Angående: Modball rally Europa sommaren 2011

Eddiie Bmw Fanatiker
3 januari 2011 · 292 Inlägg

Så sjukt ! Bad om infon idag och ska betala in imorgon !!

Tänkte också boka båtresan idag/imorgon. Verkar som det är enklast plus man får bra med sömn innan allt drar igång wink Ska ni med ta båten ?

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
TEAMPONYDRIFT
4 januari 2011 · 76 Inlägg

TEAM PONY DRIFT is proud to announce that our Ford Mustang GT 5.0 with Pro driver Michel Rayes will participate in Modball Europe 2011


For any questions (sponsorship or others) pls contact our team manager Thomas Jasson tj@teamponydrift.com

The Mustang is currently under a make over and will have a new color, wider fenders, wing and other mods for season 2011.

Here is a promo pic from Modball so sponsors can see how the layout will look on the cars participating.
https://www1.garaget.org/archive/123/122283/165775/165775-2168015.jpg
https://www1.garaget.org/archive/123/122283/165775/165775-2112012.jpg

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
JW91
4 januari 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:
Så sjukt ! Bad om infon idag och ska betala in imorgon !!

Tänkte också boka båtresan idag/imorgon. Verkar som det är enklast plus man får bra med sömn innan allt drar igång wink Ska ni med ta båten ?

Härligt! big_smile Jo, det ska vi smile Tar väl och bokar den så snart som möjligt med smile


Edit: Då var färjan bokad och klar big_smile Nu är det bara några månader kvar sen kör vi big_smile

Senast redigerat av JW91 (7 januari 2011)

Audi S3 8L (2002)
Eddiie Bmw Fanatiker
9 januari 2011 · 292 Inlägg

JW91 skrev:

Eddiie skrev:
Så sjukt ! Bad om infon idag och ska betala in imorgon !!

Tänkte också boka båtresan idag/imorgon. Verkar som det är enklast plus man får bra med sömn innan allt drar igång wink Ska ni med ta båten ?

Härligt! big_smile Jo, det ska vi smile Tar väl och bokar den så snart som möjligt med smile


Edit: Då var färjan bokad och klar big_smile Nu är det bara några månader kvar sen kör vi big_smile

Så gott ! Vi får bestämma mötes plats o tid så vi köra dit tillsammans ! tsdi kanske också ska hänga på ?

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
10 januari 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:

JW91 skrev:

Eddiie skrev:
Så sjukt ! Bad om infon idag och ska betala in imorgon !!

Tänkte också boka båtresan idag/imorgon. Verkar som det är enklast plus man får bra med sömn innan allt drar igång wink Ska ni med ta båten ?

Härligt! big_smile Jo, det ska vi smile Tar väl och bokar den så snart som möjligt med smile


Edit: Då var färjan bokad och klar big_smile Nu är det bara några månader kvar sen kör vi big_smile

Så gott ! Vi får bestämma mötes plats o tid så vi köra dit tillsammans ! tsdi kanske också ska hänga på ?

Japp det tycker jag smile Vi kör från småland, så mötas innan vi åker över till danmark kanske? smile Tar vi bron över eller vad är smidigast?

Audi S3 8L (2002)
Eddiie Bmw Fanatiker
10 januari 2011 · 292 Inlägg

Det går snabbast o enklast över bron helt klart ! Så vi ses precis innan bron i princip !

Fan vad jag vill ha sommar och 9 juni typ om 1v big_smile

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
10 januari 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:
Det går snabbast o enklast över bron helt klart ! Så vi ses precis innan bron i princip !

Fan vad jag vill ha sommar och 9 juni typ om 1v big_smile

Då säger vi så! big_smile

Det är du inte ensam om wink Men jag är ganska så säker på att det är värt väntan wink

Audi S3 8L (2002)
tsdi Egenföretagare
10 januari 2011 · 2 496 Inlägg

Absolut kan vi mötas vid bron! Vilken färja är det ni har bokat? / Emil

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
JW91
10 januari 2011 · 59 Inlägg

tsdi skrev:
Absolut kan vi mötas vid bron! Vilken färja är det ni har bokat? / Emil

Vi bokade på http://www.dfdsseaways.se/res_med_fordo … nsportresa

den 9 juni smile Tror den avgår vid 18:45 om jag inte minns fel smile

Audi S3 8L (2002)
Eddiie Bmw Fanatiker
10 januari 2011 · 292 Inlägg

JW91 skrev:

tsdi skrev:
Absolut kan vi mötas vid bron! Vilken färja är det ni har bokat? / Emil

Vi bokade på http://www.dfdsseaways.se/res_med_fordo … nsportresa

den 9 juni smile Tror den avgår vid 18:45 om jag inte minns fel smile

Stämmer alldeles utmärkt !

Får man lite sömn innan helvetet bryter sig loss ! Launch party på kvällen den 10 ju big_smile

Malmö - Esbjerg ca 3.30 - 4 tim

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
10 januari 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:

JW91 skrev:

tsdi skrev:
Absolut kan vi mötas vid bron! Vilken färja är det ni har bokat? / Emil

Vi bokade på http://www.dfdsseaways.se/res_med_fordo … nsportresa

den 9 juni smile Tror den avgår vid 18:45 om jag inte minns fel smile

Stämmer alldeles utmärkt !

Får man lite sömn innan helvetet bryter sig loss ! Launch party på kvällen den 10 ju big_smile

Malmö - Esbjerg ca 3.30 - 4 tim

Precis big_smile Valde ni till frukost på färjan? Det gjorde vi nämligen smile

Audi S3 8L (2002)
Eddiie Bmw Fanatiker
10 januari 2011 · 292 Inlägg

Vi valde inte till något, vill ha fria händer där liksom haha, men troligtvis hamnar vi väl på samma frukost big_smile

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
10 januari 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:
Vi valde inte till något, vill ha fria händer där liksom haha, men troligtvis hamnar vi väl på samma frukost big_smile

Haha okej big_smile Jodå, lite mat i kistan är inte fel smile

Audi S3 8L (2002)
JaggaChafen Tesla Senior Technician
12 januari 2011 · 2 307 Inlägg

Detta e mkt intressant skall se om man kan dra ihop ett crew

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
JW91
12 januari 2011 · 59 Inlägg

JaggaChafen skrev:
Detta e mkt intressant skall se om man kan dra ihop ett crew

Ja men gör det! big_smile Nu börjar folket komma ur sina små grottor, kul att se! smile Skulle ju vara härligt att ha ett litet svenskt gäng, så man kan prata lite svenska i alla fall wink Lite sjukt att vi kommer vara med i en DVD.. tongue

Audi S3 8L (2002)
Eddiie Bmw Fanatiker
17 januari 2011 · 292 Inlägg

Då fick man svaret man väntat på big_smile

"Hi Eddie,

All paid and verified! Please see your invoice attached.

See you on the Modball Rally Eddie, look forward to meeting you!

Jon Modball"

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
17 januari 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:
Då fick man svaret man väntat på big_smile

"Hi Eddie,

All paid and verified! Please see your invoice attached.

See you on the Modball Rally Eddie, look forward to meeting you!

Jon Modball"

Fan va härligt! big_smile Då måste vi också fått en smile Nu är det på riktigt, kommer bli så grymt kul big_smile

Audi S3 8L (2002)
JW91
19 januari 2011 · 59 Inlägg

Nu har vi fått svar big_smile Sommaren 2011 kommer bli ett minne för livet eller vad säger ni? smile

Audi S3 8L (2002)
Nilzze
2 februari 2011 · 7 Inlägg

Är det någon som vet hur många/stora dekalerna är? Behöver veta hur mycket plats jag har kvar att röra mig på till egna sponsorer.
Kanske är ute i LITE VÄL god tid då jag ska vara med 2012, har inte möjlighet att vara med i år, ska gifta mig några dagar efter rallyt, så man laddar och förbereder för nästa års rally.

JW91
3 februari 2011 · 59 Inlägg

Nilzze skrev:
Är det någon som vet hur många/stora dekalerna är? Behöver veta hur mycket plats jag har kvar att röra mig på till egna sponsorer.
Kanske är ute i LITE VÄL god tid då jag ska vara med 2012, har inte möjlighet att vara med i år, ska gifta mig några dagar efter rallyt, så man laddar och förbereder för nästa års rally.

Det har vi inte fått veta än, men jag är rätt säker på att det kommer finnas gott om plats till egna sponsorer smile De största dekalerna blir ju Modball-dekalerna, som hamnar på höger och vänster sida och huven tror jag.. är inte helt hundra smile Vi får våra dekaler en månad innan rallyt, då kan vi återkomma med säker info smile

Audi S3 8L (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang