Duktig lackerare sökes runt östergötland!

jok3 Lastbilsschaffis
17 november 2010 · 886 Inlägg

Lackskolan i mjölby ligger på hyfsat pris. Lämnat lite där. Har mina fälgar inne nu och jag fick ett riktigt bra pris på det.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
hangman
17 november 2010 · 2 174 Inlägg

jok3 skrev:
Lackskolan i mjölby ligger på hyfsat pris. Lämnat lite där. Har mina fälgar inne nu och jag fick ett riktigt bra pris på det.

inget ja skulle lämna en 50-150 tuusen krs bil på hellack...kanske vinterbilen.

DalleRacing
17 november 2010 · 1 738 Inlägg

jok3 skrev:
Lackskolan i mjölby ligger på hyfsat pris. Lämnat lite där. Har mina fälgar inne nu och jag fick ett riktigt bra pris på det.

Känner rickard som har det där uppe men tyckte inte att han lämnade bra pris senast jag lämnade saker hos honom! Slutresultatet kunnde vart bättre för den pengen man gav sad Vågar nog inte lämna bilen där tyvärr som hagman säger!

Tack ändo mvh

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
ToBe www.maniacracing.se
17 november 2010 · 494 Inlägg

940RDALLE skrev:

jok3 skrev:
Lackskolan i mjölby ligger på hyfsat pris. Lämnat lite där. Har mina fälgar inne nu och jag fick ett riktigt bra pris på det.

Känner rickard som har det där uppe men tyckte inte att han lämnade bra pris senast jag lämnade saker hos honom! Slutresultatet kunnde vart bättre för den pengen man gav sad Vågar nog inte lämna bilen där tyvärr som hagman säger!

Tack ändo mvh

haha lackskolan är det sista stället ja skulle lämna saker på.. Efter tre år på det stället så vet ja hur det funkar och det blir bara skit

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
DalleRacing
17 november 2010 · 1 738 Inlägg

ToBe skrev:

940RDALLE skrev:

jok3 skrev:
Lackskolan i mjölby ligger på hyfsat pris. Lämnat lite där. Har mina fälgar inne nu och jag fick ett riktigt bra pris på det.

Känner rickard som har det där uppe men tyckte inte att han lämnade bra pris senast jag lämnade saker hos honom! Slutresultatet kunnde vart bättre för den pengen man gav sad Vågar nog inte lämna bilen där tyvärr som hagman säger!

Tack ändo mvh

haha lackskolan är det sista stället ja skulle lämna saker på.. Efter tre år på det stället så vet ja hur det funkar och det blir bara skit

Jo tyvärr så är ju nog sanningen så som du säger! Bäst o billigast är o hitta någon slags "Hobbylackerare" Som lackar lite på fritiden, då kommer nog kostnaderna ner lite också smile

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
hangman
17 november 2010 · 2 174 Inlägg

940RDALLE skrev:

ToBe skrev:

940RDALLE skrev:

Känner rickard som har det där uppe men tyckte inte att han lämnade bra pris senast jag lämnade saker hos honom! Slutresultatet kunnde vart bättre för den pengen man gav sad Vågar nog inte lämna bilen där tyvärr som hagman säger!

Tack ändo mvh

haha lackskolan är det sista stället ja skulle lämna saker på.. Efter tre år på det stället så vet ja hur det funkar och det blir bara skit

Jo tyvärr så är ju nog sanningen så som du säger! Bäst o billigast är o hitta någon slags "Hobbylackerare" Som lackar lite på fritiden, då kommer nog kostnaderna ner lite också smile

MVH

pecka är billig och svinduktig har lackat alla mina bilar och hundratals utställningsbilar, även tävlat med att lackera lastbilar, gör riktigt bra jobb och priser, vet ingen bättre i trakterna..har provat !

partyvan
17 november 2010 · 1 071 Inlägg

Han på industrigatan i lkpg har du pratat med han? Han ska tydligen va ganska duktig gammal c-lack.
Sen birka skulle inte jag lämna hos iaf.

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
ToBe www.maniacracing.se
17 november 2010 · 494 Inlägg

jo han är bra på det han gör men han har en liten nakdel och det är att han jobbar lite som han själv vill..
har "jobbat" lite med han och han skan skite i o jobba på en vecka om han inte känner för det

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
partyvan
17 november 2010 · 1 071 Inlägg

okey jag har bara sett några jobb han har gjort inte hur han jobbar

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
DalleRacing
17 november 2010 · 1 738 Inlägg

partyvan skrev:
Han på industrigatan i lkpg har du pratat med han? Han ska tydligen va ganska duktig gammal c-lack.
Sen birka skulle inte jag lämna hos iaf.

Samma där känner han lite, såg även ett slutarbete han gjorde till kompisen! Vart sådär men han förklarade även varför! vart lite knottrigt på en blanksvart lackad bil men ändo helt ok faktiskt. Kompisen ringde o de var inga problem att lämna den till en rekondare som sedan fick bort knottret, på lackerarens bekostnad smile

Som sagt ett bra tips ska nog kolla med honom men ja han jobbar lite som han vill, men jag har ju som sagt ingen brådska med bilen smile

Tack så mycket!

MVH

Senast redigerat av 940RDALLE (17 november 2010)

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
bleedingstar
17 november 2010 · 270 Inlägg

hangman skrev:

940RDALLE skrev:

ToBe skrev:

haha lackskolan är det sista stället ja skulle lämna saker på.. Efter tre år på det stället så vet ja hur det funkar och det blir bara skit

Jo tyvärr så är ju nog sanningen så som du säger! Bäst o billigast är o hitta någon slags "Hobbylackerare" Som lackar lite på fritiden, då kommer nog kostnaderna ner lite också smile

MVH

pecka är billig och svinduktig har lackat alla mina bilar och hundratals utställningsbilar, även tävlat med att lackera lastbilar, gör riktigt bra jobb och priser, vet ingen bättre i trakterna..har provat !

Vem är denna pecka och vart jobbar han ?

DalleRacing
17 november 2010 · 1 738 Inlägg

Någon som har ett nr till micke på industri gatan?

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
partyvan
17 november 2010 · 1 071 Inlägg
Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
DalleRacing
17 november 2010 · 1 738 Inlägg

partyvan skrev:
http://www.linkopingslackcenter.se/hittaoss/ där står nummer

Tackar

smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang