I väntan på att jag ska få hem subframe och framvagn från bläster och lack tänkte jag lyfta tråden lite med småpill som hänt. Håller fortfarande på med lite inredning i bilen, så som alu-plåtar osv. Även börjat lite smått med att göra rent och återmontera vissa detaljer i motorutrymmet!
Fick även ett trevligt paket från sponsorn RaidoPower idag! Smått godis som kan ha stor betydelse helt enkelt! Stort tack till Andreas Hedström!
JDMCRAZE: Man får tacka! Hehe, har lite tankar och planer för utvändig lack/stripe, men inget jag kommer avslöja för ens det är dags att presentera bilen!
Går fortfarande och väntar på subframe och framvagn nu, kommer i bästa fall hem i slutet av denna vecka! Sålänge har jag slipat och lackat diffhuset, lite motor-detaljer och spåna på lite inredning. Bygger om mätar-huset just nu för att byta ut original-mätarna mot mina nya Swoosh-mätare. Har bara 2st bilder att bjuda på idag, men det är väl bättre än inget antar jag, hehe. Tyvärr har jag ingen bild efter lack på diffen, fick bara med när jag slipat det.