev:

S-max skrev:

v70power skrev:
Såg att du var från Nyköping, har du köpt bilen där också? Av Sophia kanske!? big_smile

Ja, det stämmer! Är du oxå från Nyköping? Känner du Sophia?

/Robban

Jobbar som säljare på Skobes i Katrineholm, så Sophia är min närmsta chef! wink Grattis till en grymt härlig bil!

OK!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang