om du nångång i framtiden blir bitchslappad i ansiktet av en arbetshandske så äre bara jag som gör det för att jag är avensjuk på dig.. abnormala ungjävel (Y)
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Imonerande! suget på att bygga en turbomatad och absolut helt j*vla galen 140 minskas då inte av vad jag ser dig göra! tummen upp alltså du gör ett toppen bygge! lycka till i fortsättningen! /Jonas
om du nångång i framtiden blir bitchslappad i ansiktet av en arbetshandske så äre bara jag som gör det för att jag är avensjuk på dig.. abnormala ungjävel (Y)
Hehe okej då får man ta o passa sig för folk med hanskar
Roger_ skrev:
Jävla snyggt bygge
Man tackar
j_lynx skrev:
Imonerande! suget på att bygga en turbomatad och absolut helt j*vla galen 140 minskas då inte av vad jag ser dig göra! tummen upp alltså du gör ett toppen bygge! lycka till i fortsättningen! /Jonas
Då vet ju du vad du ska göra tills sommaren 2013 , bygga bil Tackar så mycket j_lynx
St0hl skrev:
Satan i gatan vilket bygge! Är mycket imponerad.
Saknar min 140 nu när jag ser en, tråkigt att den inte var i närheten så fin som din!
Tackar tackar det finns gott om dom lite tid o kärlek på dom så är dom i toppskick
turboforssen skrev:
fy fan så läckert allt blir du får ju börja mass producera delar ju
Tackar roligt att du gillar de. Får se sen när man får lite tid så ska man nog börja göra lite saker
Jonasarvidsson skrev:
Du är fortfarande lika galen ser jag, och du ser att vi fortf blir lika imponerade.. GRYMT!!!!!!! När satsar du på start?
Tackar så mycket Starten blir dom inom 2-3 veckor. ska ner med den på backen förs o fixa alt annat som är kvar först.
Amazonan skrev:
du är ju fan inte mänsklig när det gäller svarven, grymt snyggt !
Hehe man har väll lärt sig lite granna då man gillar att svarva Tackar tackar